Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ Nr 1: Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536 , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, fax. 261 181 607
    REGON: 6140233700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ Nr 1: Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie 2 (dwóch) części: CZĘŚĆ Nr 1: Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie, CZĘŚĆ Nr 2: Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie. 1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: CZĘŚĆ Nr 1 – Remont pomieszczeń w budynku koszarowym nr 168 przy ul. Nowy Świat 40 w Lublinie: 1)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 1a do SIWZ; 2)Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ. CZĘŚĆ Nr 2 – Remont pomieszczeń akumulatorni w budynku nr 147 przy ul. Kruczkowskiego 49 w Lublinie: 1)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – stanowiąca Załącznik nr 2a do SIWZ; 2)Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (dz. U. z 2016r. poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp : 1)Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących czynności związane z realizacją robót: tynkarskich, glazurniczych, malarskich, instalacyjnych elektrycznych, instalacyjnych sanitarnych, stolarskich, posadzkarskich; UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych) ; W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2: 5300,00 (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych)2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/12/2017 – remont pomieszczeń w zakresie CZĘŚCI Nr….. ” 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.04.2017r. do godz.: 11.00. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach