Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków jadalnych na okres zimowy dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 , zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach 3,4,5 do SIWZ i w SIWZ .Nr sprawy:GZ.2311-4/2012.

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 724-32-47 , fax. 0-44 724-32-47
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Jana Pawła II 37 37
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 724-32-47, fax. 0-44 724-32-47
    REGON: 00067850600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków jadalnych na okres zimowy dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 , zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach 3,4,5 do SIWZ i w SIWZ .Nr sprawy:GZ.2311-4/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ziemniaków jadalnych na okres zimowy dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 , zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach 3,4,5 do SIWZ i w SIWZ .Nr sprawy:GZ.2311-4/2012.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z niżej podanymi pakietami :Pakiet 1 - dostawa warzyw i owoców , Pakiet 2 - dostawa ziemniaków jadalnych na okres zimowy.Zamóienia powyżej 14 000euro ,a poniżej propgów unijnych.Zamawiajacy nie będzie zawierał umowy ramowej.Zamawiajacy nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.Zamawijacy żąda wskazania w ofercie części zamówienia ,której wykonanie powierzy podwykonawcom .Ceny towaru zaoferowane w ofercie muszą być stałe przez cały okres obowiązywania umowy. Do kontaktów z wykonawcami wyznaczone są osoby G.Klimowicz - kier.sekcji ,Anna Jędrychowicz -gł.księgowa , od poniedziałku do piatku w godz. 7:00 - 15:00 tel.44 724 32 47 . Termin realizacji zamówienia PAkiet 1 - 1.11.2012 r - 30.04.2013r., Pakiet 2 - I dostawa od dnia podpisania umowy do 31.10.2012r. II dostawa- m-c I-II 2013r. , III dostawa -m-c III-IV 2013r. w zależności od potrzeb Zamawiającego Oświadczenia , wnioski ,zawiadomienia , informacje oraz uzupełnianie dokumentów , o które prosi Zamawiajacy ,p rzekazywanych faksem każda ze stron potwierdzi niezwłocznie na piśmie.Wymagane przez Zamawiojacego dokumenty np.KRS muszą być przedstawine w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem .Poświadczenie kserokopii może zostać dokonana przez Wykonawcę .Termin otwarcia ofert 11.10.2012r.o godz.10:00 pok nr 3 Dom Pomocy Społecznej nr 2 Tomaszów Maz.ul.Jana Pawła II 37.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach