Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, pl. J. Bema 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6882300 , fax. 014 6882301
- Data zamieszczenia: 2010-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
pl. J. Bema 3 3
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6882300, fax. 014 6882301
REGON: 85176311800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie /spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135), kosztorysowanie robót budowlanych, opiekun medyczny osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji, spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie /spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135), kosztorysowanie robót budowlanych, opiekun medyczny osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji, spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/ - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień dla wszystkich części zamówienia (tj. od I do IV): Kod CPV - 80530000-5, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego Części zamówienia: CZĘŚĆ I zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135)/ dla 20 osób (w 2-ch grupach po 10 osób). Szkolenie winno obejmować minimum 290 godzin zegarowych zajęć w tym minimum 226 godzin zajęć praktycznych. Szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby. Absolwent szkolenia otrzymuje książeczkę spawacza, świadectwo egzaminu spawacza oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). CZĘŚĆ II zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Kosztorysowanie robót budowlanych/ dla 10 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych w tym 50 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien uwzględniać: zajęcia teoretyczne i praktyczne, podstawy sporządzania przedmiaru robót budowlanych, wykonywanie przedmiarów robót betonowych i żelbetonowych monolitycznych, przedmiarów robót murowych, przedmiarów konstrukcji drewnianych, pokryć dachowych, robót izolacyjnych, robót budowlanych wykończeniowych, robót remontowych, wykonywanie obmiaru robót budowlanych, sporządzanie przedmiarów i obmiarów robót budowlanych przy pomocy programów komputerowych, zasady korzystania z katalogów nakładów rzeczowych, kosztorysowanie robót ziemnych, murowych, betonowych i żelbetonowych monolitycznych, konstrukcji drewnianych, robót izolacyjnych, wykończeniowych, robót remontowych, sporządzanie kosztorysów przy pomocy programów komputerowych. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). CZĘŚĆ III zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Opiekun medyczny osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji/ dla 15 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 200 godzin zegarowych w tym 140 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować: zagadnienia związane z elementami pedagogiki specjalnej oraz gerontologii, zasady etyczno - moralne, udzielanie pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia życia lub określonej niedyspozycji, podstawowe czynności pielęgnacyjno - higieniczne, technikami wykonywania podstawowych zabiegów rehabilitacyjnych, stosowaniem wybranych form terapii zajęciowej i organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznych. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). CZĘŚĆ IV zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/ dla 20 osób (w 2-ch grupach po 10 osób). Szkolenie winno obejmować minimum 134 godziny zegarowe w tym minimum 103 godziny zajęć praktycznych. Szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby. Absolwent szkolenia otrzymuje książeczkę spawacza, świadectwo egzaminu spawacza oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2013-02-27 - Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Tarnowie realizowane w ramach projektu CZAS NA PRACĘ, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFS CZĘŚĆ I zamówienia - /Obsługa kasy fiskalnej, minimum sanitarne i BHP/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej/, CZĘŚĆ III zamówienia - /Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV/, CZĘŚC IV zamówienia - /Opiekun osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji/, CZĘŚĆ V zamówienia - /Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej/.
Dodano: 2011-05-24 - Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie realizowane w ramach projektu AKADEMIA PRACY, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZĘŚĆ I zamówienia - /Szkolenie komputerowe z obsługą urządzeń biurowych oraz nauką języka angielskiego metodą CALLANA/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Szkolenie z zakresu małej gastronomii/, CZĘŚĆ III zamówienia - /Specjalista ds. sprzedaży/ szkolenia przyjęte do realizacji w 2011r. - zgodnie z planem szkoleń AKADEMIA PRACY
Dodano: 2011-04-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /Kurs grafika komputerowego z tworzeniem i projektowaniem stron www./ dla 15 osób
Dodano: 2010-09-24 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /Magazynier z obsługą programu do fakturowania FPP/ dla 10 osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności - szkolenie przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń. Kurs zostanie sfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Dodano: 2010-09-20 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. /Magazynier z obsługą programu do fakturowania FPP/ dla 8 osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności - szkolenie przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń. Kurs zostanie sfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Dodano: 2010-09-15 - Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie/ CZĘŚĆ I zamówienia - /Kosztorysowanie robót budowlanych/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Pielęgnacja i stylizacja paznokci z elementami wizażu i modułem prowadzenia własnej działalności gospodarczej/. - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń.
Dodano: 2010-09-10 - Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie/ CZĘŚĆ I zamówienia - /Kurs grafika komputerowego z tworzeniem i projektowaniem stron www./, CZĘŚĆ II zamówienia - /Kurs dla osób ubiegających się o uprawnienie do sporządzania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, lokalu mieszkalnego oraz części budynku stanowiącego samodzielną całość techniczno - użytkową/. - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń.
Dodano: 2010-09-02 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. /Fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej/ dla 40 osób - szkolenie przyjęte do realizacji w 2010r. zgodnie z planem szkoleń.
Dodano: 2010-09-02 - Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie/ CZĘŚĆ I zamówienia - Szkolenie z zakresu małej gastronomii, CZĘŚĆ II zamówienia - Kosztorysowanie robót budowlanych, CZĘŚĆ III zamówienia - Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kategorii C prawa jazdy, CZĘŚĆ IV zamówienia - Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie kategorii D prawa jazdy - szkolenia przyjęte do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń.
Dodano: 2010-07-22