Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych - artykuły przemiału ziarna oraz tłuszcze do Aresztu Śledczego w Suwałkach

Areszt Śledczy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5651207 , fax. 087 5650328
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Suwałkach
    ul. Wojska Polskiego 29 29
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5651207, fax. 087 5650328
    REGON: 00031959800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych - artykuły przemiału ziarna oraz tłuszcze do Aresztu Śledczego w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących artykułów: I grupa - artykuły mączne 1. Kasza jęczmienna (opakowanie jedn. max. 25 kg) -6200,00 kg 2. Kasza manna (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 1100,00 kg, 3. Kasza gryczana(opakowanie jedn. max. 25 kg) - 2500,00 kg 4. Makaron (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 7.550,00 kg, 5. Mąka pszenna (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 3000,00 kg 6. Mąka ziemniaczana (opakowanie jedn. max. 1 kg) - 145,00 kg, 7. Ryż (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 2000,00 kg, 8. Płatki owsiane (opakowanie jedn. max. 25 kg) - 525,00 kg. II grupa - tłuszcze 1. Margaryna do smarowania - kostka, opakowanie jednostkowe 250 g - 11000,00 kg 2. Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1,3,5 litrów - 2.700,00 l
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 156121002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych., 2. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1) niezgodną z ustawą 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6) zawierającą błędy w obliczeniu ceny 7) który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wymaga się, aby wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii złożył własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność). Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. W przypadku, gdy kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający ma prawo żądać oryginału lub poświadczonej notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli nie może sprawdzić jej prawdziwość w inny sposób. W przypadku, gdy oferta została podpisana przez osobę, której reprezentacja nie wynika z powyższego dokumentu, do oferty należy dołączyć również dokument upoważniający tę osobę do podpisy. 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 2). Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje to wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach