Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - tokarz oraz zajęć aktywizacyjnych do wymienionego kursu w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL.

Zakład Karny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8580700 , fax. 0-17 8535420
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Rzeszowie
    ul. Załęska 76 76
    35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8580700, fax. 0-17 8535420
    REGON: 00000000590467
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - tokarz oraz zajęć aktywizacyjnych do wymienionego kursu w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - tokarz oraz zajęć aktywizacyjnych do wymienionego kursu w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL. Opis przedmiotu zamówienia: Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80000000-4; usługi szkoleniowe 80500000-9; usługi szkolenia zawodowego 80530000-8; usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80570000-0. ZADANIE I, 1)Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - tokarz dla 12 osób pozbawionych wolności w ramach projektu pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2)Celem nauczania jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu. 3)Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami m.in. Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004r., Nr 37, poz. 337 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216). Kurs obejmuje 170 godzin lekcyjnych łącznie, w tym 20 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych przeprowadzonych dla 12 skazanych równocześnie i po 50 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych dla każdej z trzech grup dydaktycznych po 4 skazanych. Każdy z kursantów ma odbyć taką samą ogólną liczbę szkolenia (zajęć teoretycznych i praktycznych) tj. 70 godzin. Kurs będzie realizowany sukcesywnie w dni powszednie w godzinach: 7:30 - 15:30. 4) Miejsce realizacji kursu: Zakład Karny w Rzeszowie. - zajęcia teoretyczne: sala szkoleń, - zajęcia praktyczne: teren wewnętrzny zakładu karnego. 5)Przedmiotowy kurs zostanie przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP i ppoż. 6)Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia: - niezbędny sprzęt (mając na uwadze zapis ppkt. 7), - materiały szkoleniowe i odzież ochronną, których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem (odzież ochronna i materiały szkoleniowe z chwilą odebrania stają się własnością beneficjenta). Wykonawca oznaczy dokumentację szkoleniową oraz materiały dydaktyczne przekazywane uczestnikom kursu logotypami Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego. Wykonawca zapewni na własny koszt konieczny sprzęt oraz ilość i rodzaj materiałów niezbędnych do prawidłowego przebiegu kursu. -Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały niezbędne do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu, z zastrzeżeniem, że ich koszt będzie wynosić nie więcej niż 40% całkowitej wartości brutto kursu. 7) Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu, tj.: tokarka uniwersalna SPC 9000PA z wyposażeniem podstawowym, głowica wiertnicza B18-3-16, kieł obrotowy MK III, trzpień do głowicy wiert. Mk II B18, zestaw noży SK 12x18 - 8 szt. 8)Przeprowadzony kurs zakończy się egzaminem końcowym z zagadnień teoretycznych oraz praktycznych przewidzianych w programie kursu. Egzamin sprawdzający przeprowadzi stosowna komisja powołana przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Czasu trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 9)Osoba, która uzyskała z egzaminu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 10)Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dołączenia do faktury VAT (rachunku) kopii materiałów dydaktycznych, podpisanych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących zasad ochrony danych osobowych. 11) Wykonawca pokryje koszt badań lekarskich uczestników kursu tokarza, a także ubezpieczy z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania ww. kursu osoby (uczestników przedmiotowego kursu) wskazane przez Zakład Karny w Rzeszowie. Na zakończenie kursu przeprowadzona zostanie ankieta. Program zajęć w zakresie kursu - tokarza opracuje i przedstawi Zamawiającemu Wykonawca, przed podpisaniem umowy. Organizatorem powyższego kursu może być podmiot wymieniony w §1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216), który stanowi, że przez organizatora szkolenia należy rozumieć: publiczną i niepubliczną: placówkę kształcenia ustawicznego, placówkę kształcenia praktycznego oraz ośrodek dokształcania i doskonalenia zawodowego, prowadzące kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, a także osobę prawną i fizyczną prowadzącą działalność oświatową, wymienioną w art. 83a ust. 2 ustawy, obejmującą prowadzenie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, dla której uzyskała akredytację, o której mowa w art. 68b ustawy. W związku z powyższym organizator kształcenia złoży wraz z dokumentacją oświadczenie stanowiące zał. nr 7 do SIWZ. ZADANIE II, Zajęcia aktywizacyjne w ilości 30 godzin dydaktycznych do kursu tokarza dla 12 osób pozbawionych wolności w ramach projektu pn. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca oznaczy dokumentację szkoleniową oraz materiały dydaktyczne przekazywane uczestnikom kursu logotypami Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego. Wykonawca ubezpieczy uczestników zajęć aktywizacyjnych z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania ww. zajęć. Osoby (uczestnicy) przedmiotowego kursu wskazane zostaną przez Zakład Karny w Rzeszowie. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do dołączenia do faktury VAT (rachunku) kopii materiałów dydaktycznych, podpisanych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących zasad ochrony danych osobowych. Zamówienie w zakresie ZADANIA II musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami m.in. Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004r., Nr 37, poz. 337 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216). W związku z powyższym organizator kształcenia złoży wraz z dokumentacją oświadczenie stanowiące zał. nr 7 do SIWZ. Osoba, która ukończy przedmiotowe zajęcia otrzyma zaświadczenie o ich ukończeniu wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Zajęcia będą realizowane sukcesywnie w dni powszednie w godzinach: 7:30 - 15:30. Zajęcia z zakresu aktywizacji mogą prowadzić doradcy zawodowi. Program zajęć aktywizacyjnych opracuje i przedstawi Zamawiającemu Wykonawca, przed podpisaniem umowy. Na zakończenie zajęć przeprowadzona zostanie ankieta. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji zamówienia i warunkami umowy zawiera załącznik nr 8 (projekt umowy na kurs) i załącznik nr 9 (projekt umowy na zajęcia aktywizacyjne) do niniejszej SIWZ. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch części stanowiących załączniki nr 1 i 2 (formularze cenowe) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach