Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw świeżych i kiszonych oraz jabłek do Aresztu Śledczego w Suwałkach. Postępowanie numer 9/Ż/2009

Areszt Śledczy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5651207 , fax. 087 5650328
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Suwałkach
    ul. Wojska Polskiego 29 29
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5651207, fax. 087 5650328
    REGON: 00031959800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jerdnostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw świeżych i kiszonych oraz jabłek do Aresztu Śledczego w Suwałkach. Postępowanie numer 9/Ż/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I- warzywa świeże i jabłka 1) burak ćwikłowy, CPV 03221111-7 klasa I, workowany opak. jed. max. 30 kg, - 11.000kg 2) Marchew, CPV 03221112-4, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 17.000 kg 3) Cebula CPV 03221113-1klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg, - 13.800 kg 4) kapusta biała CPV 03221410-3, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 14.600 kg 5) Kapusta czerwona CPV 03221410-3, klasa I, workowana opak. jed. max. 30 kg - 6.000 kg 6) Pietruszka korzeń CPV 03221110-0, klasa I, workowana, opak. jed. max. 30 kg - 2.500 kg 7) Seler korzeniowy CPV 03221110-0, klasa I, workowany opak. jed. max. 20 kg - 3.300 kg 8) Rzepa czarna CPV 03221110-0, odmiana jadalna, kl. I, op. jed. max. 30 kg - 2.000 kg 9) Fasola Jaś CPV 03221210-1 - opak. jedn. max. 50 kg 4.000,00 kg 10) Groch łuskany połówki CPV 03221220-4 opak. jedn. max. 50 kg - 2.000 kg 11) jabłko, klasa I, opakowanie jedn. max. 15 kg - 3.000 kg Część II - warzywa kiszone 1) Kapusta kiszona CPV 03221410-3 klasa I, opakowanie wiaderko max.20kg - 5.000 kg 2) Ogórek kiszony, CPV 03221270-9 klasa I, opakowanie wiaderko, max. 20 kg - 2.000 kg Część III - ziemniaki 1) Ziemniaki CPV 03212100-1, klasa I, workowane, opak. jedn. max. 50 kg - 108.000kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032211117
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych., 2. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1) niezgodną z ustawą 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6) zawierającą błędy w obliczeniu ceny 7) który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wymaga się, aby wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. W przypadku, gdy kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający ma prawo żądać oryginału lub poświadczonej notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli nie może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób. W przypadku, gdy oferta została podpisana przez osobę, której reprezentacja nie wynika z powyższego dokumentu, do oferty należy dołączyć również dokument upoważniający tę osobę do podpisy. 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2). Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje to wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. 3) Oświadczenie, w przypadku wykonawcy będącego rolnikiem ryczałtowym, że jest rolnikiem ryczałtowym zwolnionym od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust.1 ustawy z dnia 01 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r., Nr 54, poz. 535 z późn.zm) (zał. Nr. 4)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną