Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana

Gmina Miejska Kościan ogłasza przetarg

  • Adres: 64000 Kościan, al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 512 14 66 , fax. 655 122 700
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościan
    al. Tadeusza Kościuszki 22
    64000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 65 512 14 66, fax. 655 122 700
    REGON: 41105060000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Kościana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) stały dozór techniczny i konserwacja 15 istniejących urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkometrów) 2) zorganizowanie, wyposażenie i prowadzenie w obrębie SPP Biura Strefy Płatnego Parkowania 3) dozór techniczny i administracyjny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń technicznych i komputerowych. 4) pobieranie opłat za parkowanie, opłat abonamentowych oraz opłat dodatkowych, rozliczanie tych przychodów i przekazanie ich Zamawiającemu, 5) kontrolę uiszczania opłat za parkowanie. Strefa posiada 436 miejsc parkingowych w tym 24 miejsc dla osób niepełnosprawnych. Strefą Płatnego Parkowania objęto następujące ulice: Marszałka Józefa Piłsudskiego, Stanisława Szczepanowskiego, Rynek, Kościelna, Szpitalna, Ks. Prymasa Wyszyńskiego, pl. Wolności, Nadobrzańska, Św. Ducha, Franciszka Masztalerza, Wodna, Leona Ciszaka, Klemensa Kruszewskiego, Rzemieślnicza, pl. Niezłomnych, plac pomiędzy ul. Szewską a ul. Targową, ul. W. Czajki ( po oddaniu drogi do użytkowania po jej przebudowie. Przewidywany termin oddania do użytkowania drogi to sierpień 2018 r. ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 5) oryginał dowodu wniesienia wadium, w innej formie niż pieniężna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach