Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 2 , 3, 4 do SIWZ - nr sprawy:GZ.2311-1/2012

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 724-32-47 , fax. 0-44 724-32-47
  • Data zamieszczenia: 2012-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Jana Pawła II 37 37
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 724-32-47, fax. 0-44 724-32-47
    REGON: 00067850600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 2 , 3, 4 do SIWZ - nr sprawy:GZ.2311-1/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla potrzeb żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Tomaszowie Maz.ul.Jana Pawła II 37 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr 2, 3 ,4 do SIWZ.Zamówienie poniżej progów unijnych ,a powyżej 14000euro .Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej .Zamawiający nie będzie ustanoawiał dynamicznego systemu zakupów .Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Ceny towaru zaoferowane w ofercie muszą być stałe przez cały okres obowiązywania umowy.Do kontaktów z wykonawcami wyznaczone są osoby:p.Anna Jędrychowicz -gł.ksiegowa, p.Grażyna Klimowicz -kier.sekcji , od poniedziałku do piątku w godz.7:00-15:00 ,tel.044 7243247 .Termin realizacji zamówienia od 1.05.2012r-do 31.10.2012.Oświadczenia ,wnioski , zawiadomienia , informacje oraz uzupełnianie dokumentów , o które prosi Zamawiajacy , Wykonawcy oraz Zamawiający przekazują sobie pisemnie lub faxem. Fakt otrzymania oświadczeń ,wniosków ,zawiadomień , informacji oraz uzupełnianie dokumentów , o które prosi Zamawiający , przekazywanych faksem każda ze stron potwierdza niezwłocznie na piśmie. Wymagane przez Zamawiającego dokumenty np.KRS muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem .Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach