Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013: Priorytet VII, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Konopnickiej 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 21 72 , fax. 55 247 21 72 wew. 41
  • Data zamieszczenia: 2013-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Konopnickiej 19 19
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 55 247 21 72, fax. 55 247 21 72 wew. 41
    REGON: 00279256000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsndg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013: Priorytet VII, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 50 szkoleń opisanych w XVII częściach. Szkolenia będą przeprowadzone od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2013 roku. Zamówienie obejmuje następujące kursy I CZĘŚĆ Pracownik administracyjno-biurowy - liczba uczestników szkolenia 5 osób, Kurs komputerowy dla średniozaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, Kurs komputerowy - podstawy - liczba uczestników szkolenia 5 osoby, Kadry i płace - liczba uczestników szkolenia 3 osoby,Podstawy księgowości - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, Samodzielny księgowy - bilansista - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Grafik komputerowy - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, II CZĘŚĆ Minimum sanitarne z elementami PPOŻ - liczba uczestników szkolenia 11 osób, Obsługa kasy fiskalnej - liczba uczestników szkolenia 21 osób, Magazynier z fakturowaniem i obsługą programów magazynowych - liczba uczestników szkolenia - 8 osób, Sprzedawca fakturzysta - liczba uczestników szkolenia 13 osób, Przedstawiciel handlowy - telemarketer z aktywnymi technikami sprzedaży - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Recepcjonista - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, III CZĘŚĆ Język angielski - podstawy - liczba uczestników szkolenia 7 osób. Język niemiecki - podstawy - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Język angielski dla średniozaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 7 osób, Język niemiecki dla średniozaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Język angielski dla zaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, IV CZĘŚĆ Opiekunka dziecięca - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, Pierwsza pomoc medyczna - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, V CZĘŚĆ Fryzjer damski i męski - liczba uczestników szkolenia - 6 osób, Stylizacja paznokcia - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Wizażysta- stylista - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, Kosmetyczka - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Masaż bańkami chińskimi, gorącymi kamieniami i stemplami ziołowymi - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Masaż klasyczny I i II stopień - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, VI CZĘŚĆ Kucharz - liczba uczestników szkolenia 6 osób, Kelner - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Cukiernik - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, VII CZĘŚĆ Wózki jezdniowe specjalistyczne powyżej 5 ton - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Kierowca -operator wózka jezdniowego - liczba uczestników szkolenia 8 osób, Operator podestu ruchomego - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, VIII CZĘŚĆ Spawanie metodą MAG 135 i MAG 136 - liczba uczestników szkolenia 8 osób, Spawanie Elektryczne (111) - liczba uczestników szkolenia - 3 osoby, Spawanie metodą MIG 131 - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, IX CZĘŚĆ Kurs samoobrony - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, Ochrona imprez masowych i lotnisk - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Pracownik ochrony nielicencjonowany - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, X CZĘŚĆ Florysta - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, Kurs Decoupage - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, XI CZĘŚĆ Operator koparko-ładowarki - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, Operator koparki jednonaczyniowej - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, XII CZĘŚĆ Aranżacja i zagospodarowanie terenów zielonych - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, XIII CZĘŚĆ Malarz proszkowy - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, Technolog Robót wykończeniowych - moduły glazurnik, malarz-szpachlarz - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, XIV CZĘŚĆ Krawiectwo lekkie - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, XV CZĘŚĆ Hodowla małych ssaków - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, XVI CZĘŚĆ Uprawnienia energetyczne - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, XVII CZĘŚĆ Kurs pedagogiczny - liczba uczestników szkolenia 1 osoba. Zamówienie obejmuje catering.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mgopsndg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach