Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane – KMP Jelenia Góra – przebudowa obiektu na potrzeby PdOZ oraz CBŚP

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane – KMP Jelenia Góra – przebudowa obiektu na potrzeby PdOZ oraz CBŚP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane – KMP Jelenia Góra – przebudowa obiektu na potrzeby PdOZ oraz CBŚP; sprawa numer Pu-2380-143-054-114/2020/ESz. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont, przebudowa i rozbudowa budynku hotelu pracowniczego ( pawilon nr 4), wyburzenie pawilonu nr 3, przełożenie instalacji wody i co oraz budowa wieży antenowej Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze ze zmianą sposobu użytkowania pawilonu nr 4 części pomieszczeń na budynek administracji publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz montażem instalacji wewnętrznych i zewnętrznych wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazowej, elektroenergetycznej, niskoprądowej oraz instalacji wewnętrznych c.o., c.t., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, przy ul. Nowowiejska 43/4, 58-500 Jelenia Góra, dz. nr 116, AM_02, obręb 0033 Jelenia Góra. Obecny przeznaczeniem przedmiotowego budynku jest hotel pracowniczy – zmienia się sposób użytkowania większości pomieszczeń na funkcję administracji publicznej – Wydział CBŚP oraz Pomieszczenia dla Osób Zatrzymanych. Hotel pracowniczy dla Nieetatowych Pracowników Policji pozostawia się jako funkcję uzupełniającą na części poddasza użytkowego obiektu 3. W zakres przedmiotu niniejszej umowy wchodzi: 3.1. wykonanie prac przygotowawczych, w tym ogrodzenie placu budowy i zaplecze socjalno- magazynowe 3.2. wykonanie robót podstawowych objętych dokumentacją projektową w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo- finansowym 3.3. wykonanie prac porządkowych, w tym likwidacja zaplecza socjalno- magazynowego 3.4. przygotowanie pełnej dokumentacji do odbioru określonej w pkt. 20 istotnych postanowień umowy 3.5. przeprowadzenie odbioru końcowego, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie przy udziale Zamawiającego w użytkowanie przedmiotu umowy Użytkownikowi. 3.6. przeprowadzenie nieodpłatnie w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi przeglądów technicznych obiektu, serwisów oraz przeglądów technicznych instalacji, urządzeń i systemów zamontowanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia w ramach przewidzianych przez producentów urządzeń, wraz z nieodpłatną wymianą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych 3.7. przeprowadzenie nieodpłatnie, przed upływem okresu gwarancji i rękojmi (w zakresie określonym w niniejszym punkcie ppkt 3.6.) szkoleń dla pracowników KWP we Wrocław oraz Użytkownika 4. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Szczegółowy zakres robót z podziałem na branże został przedstawiony w Istotnych postanowieniach do umowy i załącznikach: projekcie budowlanym wykonawczym, wypełnionych przez oferenta zestawieniach wartości rzeczowych robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać na podstawie załączonej dokumentacji projektowej według przedmiaru robót, stanowiącego załącznik do SIWZ, Przedmiar robót nie stanowi integralnej części umowy, a jedynie narzędzie pomocnicze przy sporządzaniu wyceny zamówienia. Wycena ma mieć formę kosztorysu uproszczonego wraz z tabelą elementów scalonych oraz zestawieniem materiałów. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym terminy, umowy i rozliczenia z podwykonawcami, wynagrodzenie i warunki płatności oraz rozliczenia z podwykonawcami, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, prawa i obowiązki stron, zatrudnianie pracowników, odbiory robót, gwarancję i rękojmię, kary umowne i inne istotne warunki realizacji zamówienia – zostały określone przez Zamawiającego w Istotnych Postanowieniach Umowy (dalej: IPU), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zatrudnienie pracowników wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy szczegółowo reguluje punkt 11 IPU (załącznik nr 2 do SIWZ): 5.1. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia – w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG – przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych na cały okres realizacji zamówienia. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216111-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: A. WADIUM. 1) Wymagania dotyczące wadium. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 96 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 1.3 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: NBP O/Okręgowy Wrocław, numer: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PU-2380-143-054-114/2020/ESz – KMP Jelenia Góra - przebudowa”. 1.4 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 1.5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie (przed upływem terminu składania ofert), a jego kopia w ofercie. 1.6 Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.8 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. B. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w zgodnie z zapisami Istotnych Postanowień do Umowy – (załącznik nr 2 do SIWZ). Zabezpieczenie będzie służyło pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Zabezpieczenie powinno być wniesione, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zabezpieczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy lub w dniu jej podpisania. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia bez zmniejszenia jego wysokości. 6. Zasady zwrotu zabezpieczenia: 6.1. Zamawiający dokona zwrotu wniesionego przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 6.2. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosić będzie 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota ta zostanie zwrócona Wykonawcy nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 7. Szczegółowe uregulowania odnoszące się do zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający określił w punkcie 20 IPU (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów a). Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysonował osobami posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji, w tym:  kierownika budowy  kierownika robót budowlanych  kierownika robót elektrycznych  kierownika robót sanitarnych posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń ( odpowiednio do pełnionej funkcji) w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualna przynależność kierownika budowy oraz kierowników robót do odpowiednich Izb samorządu zawodowego (właściwych terytorialnie Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa) wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu. Winien posiadać udokumentowane min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, natomiast kierownicy robót udokumentowane 3-letnie doświadczenie zawodowe. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika budowy i kierownika robót przez jedną osobę. Ponadto Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych przez jedną osobę, o ile jej uprawnienia będą obejmowały obie specjalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (ofertę) w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Tabele elementów scalonych – załącznik nr 1.1 do SIWZ 3. Przedmiary z załącznika nr 3,4,5 do SIWZ 4. Oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp do oferty Wykonawca dołącza w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ) oraz oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym w tym oświadczeniu (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ). 5. Zobowiązanie innych podmiotów. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – składa wraz z ofertą oświadczenie (zobowiązanie), którego treść została określona w załączniku nr 10 do SIWZ, w formie pisemnej (w oryginale) podpisane odpowiednio przez osobę uprawnioną do reprezentacji innego podmiotu. 5.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załącznik nr 6 do SIWZ i załącznik nr 7 do SIWZ), o których mowa w wyżej w punkcie 2. 6. Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców, wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, składa wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 6.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa wyżej w punkcie 2, tzn. w oświadczeniu, że nie podlega wykluczeniu (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ). 7. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp: 7.1. są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 7.2. są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale) pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5.1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 7.3.1. łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 7.3.2. oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 7.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 8. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy dołączyć do oferty dodatkowo, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (w oryginale) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9. Uwaga! Oświadczenia (dokumenty), o których mowa wyżej w punktach 3-6, wg wyboru Wykonawcy, mogą zostać złożone w formie elektronicznej, tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W takim przypadku Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, przesyła Zamawiającemu te oświadczenia zaszyfrowane (patrz odpowiednie postanowienia punkt 4 w Rozdział I SIWZ) na adres e-mail: ewa.szladow-pauch@wr.policja.gov.pl 9.1. W takim przypadku środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń lub dokumentów przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna adres e-mail: ewa.szladow-pauch@wr.policja.gov.pl 9.2. UWAGA! Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 1. Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229) pod pojęciem grupy kapitałowej rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. 2. Przedsiębiorcą, zgodnie z art. 4 pkt 1 powołanej ustawy, jest przedsiębiorca w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: 2.1. Osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, 2.2. Osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, 2.3. Osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4 tejże ustawy, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy uokik, 2.4. związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 ustawy uokik (tj. izby, zrzeszenia i inne organizacje zrzeszające przedsiębiorców, o których mowa w ustawie, jak również związki tych organizacji) – na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. 3. Pod pojęciem przejęcia kontroli, zgodnie z art. 4 pkt 4 uokik, rozumie się wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: 3.1. dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.2. uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.3. członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), 3.4. dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, 3.5. prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), 3.6. umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę. 4. W związku z powołanymi wyżej przepisami: 4.1. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z tych Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.1.1. Grupa kapitałowa. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 9 do SIWZ – składa się zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: ewa.szladow-pauch@wr.policja.gov.pl 4.2. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną