Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013: Priorytet VII, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Konopnickiej 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 21 72 , fax. 55 247 21 72 wew. 41
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Konopnickiej 19 19
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 55 247 21 72, fax. 55 247 21 72 wew. 41
    REGON: 00279256000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsndg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013: Priorytet VII, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 20 szkoleń opisanych w XI częściach. Szkolenia będą przeprowadzone od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012 roku. Zamówienie obejmuje następujące kursy: 1 Operator koparko-ładowarki wszystkie typy klasa III - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, 2.Operator ładowarki jednonaczyniowej klasa III do 2,5 m3 - liczba uczestników szkolenia 8 osób, 3.Kierowca-operator wózka jezdniowego - liczba uczestników szkolenia 7 osób, 4.Kurs komputerowy-podstawowy - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, 5.Kurs komputerowy-dla zaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, 6.Podstawy księgowości - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, 7.Księgowść dla zaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, 8.Profesjonalna obsługa biura i sekretariatu -liczba uczestników szkolenia 2 osoby, 9.Przedstawiciel handlowy - liczba uczestników szkolenia 1 osoba, 10.Kadrty i płace -liczba uczestników szkolenia 2 osoby, 11.Stylizacja paznokcia - liczba uczestników szkolenia 6 osób, 12. Wizażysta-stylista - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, 13.Fryzjer damski dla zaawansowanych - liczba uczestników szkolenia 5 osób, 14.Język niemiecki dla początkujących - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, 15.Język angielski dla początkujących - liczba uczestników szkolenia 5 osób, 16.Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych - liczba uczestników szkolenia 4 osoby, 17.Florysta - liczba uczestników szkolenia 8 osób, 18.Kurs masażu Shiatsu - liczba uczestników szkolenia 3 osoby, 19.Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w metalu - liczba uczestników szkolenia 2 osoby, 20.Kurs szycia na maszynie - krawiectwo lekkie - liczba uczestników szkolenia 1 osoba. Zamówienie obejmuje catering
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopsndg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach