Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa konserwacji i obsługi systemów bezpieczeństwa pożarowego w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego, według części: I część – konserwacja i obsługa serwisowa systemu sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemu zapobiegania zadymianiu (SZZ), oraz drzwi i bram p. poż w 6 obiektach; II część – konserwacja i obsługa serwisowa systemów gaszenia gazem (SGG) i systemu gaszenia aerozolem (SGA) w 3 obiektach;

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa konserwacji i obsługi systemów bezpieczeństwa pożarowego w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego, według części: I część – konserwacja i obsługa serwisowa systemu sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemu zapobiegania zadymianiu (SZZ), oraz drzwi i bram p. poż w 6 obiektach; II część – konserwacja i obsługa serwisowa systemów gaszenia gazem (SGG) i systemu gaszenia aerozolem (SGA) w 3 obiektach;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 75251110-4; 50800000-3; 50710000-5. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa konserwacji i obsługi systemów bezpieczeństwa pożarowego w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego, według części: I część – konserwacja i obsługa serwisowa systemu sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemu zapobiegania zadymianiu (SZZ), oraz drzwi i bram p. poż w 6 obiektach; II część – konserwacja i obsługa serwisowa systemów gaszenia gazem (SGG) i systemu gaszenia aerozolem (SGA) w 3 obiektach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 B do SIWZ. Wykaz systemów bezpieczeństwa pożarowego zawiera formularz cenowo – przedmiotowy załącznik nr 1A do SIWZ - odpowiedni dla cz. I, II. 4. W wynagrodzeniu Wykonawcy muszą być ujęte koszty materiałów niezbędnych do świadczenia usługi, o której mowa w pkt 2, takich jak np. bezpieczniki, wyłączniki, smary, oleje, środki czyszczące, śruby, nakrętki, izolacje, aerozole testowe, szybki przycisków ROP, papier do drukarek, taśmy barwiące w drukarkach central p. poż. itp. 5. Materiały konieczne do dokonania napraw w przypadku awarii lub wymiany części urządzeń, zostaną rozliczone na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego propozycji cenowej przedstawionej przez Wykonawcę, w oparciu o średnie ceny wg cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wbudowania, a w przypadku braku części, urządzeń, materiałów w cenniku SEKOCENDUD, sporządzonej w oparciu o ceny rynkowe korzystne dla Zamawiającego, do rozliczenia powykonawczo na podstawie kopii faktur zakupu. Ceny części, urządzeń, materiałów podaje się łącznie z kosztami zakupu. Zamawiający dokona ich zakupu poza niniejszą umową na podstawie odrębnego zamówienia. Koszty robocizny i dojazdu związane z naprawami awaryjnymi należy ująć w cenie konserwacji i obsługi serwisowej. 6. Gwarancja na zamontowane urządzenia, systemów bezpieczeństwa p.poż. minimum 24 miesiące (nie krótsza niż gwarancja producenta). Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynków objętych przedmiotem zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 8. Miejsce świadczenia przedmiotu zamówienia: obiekty Uniwersytetu Gdańskiego, wyszczególnione w załączniku nr 1B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), Część II 1.600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-126/17/RR – z oznaczeniem numeru i nazwą części, do której zostało wniesione. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1), 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach