Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są dwa kursy pn.: 1.Malarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 16 osadzonych, 2.Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 16 osadzonych,

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 00059040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są dwa kursy pn.: 1.Malarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 16 osadzonych, 2.Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 16 osadzonych,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I KURS pn. Malarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 16 osadzonych, Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do realizacji zadań zawodowych związanych z wykonywaniem zawodu malarza a w szczególności: przygotowanie podłoża do malowania, gruntowanie powierzchni przed malowaniem, malowaniem farbami elewacyjnymi. I.Zakres tematyczny kursu winien zawierać: 1.Organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana, zasady magazynowania materiałów użytych do malowania, rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie malowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy, 2.Podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej systemy naprawy ścian elewacyjnych budynków (również wykonywanie warstwy zbrojonej ze względu na znaczne zniszczenie elewacji - bez konieczności wykonywania specjalistycznych badań lekarskich - prace nie będą przebiegały na wysokości ) gruntowanie powierzchni przed malowaniem - zasady doboru i stosowania systemów farb; ćwiczenia praktyczne z aplikacji zestawów farb, kolor w budownictwie - podstawowe wiadomości z zakresu kolorymetrii oraz doboru kolorów w budownictwie. techniki dekoracyjne - nowoczesne techniki malowania; proste i bardziej skomplikowane sposoby uzyskiwania niepowtarzalnych efektów; stosowne wyroby i narzędzia, techniki nakładania tynków strukturalnych (rodzaje tynków, właściwości, parametry techniczne), właściwości podstawowych materiałów budowlanych w odniesieniu do technologii malowania - możliwości i potrzeby malowania różnych materiałów budowlanych, ich właściwości oraz odpowiedni dobór farb. 3.Technologia remontu wnętrz, przygotowanie różnych podłoży budowlanych pod roboty malarskie (elewacja zewnętrzna budynku) malowanie ścian budynku farbami zewnętrznymi, wykonywanie robót malarskich i dekoracyjnych farbami strukturalnymi, transparentnymi i technikami mieszanymi, techniki nakładania tynków zewnętrznych - strukturalnych 4.Składniki farb malarskich i ich oddziaływanie na organizm człowieka, według planu nauczania 5.Zajęcia praktyczne, Część II KURS pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 16 osadzonych, Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do realizacji zadań zawodowych związanych z wykonywaniem renowacji powierzchni wykonanych z zapraw cementowych. I.Zakres tematyczny kursu winien zawierać: 1.organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana, zasady magazynowania materiałów użytych do prac remontowych, rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, ogólna budowa i zasady działania narzędzi i urządzeń usprawniające min. przygotowywanie zapraw renowacyjnych, itp. utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy, 2.Podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej mechaniczne usuwanie starego betonu, poprzez skucie skorodowanych fragmentów, usunięcie zniszczonych warstw wykładzin, tynków, izolacji i oczyszczenie powierzchni do zdrowej nośnej warstwy. w przypadku gdy korozja dotarła do zbrojenia należy z niego usunąć beton aż do miejsc nieskorodowanych. Pręty należy oczyścić z rdzy ręcznie lub mechanicznie do uzyskania jasnego, metalicznego wyglądu, a potem oczyścić. technologie nakładania powłok antykorozyjnych na odsłonięte elementy konstrukcji stalowej gruntowanie powierzchni betonowej - zasady doboru odpowiedniego gruntu, przed wykonaniem nowej wylewki. wykonanie wierzchniej warstwy (o odpowiedniej grubości) w zależności od wyboru technologii renowacji: - betonowej o odpowiedniej twardości lub - gotowej samopoziomującej powierzchni z gotowych zapraw dostępnych na tynku wyrównywanie powierzchni - sposoby, rodzaje zapraw wyrównujących podłoże, prawidłowy dobór warstwy wykończeniowej, zasady docierania i wyrównywania powierzchni wykonanie warstwy izolacyjnych zabezpieczenie powierzchniowe wykonanej warstwy renowacyjnej (głównymi czynnikami są korozja ługująca i karbonizacja) 3.Technologia remontu podłoży betonowych przygotowanie różnych podłoży budowlanych pod roboty renowacyjne, technologia wykonania warstwy kontaktowej naprawianej powierzchni z nową warstwą profilowanie i szalowanie nowej powierzchni, technologie zabezpieczenia antykorozyjnego wykonanej powierzchni. 4.Rodzaje zapraw stosowanych do naprawy uszkodzonych powierzchni płaskich na zewnątrz budynków, ewentualnie układanie warstwy zbrojonej, zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi. według planu nauczania 5.Zajęcia praktyczne, II.Organizacja kursów a)w każdym z kursów t.j. Malarz oraz Technolog robót wykończeniowych w budownictwie przeszkolonych będzie po 16 - u osadzonych, b)termin przeprowadzenia kursu: Malarz,kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 16 osadzonych od 8 października 2012 r. do 24 października 2012 r. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie,kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 16 osadzonych - od 26 października 2012 r. do 14 listopada 2012 r. c)miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21, Budynek wielofunkcyjny zlokalizowany na terenie ścisłej ochrony jednostki. d)każde ze szkoleń szkoleń winno obejmować: Malarz- 80 godz. w (10 godzin zajęć teoretycznych oraz 70 godzin zajęć praktycznych). Technolog robót wykończeniowych w budownictwie- 80 godz. w (10 godzin zajęć teoretycznych oraz 70 godzin zajęć praktycznych). Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min. e)Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, f)szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku, g)zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż 8.30, a kończyć później niż 15.30, h)maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu dnia nie może przekroczyć 7 godzin, i)każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem jeśli program tego wymaga. III.Zobowiązania WYKONAWCY a)WYKONAWCA składający ofertę w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego może stawić się w miejscu wskazanym jako miejsce do przeprowadzenia kursu, w celu zapoznania się z warunkami panującymi w miejscu prowadzenia kursu, b)WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika kursu w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu w pierwszym dniu rozpoczęcia każdego z nich. c)W trakcie zajęć uczestnicy muszą otrzymać materiały biurowe do zajęć i ćwiczeń teoretycznych w postaci: długopisy koloru niebieskiego lub zielonego, zeszyty, niezbędne podręczniki niezbędne do nauki podczas ww kursu. d)WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia dodatkowego kompletu materiałów dydaktycznych przekazywanych beneficjentom w ramach kursu, bądź też ich kserokopii podpisanych za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących ochrony danych osobowych określonych przez: przepisy prawa europejskiego oraz prawa krajowego. e)WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj: m.in.: programu nauczania dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych, protokołu egzaminacyjnego, rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia rejestru odbioru materiałów szkoleniowych. Powinien on zawierać informację dotyczącą: tytułu podręcznika, książki, skryptu, autora, wydawnictwa, roku wydania, numeru ISBN W/W dokumentacja winna spełniać wymagania określone w §75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177, poz. 1193) f)WYKONAWCA zobowiązuje się sprawdzać listę obecności każdego dnia kursu czego potwierdzeniem jest podpis złożony kolorem niebieskim przez każdego uczestnika kursu przy konkretnej dacie. g)WYKONAWCA uzyskuje wszelkie dane osobowe niezbędne do przeprowadzenia kursu bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. h)WYKONAWCA zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. i)WYKONAWCA zobowiązuje się do wypełnienia certyfikatu dla każdego uczestnika kursu. j)WYKONAWCA Przeprowadzi ankietę oceniającej przeprowadzony kurs. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa podczas przeprowadzenia ankiety). k)WYKONAWCA sporządza protokół egzaminacyjny, jeśli program nauczania wymaga przeprowadza egzaminu. (Czas przeprowadzenia egzaminu nie wlicza się w czas trwania kursu). WYKONAWCA powiadamia Zamawiającego o dacie i godzinie egzaminu końcowego uczestników kursu przynajmniej na 3 dni przed jego przeprowadzeniem. l)WYKONAWCA realizuje zamówienie zgodnie z przedłożonym harmonogramem. Zmiany do ustalonego harmonogramu zajęć wymagają pisemnych uzgodnień Zamawiającego i Wykonawcy; m)Zawiadomienia Zamawiającego o przypadkach niezdyscyplinowania lub skreślenia uczestnika z listy osób objętych szkoleniem oraz o wszelkich zmianach dotyczących kursu niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia; n)WYKONAWCA przedstawi wraz z fakturą VAT (rachunkiem), po zakończeniu kursu, Szczegółowy Kosztorys Powykonawczy, w tym faktur potwierdzających poniesione koszty związane z zakupem materiałów i narzędzi służących do praktycznej nauki oraz dostarczenia kopii dokumentacji szkoleniowej podpisanej za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika o których mowa w §6; o)Instytucja szkoleniowa zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności instytucja zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania droga faksową lub mailową o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej 2 dni przed planowanym wejściem do godz. 12:00). IV.Do kosztów WYKONAWCY należy: (w każdym kursie uczestniczyć będzie po 16 osadzonych oraz 2 osadzonych z grupy rezerwowej) a)wynagrodzenie wykładowców zajęć teoretycznych i praktycznych. b)koszt niezbędnych materiałów dydaktycznych: podręczników do nauki, oraz materiałów biurowych w postaci min. długopisów i zeszytów. c)koszt materiałów niezbędnych do realizacji praktycznej części kursów w takiej ilości aby każdy uczestnik kursu mógł aktywnie w nim uczestniczyć. d)koszt dostawy sprzętu, narzędzi i materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji praktycznej części kursów. e)koszt ubezpieczenia uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem w tym do każdego z trzech planowanych kursów po dwie osoby z listy rezerwowej. (Przed rozpoczęciem każdego z kursu WYKONAWCA przekaże kopie polisy ZAMAWIAJĄCEMU). WYKONAWCA przed rozpoczęciem zajęć kopie polis przekaże ZAMAWIAJĄCEMU f)koszt badań lekarskich dla 16 uczestników kursu oraz 2 osób znajdujących się na liście rezerwowej, g)ubrania ochronne (spodnie i bluza robocza, trzewiki robocze, czapka robocza, rękawiczki) i środki ochrony indywidualnej, h)materiały zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością ZAMAWIAJĄCEGO po jego zakończeniu. i)koszt materiałów budowlanych z zastrzeżeniem że koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu będzie wynosił do 40% kosztu usługi przeprowadzenia danego kursu. j)koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu jeśli program tego wymaga. k)koszty obsługi administracyjnej(dojazdy, telefon, materiały biurowe) V.ZAMAWIAJĄCY zapewnia dla uczestników kursu: a)salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, b)dostęp do projektora multimedialnego wyposażonego min. w wyjście VGA, c)dostęp do miejsca zajęć praktycznych - budynek wielofunkcyjny (elewacja zewnętrzna - kurs pn. Malarz, renowacja rampy - kurs pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie) Aresztu Śledczego w Łodzi, d)zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu umożliwiającej łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie, lub która przed zakończeniem kursu zostanie skreślona z listy uczestników. Program nauczania dla organizowanego kursu musi odpowiadać wymogom określonym rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.06.31.216). Wydane zaświadczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - zgodnie z załącznikami do rozporządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach