Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polecenia doręczenia adresatowi określonej kwoty pieniężnej przez operatora pocztowego w formie przekazu pocztowego nadawanego przez Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b oraz ewentualnych zwrotów kwot przekazów pocztowych na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, w razie wykorzystania możliwości ich dostarczenia lub wydania odbiorcy.

Urząd Skarbowy w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 352 83 00 , fax. 034 352 83 99
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Lublińcu
    ul. Paderewskiego 7b 7b
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 352 83 00, fax. 034 352 83 99
    REGON: 15000398200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polecenia doręczenia adresatowi określonej kwoty pieniężnej przez operatora pocztowego w formie przekazu pocztowego nadawanego przez Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b oraz ewentualnych zwrotów kwot przekazów pocztowych na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, w razie wykorzystania możliwości ich dostarczenia lub wydania odbiorcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polecenia doręczenia adresatowi określonej kwoty pieniężnej przez operatora pocztowego w formie przekazu pocztowego nadawanego przez Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b oraz ewentualnych zwrotów kwot przekazów pocztowych na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, w razie wykorzystania możliwości ich dostarczenia lub wydania odbiorcy- w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz. U z 2012, poz. 1529). Kwoty przekazów pocztowych dotyczą nadpłat podatków na gruncie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U z 2012 r. poz.749 z późn. zm. ), zwrotu podatku VAT, zwrotu pozostałych nadpłat. 4.2. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi. 1. Usługa realizacji przekazów pocztowych obejmuje: 1) przyjmowanie nadawanych przez Zamawiającego przekazów pocztowych, 2) doręczenie/ wypłatę adresatowi lub innym uprawnionym osobom kwot przekazów pocztowych, 3) zwrot przekazów pocztowych w przypadku braku możliwości ich doręczenia/ wypłaty. 2. Kwoty przekazów obejmują nadpłaty podatków, zwrotów podatków dokonywane będą przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U z 2012 r. poz.749 z późn. zm. ), zwrotu podatku VAT, zwrotu pozostałych nadpłat. 3. Usługa musi być zrealizowana zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz. U z 2012 r., poz. 1529) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 4. Przekazy pocztowe będą nadawane na blankietach z perforacją, przeznaczonych do drukarek igłowych wg załączonego wzoru - załącznik Nr 8 do SIWZ , a także przekazy będą nadawane na blankietach stosowanych przez Wykonawcę w szacunkowej ilości 100 szt. w okresie trwania umowy. 3. Przekazy pocztowe będą przyjmowane przez Wykonawcę w dni robocze, od poniedziałku do piątku. 4. Zamawiający będzie nadawał przekazy pocztowe w stanie uporządkowanym, na podstawie wykazu sporządzonego w dwóch egzemplarzach jednobrzmiących, opatrzonych pieczęcią Zamawiającego oraz podpisem osoby upoważnionej. Jeden egzemplarz zostanie zwrócony Zamawiającemu z potwierdzeniem przyjęcia przekazów do realizacji. 5. Nadawanie przekazów pocztowych będzie realizowane w formie bezgotówkowej ( przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy). Zamawiający dokona wpłaty środków pieniężnych w wysokości wynikającej z wartości nadanych przekazów pocztowych i dodatkowo w formie przelewu opłatę za realizację przekazu. 6. Przyjęcie przekazów pocztowych nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego po potwierdzonym wpływie kwoty określonej w pkt 5. 7. W przypadku zwrotu przekazów pocztowych z powodu niemożności ich doręczenia, Wykonawca dokona zwrotu kwot na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w ciągu 7 dni . Zwracane kwoty będą pomniejszane o należną Wykonawcy opłatę za zwrot. 8. Wykonawca, w przypadku gdy doręczenie kwoty przekazu nie mogło nastąpić z powodu nieobecności adresata, zobowiązany jest pozostawić awizo z informacją: data i godzina wizyty doręczyciela, identyfikator lub podpis umożliwiający ustalenie danych doręczyciela np. w przypadku reklamacji, informacja w której jednostce Wykonawcy można podjąć osobiście kwotę przekazu wraz z podaniem godzin urzędowania jednostki 9. Awizo, o którym mowa w pkt. 10 jest ważne 7 dni od daty jego wystawienia. 10. W przypadku, gdy adresat nie stawi się we wskazanej jednostce Wykonawcy po odbiór kwoty przekazu, wykonawca zobowiązany jest ponownie awizować z zachowaniem zasad określonych w pkt 10,11 niniejszej specyfikacji . 11. Przekazy, które nie zostały wypłacone, podlegają zwrotowi do Zamawiającego na bieżąco, na rachunki bankowe Zamawiającego, które wskazane będą w treści zawartej umowy. Zamawiający prognozuje , iż zwrócone zostaną przekazy w ilości 100 szt. w okresie obowiązywania umowy 12.Zamawiający ma prawo zgłosić wycofanie poprawnie nadanego przekazu. Zamawiający prognozuje dokonać średnio 9000 szt. przelewów rocznie o zróżnicowanych kwotach. 13.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w przypadku niedokonania określonej liczny przekazów pocztowych, o których mowa w pkt 11 i w pkt 12. 14.Wykonawca powinien posiadać odpowiednia liczbę placówek pocztowych, zlokalizowanych na terenie powiatu lublinieckiego, w celu umożliwienia odbioru awizowanego przekazu. 15. Do odpowiedzialności Wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi stosuje się odpowiednio przepisu Prawo pocztowe. 16.Postępowanie reklamacyjne określają przepisy ustawy Prawo pocztowe i akty wykonawcze do niej wydane. 17. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się 1 miesiąc kalendarzowy. Do dnia 7 następnego miesiąca po miesiącu rozliczeniowym Wykonawca wystawi fakturę VAT za realizację przedmiotu zamówienia na adres Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość placówek pocztowych, w których można odebrać awizowany przekaz pocztowy na terenie powiatu lublinieckiego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach