Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ogłasza przetarg
- Adres: 15-089 Białystok, ul. Kilińskiego 16
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 7416723, 7415535 , fax. 0-85 7416695
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
ul. Kilińskiego 16 16
15-089 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0-85 7416723, 7415535, fax. 0-85 7416695
REGON: 00027671300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlaska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 16 polegające na remoncie instalacji teletechnicznych wewnętrznych wg załączonego projektu budowlanego oraz przedmiaru robót. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: remont instalacji teletechnicznych wewnętrznych w budynku Książnicy Podlaskiej w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 16, zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót . Szczegółowy zakres robót określają: 1. Załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót 2. Załącznik nr 4 do SIWZ - projekt budowlany 3. Załącznik nr 5 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1), tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2), tj. posiadają wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach techniczno-budowlanych przy zabytkach nieruchomych (§ 8.ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579); Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów stanowiących treść oferty, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich, 2) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich, 3) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zadania kierownika robót, posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, spełniające wymogi ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ust.2 (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118z póź. zm.), decyzja o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wykaz prac, z których wynika co najmniej 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych podpisany / potwierdzony przez kierownika robót uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, j.w. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedmiotowy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z nich), 5) wykazu wykonanych robót budowlanych (co najmniej trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, w tym przynajmniej jednej roboty budowlanej wykonywanej na obiekcie zabytkowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, np. referencje, 6) polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, 7) ponadto należy załączyć: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego wzór formularza oferty, b) kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) stosowne Pełnomocnictwo/a -w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa monitoringu miejskiego w Suwałkach - etap IV (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-08 - wykonanie posadzek i malowanie sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Niećkowie
Dodano: 2016-06-30 - Remont instalacji elektrycznych Zbiornika Wodnego Siemianówka gm. Narewka i Michałowo, woj. podlaskie
Dodano: 2016-06-24 - Budowa napowietrznej linii oświetleniowej oświetlenia ulicznego na działkach nr 216/2, 274, 280/3, 280/1 we wsi Lipina
Dodano: 2016-06-14 - Rozbudowa monitoringu miejskiego na os. Starosielce w Białymstoku, ul. Barszczańska, działki: nr 3493/1, obręb 06 (ul. Barszczańska); nr 931, 934/2, 937/2, 3823/2, 3824, obręb 06 (bloki komunalne przy ul. Barszczańskiej)
Dodano: 2016-04-19 - WYKONANIE INSTALACJI SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ w KOMENDZIE POWIATOWEJ POLICJI w KOLNIE przy ul. WOJSKA POLSKIEGO 29
Dodano: 2016-04-13 - ROZBIÓRKA I BUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SIEDZIBIE WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. DOJLIDY FABRYCZNE 23 Etap I - parter
Dodano: 2016-03-31 - Rewitalizacja parku na rogu ulic Daszyńskiego, Franciszkańska, Legionów w Suwałkach.
Dodano: 2016-03-16 - Rozbudowa i przebudowa monitoringu miejskiego w Suwałkach - etap III
Dodano: 2016-01-04 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu i ścianie szczytowej budynku A, będącego siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Poleskiej 89
Dodano: 2015-08-21