Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw jadalnych, ziemniaków jadalnych oraz jabłek konsumpcyjnych do Zakładu Karnego w Pińczowie

ZAKŁAD KARNY W PIŃCZOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, 3 maja 34
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 357 73 73 , fax. 41 357 73 72
  • Data zamieszczenia: 2022-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD KARNY W PIŃCZOWIE
    3 maja 34
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 357 73 73, fax. 41 357 73 72
    REGON: 000320816
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny w Pińczowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw jadalnych, ziemniaków jadalnych oraz jabłek konsumpcyjnych do Zakładu Karnego w Pińczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część A zamówienia:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów nw. warzyw jadalnych w szacunkowych, łącznych rocznych ilościach:- Seler korzeniowy 5200 kg – kod CPV: 03221100-7, - minimalna średnica 5cm, świeży, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty. Pakowany w worki do 50 kg.- Por 5200 kg - kod CPV: 03221000-6, świeży, minimalna średnica 3 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty. Pakowanie w worki do 50 kg.- Pietruszka korzeń 5500 kg - kod CPV: 03221100-7, świeża, minimalna średnica 2 cm-minimalna długość 12 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej czysta. Pakowane w worki do 50 kg.- Marchewka korzeń 35 000 kg - kod CPV: 03221112-4, świeża, minimalna średnica 2 cm, minimalna długość 12 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowana w worki do 50 kg.- Kapusta biała 20 000 kg – kod CPV: 03221410-3, świeża, minimalna waga 1szt - 1kg,bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowane w worki do 50 kg.- Cebula 30 000 kg – kod CPV: 03221113-1, świeża, minimalna średnica 4 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysta. Pakowana w worki do 50 kg.- Buraki czerwone 20 000 kg – kod CPV: 03221100-7, świeże, minimalna średnica 5 cm, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste. Pakowne w worki do 50 kg.Część B zamówienia:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów nw. ziemniaków jadalnych w szacunkowej, rocznej ilości:Ziemniak jadalny 144 000 kg- kod CPV: 03212100-1, średnica ziemniaka minimum 5 cm, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń w workach do 50 kg.Część C zamówienia:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów nw. szacunkowych, rocznych ilości: jabłek konsumpcyjnych 13 000 kg, kod CPV: 03222321-9, świeże, dojrzałe, jednoodmianowe, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, czyste, waga 1szt. 150g-200g. Pakowane w paczki do 30 kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje o warunkach udziału w postępowaniu1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) zdolności technicznej lub zawodowej do należytego wykonania zamówienia,3. Zamawiający dokona oceny, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziałuw postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SWZ.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.5. Oferty wspólne:1) Oferty wspólne, sporządzone przez dwa lub więcej podmiotów zwanych w dalszej treści wykonawcą wspólnym powinny spełniać następujące wymagania:a) oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez pełnomocnika - do oferty należy załączyćdokument pełnomocnictwa;b) przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może wymagać dołączenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą co najmniej:- zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoimzakresem przedmiot niniejszego zamówienia;- czas obowiązywania umowy.2) Warunki określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ powinny być spełnione przez Wykonawców wspólnych łącznie. Należy zaznaczyć jednocześnie w ofercie, który z Wykonawców odpowiada za spełnienie jakich warunków3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarnąodpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną