Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 4431400 , fax. +48 22 4431402
- Data zamieszczenia: 2020-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
Pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 4431400, fax. +48 22 4431402
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Urzędu m.st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości asortymentu określa: 1) wykaz ilościowo-asortymentowy (Formularz cenowy) stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ; 2) wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; 3) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 6.1 do SIWZ. 2. Oznakowanie producenta. Wybrane artykuły biurowe w celu poprawnej identyfikacji powinny zawierać trwale umiejscowione (przez producenta) co najmniej następujące oznaczenia: znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub znak marki (wypukły, wklęsły lub naniesiony) lub znak, symbol producenta oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione) lub znak marki oraz nr katalogowy producenta (wypukłe, wklęsłe lub naniesione), dotyczy to niżej wymienionych pozycji Formularza Cenowego (Załącznik nr 8 do SIWZ): a) pozycje:1-2, 8-10, 16, 19-22, 25, 35-37, 62-64, 101-102, 113-115, 123, 127, 181-184, 200, 202, 205-207; b) w pozycjach: 19, 27, 38-61, 105-108, 120, 135-137, 153, 201, 208-211 Formularza cenowego Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenia identyfikujące na opakowaniach; c) w pozycji 37 Formularza cenowego(gumka biurowa, do usuwania grafitów różnych twardości z papieru oraz folii kreślarskiej, nie niszczy ścieranej powierzchni, posiada kartonową osłonkę ochronną, o wymiarach min 40 x 15 x 10 mm) Zamawiający dopuszcza artykuł posiadający oznaczenie identyfikujące na kartonowej osłonce ochronnej znajdującej się na gumce; d) w pozycjach 62-64 Formularza cenowego(karteczki samoprzylepne) Zamawiający dopuszcza artykuły posiadające oznaczenie identyfikujące trwale naniesione na każdej karteczce bloczku lub na ostatniej karteczce bloczku; e) w pozycji 101-102 Formularza cenowego(korektory) Zamawiający dopuszcza oznaczenia identyfikujące w postaci etykiety przyklejonej przez producenta na produkcie. 3. Materiały biurowe wg wzoru. 1) Pozycja 157 Formularza cenowego (segregator do akt prawnych, format A-4, wykonany z utwardzonego kartonu, kolor niebieski, trzy sztuki wewnętrznych listew, każda dziurkowana po dwa oczka) z uwagi na swoją specyfikę oraz parametry artykułu, wymaga ze strony Wykonawcy zapoznania się ze wzorem w siedzibie Zamawiającego przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie. Z powyższym artykułem można zapoznać się po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się pod nr telefonu 22 44 33 015. 2) Pozycje 76-91 Formularza cenowego(koperty) zgodnie z dyspozycją Zamawiającego będą oznaczone logo Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. W załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia znajdują się projekty kopert wraz z logo i grafiką Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Pozycja 76-77 Formularza cenowego - wzór koperty w załączniku nr 1 do OPZ, Pozycja 78-79 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 2 do OPZ, Pozycja 80 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 3 do OPZ, Pozycja 81 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 4 do OPZ, Pozycja 82 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 5 do OPZ, Pozycja 83 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 6 do OPZ, Pozycja 84-85 Formularze cenowego – wzór koperty w załączniku nr 7 do OPZ, Pozycja 86 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 8 do OPZ, Pozycja 87 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 9 do OPZ, Pozycja 88 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 10 do OPZ, Pozycja 89 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku nr 11 do OPZ, Pozycja 90 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku na 12 do OPZ, Pozycja 91 Formularza cenowego – wzór koperty w załączniku na 13 do OPZ, Powyższe załączniki stanowiące wzory kopert zostały zebrane w jednym spakowanym folderze pod nazwą: Załącznik 6.2 do SIWZ– Wzory kopert - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oryginał, w postaci dokumentu elektronicznego, Formularza cenowego, sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej; UWAGA!!! Niezałączenie pliku lub załączenie do oferty pliku będącego skanem dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty. b) oświadczenia Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ), Oświadczenie może zostać załączone do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. c) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa)potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza; d) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokumentu zawierającego dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ. Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie e) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokumentu potwierdzającego, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia • czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia); Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w: – oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie e) W terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
Dodano: 2024-04-25 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa materiałów biurowych (7) finansowanych z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014–2021 w ramach projektu pn. „Pilotażowe kompleksy penitencjarne”,
Dodano: 2024-02-21 - Zakup i dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m.st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2023-07-26 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych dla SGGW w Warszawie
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-05-13 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2023-04-19 - Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Dodano: 2023-03-17