Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie kraju dla dzieci bez zabezpieczenia socjalnego z województwa łódzkiego.

Kuratorium Oświaty w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-446 Łódź, al. Kościuszki 120a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6371867 , fax. 042 6360385
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Łodzi
    al. Kościuszki 120a 120a
    90-446 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6371867, fax. 042 6360385
    REGON: 00647324800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie kraju dla dzieci bez zabezpieczenia socjalnego z województwa łódzkiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE I - organizacja kolonii nad morzem z realizacją programu edukacyjnego dla każdej grupy kolonijnej z zakresu warsztatów wokalnych -10 godz. - dla 130 dzieci ze szkół podstawowych z powiatów: łaskiego - 34 dzieci, pajęczańskiego - 28 dzieci, wieluńskiego - 35 dzieci, wieruszowskiego - 18 dzieci. Termin realizacji zamówienia: 1 lub 2 turnusy - w wybranym przez wykonawcę terminie od 08.07.2013 r. - 31.08.2013 r. ZADANIE II - organizacja kolonii nad morzem z realizacją programu edukacyjnego dla każdej grupy kolonijnej z zakresu udzielania pomocy przedmedycznej -10 godz. dla 140 dzieci ze szkół podstawowych z powiatów: poddębickiego - 24 dzieci, sieradzkiego - 60 dzieci, zduńskowolskiego - 38 dzieci. Termin realizacji zamówienia: 1 lub 2 turnusy - w wybranym przez wykonawcę terminie od 08.07.2013 r. - 31.08.2013 r. ZADANIE III - organizacja kolonii nad morzem z realizacją programu edukacyjnego dla każdej grupy kolonijnej z zakresu warsztatów fotograficznych -10 godz. dla 168 dzieci ze szkół podstawowych z Łodzi. Termin realizacji zamówienia: 1 lub 2 turnusy w wybranym przez wykonawcę terminie od 08.07.2013 r. - 31.08.2013 r. 2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia dla ZADAŃ od I do III. 2.1. Przez obiekt kolonijny rozumie się budynek, pawilon lub zespół budynków, pawilonów zlokalizowanych w jednym kompleksie i bezpośrednio ze sobą sąsiadujących, położony z dala, tzn. co najmniej 100 m, od dróg i ulic o dużym natężeniu ruchu samochodowego. Obiekt przeznaczony na placówkę wypoczynku dzieci musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami: o ochronie przeciwpożarowej i Prawa budowlanego, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w szkołach tj. w izbach lekcyjnych oraz w domkach kampingowych. Zamawiający preferuje zakwaterowanie na parterze oraz I piętrze i nie dopuszcza zakwaterowania dzieci na kondygnacjach powyżej II - piętra. 2.2. Obiekt kolonijny, w którym będzie zorganizowany wypoczynek dzieci winien spełniać co najmniej następujące wymogi: a) zakwaterowanie dzieci w pokojach, maksymalnie 5 osobowych wyposażonych w łóżka z pościelą, oddzielne dla każdego dziecka zakwaterowanego w pokoju. Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych. b) pełny węzeł sanitarny z ciepłą i zimną wodą przez całą dobę w łazienkach usytuowanych w pokoju lub na korytarzu kondygnacji, na której będą zakwaterowane dzieci. Zamawiający zaznacza, że nie dopuszcza usytuowania łazienek na zewnątrz budynku, w którym będą zakwaterowane dzieci. Zamawiający wymaga, aby łazienki były sprzątane przez pracownika ośrodka kolonijnego co drugi dzień. c) każdy pokój musi być wyposażony co najmniej w szafę z wieszakami i półkami w ilości zapewniającej rozpakowanie bagażu przez każde dziecko zakwaterowane w pokoju, stół, dwa krzesła oraz szafki nocne po jednej dla każdego dziecka zakwaterowanego w pokoju, d) posiadać jadalnię usytuowaną na terenie obiektu kolonijnego, e) posiadać oddzielną świetlicę wyposażoną w: TV, video, sprzęt audio oraz różne gry świetlicowe dla grupy co najmniej 20 dzieci, książki, czasopisma młodzieżowe oraz odrębne sale do prowadzenia zajęć warsztatowych (patrz warunek udziału odpowiedni dla ZADANIA). f) posiadać dla chorych dziewcząt i chłopców odrębne izolatki z łazienką lub węzłem sanitarnym (umywalka + wc), g) teren obiektu kolonijnego musi być oświetlony latarniami elektrycznymi i otoczony ogrodzeniem (z wyłączeniem ogrodzenia naturalnego: np. żywopłot, tuja, drzewa i krzewy), które zabezpiecza wejście/wyjście do i z obiektu. h) dysponować dostępem do boisk sportowo-rekreacyjnych na terenie obiektu lub w odległości do 300 m od niego. Ponadto Wykonawca winien dysponować co najmniej następującym sprzętem sportowo-rekreacyjnym przed rozpoczęciem każdego turnusu: co najmniej 10 piłek do siatkówki, 1 siatka do gry w piłkę siatkową, 5 piłek do gry w piłkę nożną, stół do ping-ponga (2 komplety rakietek do gry), 20 skakanek, 10 kompletów (rakietki) do gry w badmintona. i) posiadać dostęp do strzeżonego kąpieliska położonego w odległości do max 1000 m od obiektu kolonijnego oraz opiekę ratownika podczas kąpieli dzieci. Wymóg ten nie dotyczy wypoczynku organizowanego w górach. j) posiadać aktualną na rok 2013 r. opinię właściwej miejscowo straży pożarnej o dopuszczeniu obiektu do zorganizowania w nim wypoczynku dla dzieci i młodzieży lub aktualnym protokołem właściwej miejscowo straży pożarnej dopuszczającym obiekt do użytkowania, jeśli wykonawca nie dysponuje aktualną opinią w dniu składania ofert. 2.3. Organizacja wypoczynku musi być zgodna z wymogami rozporządzenia MEN z dn. 21.01.1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z póź. zm.), a ponadto obejmować: a) 14-dniowy pobyt dzieci w ośrodku /w tym 13 noclegów/. Przez 14 dniowy pobyt rozumie się 13 noclegów i 14 pełnych dziennych posiłków: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dzienną stawkę tzw. wsadu do kotła przyjął w wysokości 18 zł/dziecko. Wsad do kotła będzie musiał być przez wykonawcę udokumentowany dziennym raportem żywieniowym, który powinien zawierać, w szczególności: dane o liczbie żywionych dzieci w danym dniu, jadłospis, zlecenie wydania z magazynu produktów żywnościowych. Żywienie uczestników wypoczynku powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w odrębnych przepisach. b) pierwszy dzień pobytu dzieci na koloniach rozpoczyna się obiadem po przyjeździe dzieci do ośrodka bez względu na godzinę przyjazdu. c) ostatni dzień pobytu dzieci na koloniach kończy się śniadaniem i wydaniem dzieciom suchego prowiantu na drogę powrotną. Wartość paczki stanowiącej suchy prowiant będzie stanowiła dzienną stawkę tzw. (wsadu do kotła) tj. 18 zł, na które składa się śniadanie z pierwszego dnia oraz obiad i kolacja z ostatniego dnia pobytu dzieci na koloniach. d) uczestnicy wypoczynku muszą mieć stały dostęp do napojów (woda, soki, herbata, kompot). 2.4. Realizację oferty programowej (warsztatowej) obejmującej wymaganą przez zamawiającego liczbę godzin odpowiednio dla zadania i dla każdej grupy kolonijnej, na które wykonawca składa ofertę oraz ofertę programową zawierającą takie jej elementy jak: co najmniej 3 zabawy quizowe, 3 konkursy z nagrodami rzeczowymi i dyplomami, 3 dyskoteki, 2 ogniska, kolonijną olimpiadę sportową. Wykonawca może ofertę programową rozszerzyć o wycieczki autokarowe, rowerowe, piesze. 2.5. Opiekę pedagogiczną wychowawców w czasie przejazdu na kolonie poprzez opiekę w czasie pobytu dzieci na kolonii aż do wydania dzieci rodzicom lub prawnym opiekunom w miejscu przyjazdu dzieci z kolonii. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której w czasie podróży dzieci na i z kolonii opiekę będzie sprawowała inna osoba niż wychowawcy przypisani do każdej grupy kolonijnej. 2.6. Pełną opiekę medyczną przez 24 godz/dobę (pielęgniarka na stałe, a lekarz na wezwanie). Wykonawcę obowiązuje zabezpieczenie apteczki w podstawowe leki i materiały opatrunkowe do udzielenia, w razie konieczności pierwszej pomocy przedlekarskiej. 2.7. Koszty przejazdu dzieci na i z kolonii sprawnym technicznie autokarem, który w dniu wyjazdu (podstawienia autokaru na miejsce zbiórki) posiada wszystkie aktualne przeglądy i dokumenty wymagane do przewozu pasażerów. Nie dopuszcza się przewozu dzieci w godzinach 22.00 - 6.00. Miejscowością wyjazdu dzieci na kolonie będzie: dla ZADANIA I - Łask, Pajęczno, Wieluń, Wieruszów dla ZADANIA II - Poddębice, Sieradz, Zduńska Wola dla ZADANIA III - Łódź Zamawiający zastrzega sobie prawo, poddania podstawionego autokaru oraz kierowcy/ów kontroli przez policję. 2.8. Koszty ubezpieczenia dzieci w czasie podróży i pobytu dzieci na koloniach od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2.9. Doposażenie w podstawowe przedmioty codziennego użytku (np. środki higieny osobistej, niezbędną odzież, obuwie) uczestników tego wymagających. Dokumentację potwierdzającą fakt wydania dzieciom dodatkowego doposażenia Wykonawca będzie zobowiązany okazywać do wglądu podczas kontroli kolonii. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczestników kolonii w stosunku do tej określonej w SIWZ (odrębnie dla każdej części zadania), o + - 15 %. Dokładną liczbę dzieci, skierowanych na kolonie, zamawiający określi najpóźniej w dniu podpisania umowy. W takim przypadku wartość zamówienia będzie wyliczona według następującej formuły: Ilość dzieci x ofertowa cena (brutto) skierowania 1 dziecka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach