Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są dowozy uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miłoradzu , Gimnazjum Publicznego w Miłoradzu, Szkoły Podstawowej w Kończewicach w okresie od 01.09.2009r. do 30.06.2010r.

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2711531 , fax. 055 2711565
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 055 2711531, fax. 055 2711565
    REGON: 17074791600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są dowozy uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miłoradzu , Gimnazjum Publicznego w Miłoradzu, Szkoły Podstawowej w Kończewicach w okresie od 01.09.2009r. do 30.06.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Miłoradzu , Gimnazjum Publicznego w Miłoradzu,Szkoły Podstawowej w Kończewicach od dnia 01.09.2009r. do dnia 30.06.2010r. ze wsi: Stara Wisła, Bystrze, Kończewice, Gnojewo, Stara Kościelnica, Pogorzała Wieś, Mątowy Wielkie, Mątowy Małe. Przewidywana liczba uczniów do przewozu - 146 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie w/w warunków 7. wniosą wadium. 8. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dane oferenta: nazwa, adres, telefon. Każdy oferent może złożyć jedną ofertę zawierającą całość zamówienia. 2. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane w niniejszej dokumentacji. 3. Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Oferta (formularz ofertowy) musi być podpisana przez oferenta lub osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Za podpisanie uważa się własnoręczny podpis z pieczątką. 5. W przypadku, gdy oferent dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez oferenta. 6. Oferent składa zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami. 7. Oferent załącza sprawozdanie finansowe za I półrocze 2008r. lub za cały 2008r. 8. Przystępujący do przetargu w celu należytego wykonania usługi złoży oświadczenia, że zakład do 30 czerwca 2009r. nie podlega likwidacji lub zmianie właściciela. 9. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez oferenta lub upoważnionego przedstawiciela oferenta. 10. Poprawki powinny być naniesione czytelnie i sygnowane podpisem oferenta. 11. Oferent winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie. Na kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia: a. Nazwa i adres zamawiającego, b. Adres i nazwa oferenta, c. Napis DOWOZY SZKOLNE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/miloradz/zamowienia/ogloszenia_inwestycyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach