Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są trzy kursy pn.: 1.Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych, 2.Glazurnik - posadzkarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych, 3.Malarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych,

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2011-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 00059040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są trzy kursy pn.: 1.Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych, 2.Glazurnik - posadzkarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych, 3.Malarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I KURS pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych, Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do realizacji zadań zawodowych związanych z wykonywaniem remontów wnętrz a w szczególności: przygotowanie podłoża do montażu profili z blachy stalowej służących do budowy ścianek działowych z płyt kartonowo gipsowych. Technologia montażu płyt kartonowo gipsowych do przygotowanego stelażu, obróbka ościeży i wnęk w montowanych ściankach z płyt kartonowo gipsowych. I.Zakres tematyczny kursu winien zawierać: 1.organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana, zasady magazynowania materiałów użytych do budowy ścianek kartonowo - gipsowych, rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, ogólna budowa i zasady działania narzędzi i urządzeń usprawniające min. przygotowywanie zapraw tynkarskich i klejowych, itp. utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy, 2.Podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej dobór szerokości profili z blachy stalowej (wykonywanie stelażu), zasady montażu i mocowania profili do podłoża, stosowane materiały do tłumienia dźwięków (wymagania akustyczne od materiałów stosowanych jako wypełnienie budowanych ścianek kartonowo gipsowych), rodzaje płyt kartonowo gipsowych i ich standardowe wymiary, sposoby montażu płyt kartonowo gipsowych do metalowego stelażu, docinanie płyt kartonowo gipsowych, zasady szpachlowania łączeń między płytami (łączenie siatką zbrojeniową), szlifowanie nałożonej masy szpachlowej, gruntowanie, przygotowanie do malowania 3.Technologia remontu wnętrz, technologia montażu profili z blachy stalowej w zależności od rodzaju podłoża, dobór odpowiedniego rodzaju płyt kartonowo gipsowych, technologia montażu płyt kartonowo gipsowych do podłoża: do profili, do ścian itp. wyrównywanie łączeń płyt, gruntowanie. 4.Rodzaje profili stosowanych w budownictwie, składniki płyt kartonowo - gipsowych, mas stosowanych do gipsowania i ich oddziaływanie na organizm człowieka, według planu nauczania 5.zajęcia praktyczne, Część II KURS pn. Glazurnik - posadzkarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych, Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do realizacji zadań zawodowych związanych z wykonywaniem remontów wnętrz a w szczególności: przygotowanie podłoża do montażu glazury i terakoty podłogowej i ściennej w tym poziomowanie i wyrównywanie starych powierzchni, sposoby układania glazury i terakoty na przygotowanej powierzchni, technologia docinania, fugowania glazury i terakoty . I.Zakres tematyczny kursu winien zawierać: 1.Organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana, zasady magazynowania glazury i terakoty rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn używanych do obróbki glazury i terakoty, ogólna budowa i zasady działania narzędzi i urządzeń usprawniające min. przygotowywanie zapraw tynkarskich i klejowych, itp. utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy, 2.Podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej przygotowanie podłoża pod układanie glazury i terakoty, wyrównywanie powierzchni - sposoby, rodzaje zapraw wyrównujących podłoże, dobór kolorystyczny i dizajn glazury i terakoty do wnętrz, zasady układania glazury i terakoty na przygotowanego podłoża, rodzaje płytek ceramicznych ich zastosowanie i standardowe wymiary, docinanie glazury i terakoty, fugowanie, 6.Technologia remontu wnętrz, przygotowanie podłoża, przygotowanie i nanoszenie zapraw klejących, technologia układania glazury i terakoty, dobór odpowiedniego rodzaju glazury i terakoty, technologia montażu glazury i terakoty, spoinowanie płytek, prace pielęgnacyjne. 7.zajęcia praktyczne, Część III KURS pn. Malarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych, Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do realizacji zadań zawodowych związanych z wykonywaniem zawodu malarza a w szczególności: przygotowanie podłoża do malowania, gruntowaniem powierzchni przed malowaniem, malowaniem farbami: emulsyjną i olejną. I.Zakres tematyczny kursu winien zawierać: 1.Organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana, zasady magazynowania materiałów użytych do malowania, rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie malowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy, 2.Podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej systemy wykończeń wnętrz - zasady doboru i stosowania systemów farb; ćwiczenia praktyczne z aplikacji zestawów farb, kolor w budownictwie - podstawowe wiadomości z zakresu kolorymetrii oraz doboru kolorów w budownictwie. Informacje o składzie i właściwościach wyrobów kolorowanych; modelowanie wnętrz przy pomocy kolorów, techniki dekoracyjne - nowoczesne techniki malowania; proste i bardziej skomplikowane sposoby uzyskiwania niepowtarzalnych efektów; stosowne wyroby i narzędzia, wnętrza - malowanie ścian i naprawy ścian uszkodzonych, właściwości podstawowych materiałów budowlanych w odniesieniu do technologii malowania - możliwości i potrzeby malowania różnych materiałów budowlanych, ich właściwości oraz odpowiedni dobór farb. 3.Technologia remontu wnętrz, przygotowanie różnych podłoży budowlanych pod roboty malarskie (technika emulsyjna, olejna) malowanie różnych podłoży farbami emulsyjnymi, olejnymi, wykonywanie robót malarskich i dekoracyjnych farbami strukturalnymi, transparentnymi i technikami mieszanymi, 4.Składniki farb malarskich i ich oddziaływanie na organizm człowieka, według planu nauczania 5.Zajęcia praktyczne, II.Organizacja kursu a)w każdym z trzech kursów t.j. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie,Glazurnik - posadzkarz oraz ,Malarz przeszkolonych będzie 12 - u osadzonych, b)termin przeprowadzenia kursu: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie,kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych - od 25 lipca do 19 sierpnia 2011 r. Glazurnik - posadzkarz,kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych - od 29 sierpnia do 23 września 2011 r Malarz,kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych od 26 września do 21 października 2011 r. c)miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21, budynek wielofunkcyjny zlokalizowany na terenie ścisłej ochrony jednostki. d)każde ze szkoleń szkoleń winno obejmować 100 godzin (15 godzin zajęć teoretycznych oraz 85 godzin zajęć praktycznych). Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min. e)Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, f)szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku, g)zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż 8.30, a kończyć później niż 15.45, h)maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu dnia nie może przekroczyć 7 godzin, i)każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem jeśli program tego wymaga. III.Zobowiązania WYKONAWCY a)WYKONAWCA składający ofertę w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego może stawić się w miejscu wskazanym jako miejsce do przeprowadzenia kursu, w celu zapoznania się z warunkami panującymi w miejscu prowadzenia kursu, b)WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika kursu w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym każdego z trzech planowanych po sobie kursów w pierwszym dniu rozpoczęcia każdego z nich. c)W trakcie zajęć uczestnicy muszą otrzymać materiały biurowe do zajęć i ćwiczeń teoretycznych w postaci: długopisy, zeszyty, niezbędne podręczniki niezbędne do nauki podczas w/w kursu. d)WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia dodatkowego kompletu materiałów dydaktycznych przekazywanych beneficjentom w ramach kursu, bądź też ich kserokopii podpisanych za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących ochrony danych osobowych określonych przez: przepisy prawa europejskiego oraz prawa krajowego. e)WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj: m.in.: programu nauczania dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych, protokołu egzaminacyjnego, rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia rejestru odbioru materiałów szkoleniowych. Powinien on zawierać informację dotyczącą: tytułu podręcznika, książki, skryptu, autora, wydawnictwa, roku wydania, numeru ISBN W/W dokumentacja winna spełniać wymagania określone w §75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177, poz. 1193) f)WYKONAWCA zobowiązuje się sprawdzać listę obecności każdego dnia kursu czego potwierdzeniem jest podpis złozony kolorem niebieskim przez każdego uczestnika kursu uczestnika kursu przy konkretnej dacie. g)WYKONAWCA uzyskuje wszelkie dane osobowe niezbędne do przeprowadzenia kursu bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. h)WYKONAWCA zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. i)WYKONAWCA zobowiązuje się do wypełnienia certyfikatu dla każdego uczestnika kursu. j)WYKONAWCA Przeprowadzi ankietę oceniającej przeprowadzony kurs. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa podczas przeprowadzenia ankiety). k)WYKONAWCA sporządza protokół egzaminacyjny, jeśli program nauczania wymaga przeprowadza egzaminu. (Czas przeprowadzenia egzaminu nie wlicza się w czas trwania kursu). WYKONAWCA powiadamia Zamawiającego o dacie i godzinie egzaminu końcowego uczestników kursu przynajmniej na 3 dni przed jego przeprowadzeniem. l)WYKONAWCA realizuje zamówienie zgodnie z przedłożonym harmonogramem. Zmiany do ustalonego harmonogramu zajęć wymagają pisemnych uzgodnień Zamawiającego i Wykonawcy; m)Zawiadomienia Zamawiającego o przypadkach niezdyscyplinowania lub skreślenia uczestnika z listy osób objętych szkoleniem oraz o wszelkich zmianach dotyczących kursu niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia; n)WYKONAWCA przedstawi wraz z fakturą VAT (rachunkiem), po zakończeniu kursu, Szczegółowy Kosztorys Powykonawczy, w tym faktur potwierdzających poniesione koszty związane z zakupem materiałów i narzędzi służących do praktycznej nauki oraz dostarczenia kopii dokumentacji szkoleniowej podpisanej za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika o których mowa w §6; o)Instytucja szkoleniowa zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności instytucja zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania droga faksową lub mailową o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej 2 dni przed planowanym wejściem do godz. 12:00). IV.Do kosztów WYKONAWCY należy: a)wynagrodzenie wykładowców zajęć teoretycznych i praktycznych. b)koszt niezbędnych materiałów dydaktycznych: podręczników do nauki, oraz materiałów biurowych w postaci min. długopisów i zeszytów. c)koszt materiałów niezbędnych do realizacji praktycznej części kursów w takiej ilości aby każdy uczestnik kursu mógł aktywnie w nim uczestniczyć. d)koszt dostawy sprzętu, narzędzi i materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji praktycznej części kursów. e)koszt ubezpieczenia uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem w tym do każdego z trzech planowanych kursów po dwie osoby z listy rezerwowej. (Przed rozpoczęciem każdego z kursu WYKONAWCA przekaże kopie polisy ZAMAWIAJĄCEMU). WYKONAWCA przed rozpoczęciem zajęć kopie polis przekaże ZAMAWIAJĄCEMU f)koszt badań lekarskich dla 12 uczestników kursu oraz 2 osób znajdujących się na liście rezerwowej, (dla uczestników g)ubrania ochronne (spodnie i bluza robocza, trzewiki robocze, czapka robocza) i środki ochrony indywidualnej, h)materiały zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością ZAMAWIAJĄCEGO po jego zakończeniu. i)koszt materiałów budowlanych z zastrzeżeniem że koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu będzie wynosił do 40% kosztu usługi przeprowadzenia danego kursu. j)koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu jeśli program tego wymaga. k)koszty obsługi administracyjnej(dojazdy, telefon, materiały biurowe) V.ZAMAWIAJĄCY zapewnia dla uczestników kursu: a)salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, b)dostęp do projektora multimedialnego wyposażonego min. w wyjście VGA, c)dostęp do miejsca zajęć praktycznych - budynek wielofunkcyjny Aresztu Śledczego w Łodzi d)zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu umożliwiającej łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie, lub która przed zakończeniem kursu zostanie skreślona z listy uczestników. V. Termin i miejsce realizacji zamówienia: 1.Technolog robót wykończeniowych w budownictwie,kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych - od 25 lipca do 19 sierpnia 2011 r. 2.Glazurnik - posadzkarz,kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych - od 29 sierpnia do 23 września 2011 r 3. Malarz,kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 100 godz. dla grupy 12 osadzonych - od 26 września do 21 października 2011
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach