Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek biorących udział w projekcie systemowym Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Koluszki, o następującej tematyce: Kasjer/sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, Operator wózków jezdniowych/widłowych z wymianą butli gazowej, Magazynier - fakturzysta z obsługą komputera. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 97-040 Koluszki, ul. Brzezińska 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 714 58 25 , fax. 44 714 58 25
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach
    ul. Brzezińska 32 32
    97-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 44 714 58 25, fax. 44 714 58 25
    REGON: 59000621500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops-koluszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek biorących udział w projekcie systemowym Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Koluszki, o następującej tematyce: Kasjer/sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, Operator wózków jezdniowych/widłowych z wymianą butli gazowej, Magazynier - fakturzysta z obsługą komputera. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek biorących udział w projekcie systemowym Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Koluszki, o następującej tematyce: Kasjer/sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, Operator wózków jezdniowych/widłowych z wymianą butli gazowej, Magazynier - fakturzysta z obsługą komputera. Szczegółowy opis kursu:Kasjer/sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, Ilość osób: 8 Ilość godzin kursu przypadających na każdego/każdą uczestnika/uczestniczkę: 90 godzin dydaktycznych zajęć, w tym:- zajęcia teoretyczne - 20 godz. dydaktycznych, - zajęcia praktyczne - 70 godz. dydaktycznych. Godzina dydaktyczna = 45 minut. Program nauczania powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia:1.Podstawa prawa pracy oraz przepisy BHP jako nieodłączny element pracy na stanowisku kasjera/sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, 2.Podstawowe przepisy prawne związane ze sprzedażą towarów i usług, 3.Odpowiedzialność kasjera/sprzedawcy, 4.Postępowanie z falsyfikatami, 5.Podstawowe umiejętności kasjera/sprzedawcy, techniki sprzedaży, 6.Profesjonalna obsługa klienta, 7.Dokumentowanie obrotu towaru, operacje rachunkowo - kasowe na stanowisku sprzedawcy, rodzaje raportów, 8.Budowanie wizerunku firmy, 9.Klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów, 10.Istota kodowania towarów, 11.Reklamacje i zwroty, 12.Rodzaje kas fiskalnych, 13.Budowa poszczególnych typów kas fiskalnych, 14.Zasady programowania kas fiskalnych, 15.Czynności związane z obsługą kasy fiskalnej, 16.Zasady BHP obowiązujące przy obsłudze kasy fiskalnej, 17.Praktyczna nauka obsługi różnych typów kas fiskalnych. Program zajęć powinien zawierać:-nazwę i zakres kursu,- czas i miejsce realizacji kursu,- cele kursu,- plan nauczania z zawarciem tematów zajęć, wymiaru z uwzględnieniem podziału na część teoretyczną i praktyczną kursu,- treści kursu,- wykaz niezbędnych środków i materiałów szkoleniowych Szczegółowy opis realizacji kursu: -zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, -zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Wymiar zajęć: 8 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdego uczestnika/uczestniczkę. Zamawiający dopuszcza dwie przerwy kawowe i jedną przerwę obiadową podczas przeprowadzania zajęć. W czas trwania kursu nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia badań lekarskich uczestnikom/uczestniczkom stwierdzających zdolność do odbycia kursu oraz wykonywania zawodu kasjera/sprzedawcy, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie trwania kursu, -Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki każdego dnia zajęć cateringu w formie kawa (sypana, rozpuszczalna), herbata ekspresowa, ciastka (3 rodzaje do wyboru). Dodatki - mleko do kawy, cytryna, cukier. Obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka). Posiłek powinien być podawany w termoizolacyjnym, jednorazowego użytku opakowaniu wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, -Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć,-Wykonawca wyposaży każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w materiały szkoleniowe związane z tematyką kursu oraz przybory biurowe. Po zakończeniu kursu materiały szkoleniowe związane z tematyką kursu, przybory biurowe stają się własnością uczestnika/uczestniczki kursu, -Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu indywidualne stanowisko podczas odbywania szkolenia tj. jedna kasa fiskalna przypadająca na jednego uczestnika kursu, -Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu, -Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi każdemu uczestnikowi/uczestniczce zaświadczenie o ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. poz. 186 (Załącznik nr 5 do rozporządzenia),-dokumentację zdjęciową z przebiegu realizacji kursu prowadzi Wykonawca. Zamawiający wymaga załączenia co najmniej 30 zdjęć z przebiegu realizacji kursu zamieszczonych na płycie CD/DVD, -listy obecności, listę odbioru materiałów szkoleniowych oraz przyborów biurowych, listy odbioru cateringu oraz obiadów, listę odbioru zaświadczeń o ukończonym kursie, dzienniki zajęć, protokół egzaminacyjny, dokumentacje zdjęciową, kserokopie zaświadczeń o ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem MEN przez każdego uczestnika/uczestniczkę potwierdzonej pieczątką za zgodność z oryginałem prowadzi Wykonawca usługi, -materiały szkoleniowe i biurowe, listy obecności na zajęciach, lista potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, lista potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez uczestników/uczestniczki, listy potwierdzające odbiór cateringu oraz obiadów, dzienniki prowadzonych zajęć, zaświadczenia, protokół egzaminacyjny oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Szczegółowy opis kursu: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych Ilość osób: 13 Ilość godzin kursu przypadających na każdego/każdą uczestnika/uczestniczkę: 120 godzin dydaktycznych zajęć, w tym: - zajęcia teoretyczne - 70 godz. dydaktycznych, - zajęcia praktyczne - 50 godz. dydaktycznych. Godzina dydaktyczna = 45 minut. Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: 1.Role i zadania opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych, 2.Higiena pracy w zawodzie opiekuna, 3.Anatomia i fizjologia człowieka, 4.Proces starzenia się organizmu człowieka, 5.Psychologiczne i pedagogiczne aspekty opieki nad ludźmi starszymi i niepełnosprawnymi, 6.Problemy i kwestie społeczne osób potrzebujących opieki oraz sposoby ich rozwiązania, pielęgnowanie podopiecznych, chorych i niesamodzielnych, 7.Metodyka czasu wolnego, 8.Higiena osobista i higiena żywienia osób starszych oraz niepełnosprawnych, 9.Choroby wieku podeszłego, obserwacja chorego, pomiar podstawowych parametrów, 10.Profilaktyka odleżyn oraz skutki długotrwałego unieruchomienia, 11.Opieka nad umierającym, 12.Pierwsza pomoc przedlekarska - zasady udzielania pierwszej pomocy, 13.Pierwsza pomoc w geriatrii, 14.Pomoc w codziennych czynnościach domowych, 15.Aktywizowanie podopiecznego mające na celu zwiększenie jego samodzielności życiowej, 16.Mobilizowanie do aktywnego spędzania czasu wolnego oraz kształtowania zainteresowań, 17.Pomoc przy usprawnianiu ruchowym osób starszych, 18.Współpraca ze środowiskiem osoby starszej i niepełnosprawnej, Program zajęć powinien zawierać:- nazwę i zakres kursu,- czas i miejsce realizacji kursu,- cele kursu,- plan nauczania z zawarciem tematów zajęć, wymiaru z uwzględnieniem podziału na część teoretyczną i praktyczną kursu,- treści kursu,- wykaz niezbędnych środków i materiałów szkoleniowych. Szczegółowy opis realizacji kursu:-zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki,- zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Wymiar zajęć: 8 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdego uczestnika/uczestniczkę. Zamawiający dopuszcza dwie przerwy kawowe i jedną przerwę obiadową podczas przeprowadzania zajęć. W czas trwania kursu nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia badań lekarskich uczestnikom/uczestniczkom stwierdzających zdolność do odbycia kursu oraz wykonywania zawodu opiekuna, -Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie trwania kursu, -Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki każdego dnia zajęć cateringu w formie kawa (sypana, rozpuszczalna), herbata ekspresowa, ciastka (3 rodzaje do wyboru). Dodatki - mleko do kawy, cytryna, cukier. Obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka). Posiłek powinien być podawany w termoizolacyjnym, jednorazowego użytku opakowaniu wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, -Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, -Wykonawca wyposaży każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w materiały szkoleniowe związane z tematyką kursu oraz przybory biurowe. Po zakończeniu kursu materiały szkoleniowe związane z tematyką kursu, przybory biurowe stają się własnością uczestnika/uczestniczki kursu,-Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu podczas odbywania zajęć praktycznych materiałów dydaktycznych m.in. : fantom pielęgnacyjny, sprzęt do karmienia i pojenia, kule, ciśnieniomierz, zestaw pielęgnacyjny, -Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu, -Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi każdemu uczestnikowi/uczestniczce zaświadczenie o ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. poz. 186 (Załącznik nr 5 do rozporządzenia), -dokumentację zdjęciową z przebiegu realizacji kursu prowadzi Wykonawca. Zamawiający wymaga załączenia co najmniej 30 zdjęć z przebiegu realizacji kursu zamieszczonych na płycie CD/DVD,-listy obecności, listę odbioru materiałów szkoleniowych oraz przyborów biurowych, listy odbioru cateringu oraz obiadów, listę odbioru zaświadczeń o ukończonym kursie, dzienniki zajęć, protokół egzaminacyjny, dokumentacje zdjęciową, kserokopie zaświadczeń o ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem MEN przez każdego uczestnika/uczestniczkę potwierdzonej pieczątką za zgodność z oryginałem prowadzi Wykonawca usługi,-materiały szkoleniowe i biurowe, listy obecności na zajęciach, lista potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych oraz biurowych, lista potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez uczestników/uczestniczki, listy potwierdzające odbiór cateringu oraz obiadów, dzienniki prowadzonych zajęć, zaświadczenia, protokół egzaminacyjny oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi).Szczegółowy opis kursu: Operator wózków jezdniowych/widłowych z wymianą butli gazowej Ilość osób: 6 Ilość godzin kursu przypadających na każdego/każdą uczestnika/uczestniczkę: 60 godzin dydaktycznych zajęć, w tym: - zajęcia teoretyczne - 45 godz. dydaktycznych,- zajęcia praktyczne - 15 godz. dydaktycznych. Godzina dydaktyczna = 45 minut. Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: 1.Typy stosowanych wózków jezdniowych, 2.Budowa wózka, 3.Czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, 4.Czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, 5.Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,6.Wiadomości z zakresu BHP, 7.Wiadomości o dozorze technicznym, 8.Informacje na temat bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych, 9.Praktyczna nauka jazdy oraz bezpieczna wymiana butli.Program zajęć powinien zawierać:- nazwę i zakres kursu,- czas i miejsce realizacji kursu,- cele kursu,- plan nauczania z zawarciem tematów zajęć, wymiaru z uwzględnieniem podziału na część teoretyczną i praktyczną kursu, - treści kursu,- wykaz niezbędnych środków i materiałów szkoleniowych. Szczegółowy opis realizacji kursu:-zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki,-zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Wymiar zajęć: 8 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdego uczestnika/uczestniczkę. Zamawiający dopuszcza dwie przerwy kawowe i jedną przerwę obiadową podczas przeprowadzania zajęć. W czas trwania kursu nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych,- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia badań lekarskich uczestnikom/uczestniczkom stwierdzających zdolność do odbycia kursu oraz wykonywania zawodu operatora wózków jezdniowych,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie trwania kursu,-Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki każdego dnia zajęć cateringu w formie kawa (sypana, rozpuszczalna), herbata ekspresowa, ciastka (3 rodzaje do wyboru). Dodatki - mleko do kawy, cytryna, cukier. Obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka). Posiłek powinien być podawany w termoizolacyjnym, jednorazowego użytku opakowaniu wraz ze sztućcami jednorazowego użytku,-Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć,-Wykonawca wyposaży każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w materiały szkoleniowe związane z tematyką szkolenia oraz przybory biurowe. Po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne związane z tematyką kursu oraz przybory biurowe stają się własnością uczestnika/uczestniczki kursu,-Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu,-Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi każdemu uczestnikowi/uczestniczce zaświadczenie o ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. poz. 186 (Załącznik nr 5 do rozporządzenia),-dokumentację zdjęciową z przebiegu realizacji kursu prowadzi Wykonawca. Zamawiający wymaga załączenia co najmniej 30 zdjęć z przebiegu realizacji kursu zamieszczonych na płycie CD/DVD,-listy obecności, listę odbioru materiałów szkoleniowych oraz przyborów biurowych, listy odbioru cateringu oraz obiadów, listę odbioru zaświadczeń o ukończonym kursie, dzienniki zajęć, protokół egzaminacyjny, dokumentacje zdjęciową, kserokopie zaświadczeń o ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem MEN przez każdego uczestnika/uczestniczkę potwierdzonej pieczątką za zgodność z oryginałem prowadzi Wykonawca usługi, -materiały szkoleniowe i biurowe, listy obecności na zajęciach, lista potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, lista potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez uczestników/uczestniczki, listy potwierdzające odbiór cateringu oraz obiadów, dzienniki prowadzonych zajęć, zaświadczenia, protokół egzaminacyjny oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi).Szczegółowy opis kursu: Magazynier - fakturzysta z obsługą komputera Ilość osób: 4 Ilość godzin kursu przypadających na każdego/każdą uczestnika/uczestniczkę: 90 godzin dydaktycznych zajęć, w tym:- zajęcia teoretyczne - 30 godz. dydaktycznych,- zajęcia praktyczne - 60 godz. dydaktycznych.Godzina dydaktyczna = 45 minut. Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia:1.BHP w magazynie i hurtowni, 2.Zasady organizacji gospodarki magazynowej,3.Rodzaje magazynów,4.Lokalizacja magazynów,5.Gospodarka opakowaniami i gospodarka transportowa,6.Organizacja i technika składowania towarów,7.Zabezpieczenie i ochrona magazynu,8.Ubezpieczenie magazynu i towaru,9.Dokumentacja magazynowa i handlowa (zamówienia, oferty, umowy, dokumentacja związana z dostawą, dokumentacja związana ze sprzedażą, reklamacje i zwroty),10.Rozliczenia i dokumentacja finansowa (rozliczenia gotówkowe, rozliczenia bezgotówkowe za pomocą czeków i kart płatniczych, rozliczenie i odprowadzenie utargów, dokumentacja finansowa sprzedaży - faktury, paragony),11.Obsługa komputera,12.Komputerowy program do fakturowania - ewidencja kontrahentów, ewidencja cen, towarów i marż, rejestr sprzedaży i zakupów, kontrola stanów magazynowych,13.Fakturowanie,14.Obsługa komputerowych programów w gospodarce magazynowej i sprzedaży,15.Inwentaryzacja magazynu. Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres kursu,- czas i miejsce realizacji kursu,- cele kursu,- plan nauczania z zawarciem tematów zajęć, wymiaru z uwzględnieniem podziału na część teoretyczną i praktyczną kursu,- treści kursu,- wykaz niezbędnych środków i materiałów szkoleniowych.Szczegółowy opis realizacji kursu:-zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, -zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Wymiar zajęć: 8 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdego uczestnika/uczestniczkę. Zamawiający dopuszcza dwie przerwy kawowe i jedną przerwę obiadową podczas przeprowadzania zajęć. W czas trwania kursu nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia badań lekarskich uczestnikom/uczestniczkom stwierdzających zdolność do odbycia kursu oraz wykonywania zawodu magazyniera,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie trwania kursu,-Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki każdego dnia zajęć cateringu w formie kawa (sypana, rozpuszczalna), herbata ekspresowa, ciastka (3 rodzaje do wyboru). Dodatki - mleko do kawy, cytryna, cukier. Obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka). Posiłek powinien być podawany w termoizolacyjnym, jednorazowego użytku opakowaniu wraz ze sztućcami jednorazowego użytku,-Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, -Wykonawca wyposaży każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w materiały szkoleniowe związane z tematyką szkolenia oraz przybory biurowe. Po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne związane z tematyką kursu oraz przybory biurowe stają się własnością uczestnika/uczestniczki kursu,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce indywidualnego stanowiska podczas odbywania szkolenia tzn. jeden komputer z kompletnym oprogramowaniem związanym z tematyką kursu dla jednego uczestnika,-Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu,-Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi każdemu uczestnikowi/uczestniczce zaświadczenie o ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. poz. 186 (Załącznik nr 5 do rozporządzenia),-dokumentację zdjęciową z przebiegu realizacji kursu prowadzi Wykonawca. Zamawiający wymaga załączenia co najmniej 30 zdjęć z przebiegu realizacji kursu zamieszczonych na płycie CD/DVD, -listy obecności, listę odbioru materiałów szkoleniowych oraz przyborów biurowych, listy odbioru cateringu oraz obiadów, listę odbioru zaświadczeń o ukończonym kursie, dzienniki zajęć, protokół egzaminacyjny, dokumentacje zdjęciową, kserokopie zaświadczeń o ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem MEN przez każdego uczestnika/uczestniczkę potwierdzonej pieczątką za zgodność z oryginałem prowadzi Wykonawca usługi,-materiały szkoleniowe i biurowe, listy obecności na zajęciach, lista potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, lista potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez uczestników/uczestniczki, listy potwierdzające odbiór cateringu oraz obiadów, dzienniki prowadzonych zajęć, zaświadczenia, protokół egzaminacyjny oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mgopskoluszki.wikom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach