Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013: Priorytet VII, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Konopnickiej 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 247 21 72 , fax. 55 247 21 72 wew. 41
  • Data zamieszczenia: 2011-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Konopnickiej 19 19
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 55 247 21 72, fax. 55 247 21 72 wew. 41
    REGON: 00279256000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsndg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013: Priorytet VII, Działanie 7.1,Poddziałanie 7.1.1) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu - Aktywność społeczno-zawodowa mieszkańców źródłem rozwoju Gminy Nowy Dwór Gdański realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 22 szkoleń opisanych w VIII częściach. Szkolenia będą przeprowadzone w okresie od lipca 2011 roku do 10 grudnia 2011 roku. Zamówienie obejmuje następujące kursy: 1.Fryzjer damski - liczba uczestników szkolenia od 2 do 7 osób, 2.Fryzjer męski - liczba uczestników szkolenia - od 1 do 3 osób, 3.Pomoc kucharza - liczba uczestników szkolenia od 2 do 4 osób, 4.Obsługa kas fiskalnych - liczba uczestników szkolenia od 14 do 30 osób, 5.Minimum sanitarne - liczba uczestników szkolenia od 16 do 28 osób, 6.Florysta - liczba uczestników szkolenia od 6 do 13 osób, 7.Florysta dla zaawansowanych - liczba uczestników szkolenia od 2 do 4 osób, 8.Księgowość - liczba uczestników szkolenia od 2 do 7 osób, 9.Kadry i płace - liczba uczestników szkolenia od 1 do 4 osób, 10.Profesjonalna obsługa biura - liczba uczestników szkolenia od 3 do 9 osób, 11.Pracownik gospodarczy - dla 1 osoby, 12.Betoniarz - dla 1 osoby, 13.Hydraulik - dla 1 osoby, 14.Brukarz - dla 1 osoby, 15.Wózki jezdne z napędem silnikowym - liczba uczestników szkolenia od 2 do 5 osób, 16.Wizaż-stylista - liczba uczestników szkolenia od 2 do 6 osób, 17.Kosmetyczka - liczba uczestników szkolenia od 2 do 6 osób, 18.Masażysta - liczba uczestników szkolenia od 2 do 3 osób, 19.Stylizacja paznokci - liczba uczestników szkolenia od 2 do 3 osób, 20.Pierwsza pomoc medyczna - od 8 do 15 osób, 21.Język angielski - liczba uczestników szkolenia od 2 do 4 osób, 22.Język niemiecki - liczba uczestników szkolenia od 1 do 4 osób. Zamówienie obejmuje catering
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopsndg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach