Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie lokalu Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żeromskiego 37, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.

Miejskie Centrum Usług Socjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, ul. Mączna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3769950 , fax. 071 3769951
  • Data zamieszczenia: 2012-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Usług Socjalnych
    ul. Mączna 3 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3769950, fax. 071 3769951
    REGON: 93268454000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie lokalu Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żeromskiego 37, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie lokalu Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żeromskiego 37, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 45262500-6 roboty murarskie i murowe, 45324000-4 roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45315100-9 instalacyjne roboty elektrotechniczne, 45262300-4 betonowanie,45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45442100-8 roboty malarskie, 45331000-6 roboty w zakresie instalacji CO, 45312100-8 roboty teletechniczne instalacji dzwiękowej. 3. Opis Dziennego Domu Pomocy Społecznej: DDPS ul. Żeromskiego 37 - usytuowany jest na parterze w czterokondygnacyjnym komunalnym budynku mieszkalnym, wejście niezależne, budynek posiada oddzielne podwórko. Lokal ma powierzchnię około 120 m?, na metraż składają się: jadalnia, wydawalnia posiłków, hol, biuro, pokój wypoczynkowy, toalety dla klientów w tym jedna przystosowana dla osób niepełnosprawnych, część socjalna z wydzieloną szatnią dla personelu oraz toaletą dla personelu, zmywalnia termosów, korytarz. Kubatura pomieszczeń wynosi łącznie - 410,40 m?. 4. Zakres robót budowlanych w lokalu Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żeromskiego 37 określony został w załączniku nr 8, który stanowi integralną część SIWZ oraz dokumentację projektową. 5. Nadzór autorski sprawować będzie Pracownia Projektowa Architektury ARACO s.c. Arch. Anna Kostuch - Onyszkiewicz, arch. Rafał Onyszkiewicz, arch. Jakub Onyszkiewicz, ul. Pocztowa 17/19, 53-313 Wrocław. 6. Dzienny Dom Pomocy Społecznej wchodzący w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu jest klasyfikowany zgodnie z symbolem PKOB-1130. 7. Warunki wykonywania robót: 1) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i zasadami BHP; 2) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami i etyką zawodową; 3) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową, jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania kosztorysu ofertowego oraz do harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego robót; 4) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków inwestora oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 5) prace powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów materiałów; 6) dokumentacja techniczna dotycząca przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część; 7) przedmiar robót przygotowano w formie umożliwiającej wykorzystanie jako jednej z podstaw do opracowania kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego robót; 8) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nim robót przewidzianych, należy zgłosić do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na podstawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy wykonawcy będą zobowiązani w kosztorysie ofertowym oraz w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej odpowiedzi przez zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań; 9) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), uwzględniającego specyfikę terenu i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 10) wykonawca udzieli gwarancji na wykonany zakres robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego; 11) na użyte materiały obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; 12) wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonania zamówienia; Uwaga: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazywy materiałów budowlanych użyte w dokumentacji technicznej, są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców, związku z powyższym Zamawiający dopuszcza i lub równoważne materiały budowalane, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów. 13) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certyfikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881); 14) wymaga się, aby wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (przedmiot zamówienia można oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DDPS p. Martą Krygier, tel. 071 341 90 32, 071 321 47 48 oraz Kierownikiem Zespołu Technicznego p. Janem Stachowiakiem; 15) Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tylko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty dla zamawiającego w związku z przetargiem i w przypadku zawarcia umowy w zakresie, w jakim jest to niezbędne do wykonania zamówienianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu, zgodnie z art. 45 ust. 1 Pzp. jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) do dnia 20.03.2012 r. do godz. 1000 . 2. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK S.A. Nr 14 1090 2398 0000 0001 0463 2648, do dnia 20.03.2012 r. do godz. 1000 (jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego). UWAGA: Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto zamawiającego w terminie j. w.). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada wykonawca. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowuje na rachunku bankowym avista. Będzie one zwrócone wraz z ewentualnymi odsetkami po potrąceniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy (art. 46 ust. 4 Pzp.). 7. Pozostałe formy wadium (gwarancje lub poręczenia), winny być zdeponowane w kasie zamawiającego do dnia 20.03.2012 r. do godz. 1000. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiajacy zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium, jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach