Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą pokrycia dachowego kompleksu budynków Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I. Paderewskiego w Cieszynie przy ul. Zamkowej 3 – etap I, II, III i VII (oznaczenia wg projektu). Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 512 877 , fax. 338 520 138
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie
    ul. Zamkowa 3
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 338 512 877, fax. 338 520 138
    REGON: 28056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.e-cea.pl/0902 ( www.psmcieszyn.ox.pl )

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą pokrycia dachowego kompleksu budynków Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I. Paderewskiego w Cieszynie przy ul. Zamkowej 3 – etap I, II, III i VII (oznaczenia wg projektu). Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zakres prac obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, rusztowania i roboty zabezpieczające dla robót podstawowych, b) naprawa i uzupełnienie elementów więźby dachowej, c) deskowanie i pokrycie dachu blachą płaską cynkowo-tytanową gr. 0,7 mm, d) obróbki blacharskie (rynny dachowe, rury spustowe, obróbka okapu i kominów, wieżyczki i innych elementów dachowych), e) Elementy komunikacyjne i zabezpieczające na dachu, f) Remont - odtworzenie gzymsów, g) Remont trzonów kominowych ponad dachem, h) demontaż, przegląd i ponowny montaż istniejących odcinków instalacji antyoblodzeniowej, i) demontaż starych, montaż nowych instalacji odgromowych, j) inne prace oraz roboty i czynności towarzyszące niezbędne do wykonania robót podstawowych oraz naprawa uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót (m.in. czasowe usuwanie np. wsporników, anten, elementów wyposażenia itp. na dachu i na elewacjach, przestawianie wyposażenia, przekucia, bruzdy, zamurowania, tynki, malowanie (w standardzie istniejącym) pomieszczeń, zabezpieczenia elementów budynków i wyposażenia przed uszkodzeniami w trakcie robót, 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik do SIWZ):
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42,poz.275, z 2008 r. Nr 116,poz.730 i 732 i Nr 227,poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP Katowice , konto nr 29 1010 1212 0001 4313 9134 0000 z wyraźnym zaznaczeniem w tytule przelewu, że jest to wadium przetargowe do niniejszego przetargu. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną kserokopię wpłaty/przelewu wadium. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie w siedzibie Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie ul. Zamkowa 3, 43-400 Cieszyn, Sekretariat, Ip. w godz 900 – 1500, a w ostatnim dniu wyznaczonym na składanie ofert - do wyznaczonej godziny składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną kserokopię poręczenia/gwarancji. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Uwaga: Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06.06.2018 r. do godz. 1200. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art 46 ust. 4a Pzp. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powołując się na zasoby podmiotu trzeciego musi złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (w formie oryginału) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dowody, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga: Ponadto Wykonawca w terminie do 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. – Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach