Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie 9 pokoi Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji na V piętrze Budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 w ramach projektu pn. Wsparcie funkcjonowania 16 Instytucji Pośredniczących w Certyfikacji oraz Instytucji Certyfikującej w 2009r.

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4524690
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
    ul. Piastowska 14 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4524690
    REGON: 00051432500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie 9 pokoi Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji na V piętrze Budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14 w ramach projektu pn. Wsparcie funkcjonowania 16 Instytucji Pośredniczących w Certyfikacji oraz Instytucji Certyfikującej w 2009r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Zakres remontu obejmuje: a) zerwanie posadzek drewnianych z oderwaniem listew lub cokołów, b) usunięcie starych powłok malarskich ze ścian i sufitów, c) montaż nowych posadzek z paneli podłogowych o klasie ścieralności AC-V z ułożeniem pianki poliuretanowej, d) renowacja starych parkietów z deszczułek dębowych, e) malowanie sufitów farbami emulsyjnymi z przygotowaniem podłoża w zakresie naprawy spękań i wyrównanie poprzez nałożenie gładzi gipsowej, f) malowanie ścian farbami lateksowymi z przygotowaniem podłoża w zakresie naprawy spękań, g) renowacja stolarki okiennej, h) wywóz i utylizacja materiału z rozbiórek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 8.2 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.3 Zgodnie z art. 23 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z Wykonawców. Każdy z Wykonawców działających wspólnie składa dokument wymieniony w punkcie 9.2, podpunkt 1). Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/index.php?menu_id=208
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach