Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 16 polegające na remoncie instalacji teletechnicznych wewnętrznych wg załączonego projektu budowlanego oraz przedmiaru robót.

Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Kilińskiego 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7416723, 7415535 , fax. 0-85 7416695
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
    ul. Kilińskiego 16 16
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7416723, 7415535, fax. 0-85 7416695
    REGON: 00027671300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 16 polegające na remoncie instalacji teletechnicznych wewnętrznych wg załączonego projektu budowlanego oraz przedmiaru robót.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont instalacji teletechnicznych wewnętrznych w budynku Książnicy Podlaskiej w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 16, zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót . Szczegółowy zakres robót określają: 1. Załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót 2. Załącznik nr 4 do SIWZ - projekt budowlany 3. Załącznik nr 5 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1), tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2), tj. posiadają wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach techniczno-budowlanych przy zabytkach nieruchomych (§ 8.ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579); Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów stanowiących treść oferty, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich, 2) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich, 3) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zadania kierownika robót, posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, spełniające wymogi ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ust.2 (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118z póź. zm.), decyzja o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wykaz prac, z których wynika co najmniej 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych podpisany / potwierdzony przez kierownika robót uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, j.w. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedmiotowy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z nich), 5) wykazu wykonanych robót budowlanych (co najmniej trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, w tym przynajmniej jednej roboty budowlanej wykonywanej na obiekcie zabytkowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, np. referencje, 6) polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, 7) ponadto należy załączyć: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego wzór formularza oferty, b) kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) stosowne Pełnomocnictwo/a -w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach