Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Bukieciarstwo,Kasjer handlowy z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym, Opiekun osób starszych i dzieci, Pracownik magazynu i hurtowni w ramach projektu Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 97-040 Koluszki, ul. Brzezińska 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 714 58 25 , fax. 0-44 714 58 25
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach
    ul. Brzezińska 32 32
    97-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 0-44 714 58 25, fax. 0-44 714 58 25
    REGON: 59000621500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Bukieciarstwo,Kasjer handlowy z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym, Opiekun osób starszych i dzieci, Pracownik magazynu i hurtowni w ramach projektu Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek biorących udział w projekcie systemowym Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Koluszki, o następującej tematyce: a)Bukieciarstwo, b)Kasjer handlowy z obsługą kasy fiskalnej z minimum sanitarnym, c)Opiekun osób starszych i dzieci, d)Pracownik magazynu i hurtowni. Szczegółowy opis kursu:Bukieciarstwo Ilość osób: 6, w tym 1 osoba niepełnosprawna Ilość godzin kursu przypadających na każdego/każdą uczestnika/uczestniczkę:80 godzin dydaktycznych zajęć, w tym: - zajęcia teoretyczne - 15 godz. dydaktycznych, - zajęcia praktyczne - 65 godz. dydaktycznych. Godzina dydaktyczna = 45 minut Program kursu powinien obejmować następujące zagadnienia: 1.Teoria barw i kompozycji, 2.Florystyczne zasady kompozycyjne, 3.Botanika - materiał roślinny, 4. Narzędzia florysty - materiałoznawstwo, 5. Przechowywanie i pielęgnacja roślin ciętych, 6. Dekoracja kwiatów doniczkowych, 7. Zasady tworzenia kompozycji roślinnych z kwiatów żywych, ciętych i suszonych, 8. Zasady i techniki układania bukietów okazjonalnych, 9. Zasady i techniki układania kwiatów w naczyniach, 10. Florystyka okolicznościowa: komunijna, ślubna, żałobna. Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres kursu, - czas i miejsce realizacji kursu, - cele kursu, - plan nauczania z zawarciem tematów zajęć, wymiaru z uwzględnieniem podziału na część teoretyczną i praktyczną kursu, - treści kursu, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie gminy Koluszki, - zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Wymiar zajęć: minimalnie 4 godziny dydaktyczne, maksymalnie 6 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę. Zamawiający dopuszcza dwie przerwy kawowe i jedną przerwę obiadową podczas przeprowadzania zajęć. W czas trwania kursu nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych zgodnie z przepisami BHP, - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich stwierdzających zdolność do odbycia kursu, - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa, herbata, kruche ciastka oraz obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka). Posiłek powinien być podawany w termoizolacyjnym, jednorazowego użytku opakowaniu wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, - Wykonawca wyposaży każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w materiały dydaktyczne, przybory biurowe oraz odzież ochronną, w tym fartuch ochronny zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy dla danego rodzaju zawodu. Po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne, przybory biurowe oraz odzież ochronna stają się własnością uczestnika/uczestniczki kursu, - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu indywidualne stanowisko do szkolenia, w tym cały asortyment kwiatów umożliwiający samodzielne wykonywanie przez każdego uczestnika/uczestniczkę kompozycji kwiatowych, zgodnie z zakresem przewidzianym w programie kursu, - Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu, - Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi zaświadczenia o ukończonym kursie zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki, z dnia 3 lutego 2006 roku, w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, -dokumentację zdjęciową z przebiegu realizacji kursu prowadzi Wykonawca. Zamawiający wymaga załączenie co najmniej 20 zdjęć z przebiegu realizacji kursu zamieszczonych na płycie CD/DVD, - listy obecności, listy odbioru materiałów dydaktycznych, przyborów biurowych, odzieży ochronnej, listy odbioru obiadów, dzienniki zajęć, ankiety ewaluacyjne, protokół egzaminacyjny, dokumentacje zdjęciową, kserokopie zaświadczeń u ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem MEN przez każdego uczestnika/uczestniczkę potwierdzonej pieczątką za zgodność z oryginałem prowadzi Wykonawca usługi, - przed i po przeprowadzeniu kursu Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką kursu, - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez uczestników/uczestniczki, listy potwierdzające odbiór obiadów, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne, zaświadczenia, protokół egzaminacyjny oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Szczegółowy opis kursu: Kasjer handlowy z obsługą kasy fiskalnej i minimum sanitarnym Ilość osób: 10, w tym 1 osoba niepełnosprawna Ilość godzin kursu przypadających na każdego/każdą uczestnika/uczestniczkę:80 godzin dydaktycznych zajęć, w tym: - zajęcia teoretyczne - 20 godz. dydaktycznych, - zajęcia praktyczne - 60 godz. dydaktycznych. Godzina dydaktyczna = 45 minut Program kursu powinien obejmować następujące zagadnienia: 1.Podstawa prawa pracy oraz przepisy BHP jako nieodłączny element pracy na stanowisku sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, 2.Podstawowe przepisy prawne związane ze sprzedażą towarów i usług, 3.Minimum sanitarne - zakończone wyrobieniem książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych, 4.Podstawowe umiejętności sprzedawcy, techniki sprzedaży, 5.Profesjonalna obsługa klienta, 6.Dokumentowanie obrotu towaru, operacje rachunkowo - kasowe na stanowisku sprzedawcy, rodzaje raportów, 7.Budowanie wizerunku firmy, 8.Rodzaje kas fiskalnych, 9.Budowa poszczególnych typów kas fiskalnych, 10.Zasady programowania kas fiskalnych, 11.Czynności związane z obsługą kasy fiskalnej, 12.Zasady BHP obowiązujące przy obsłudze kasy fiskalnej, 13.Praktyczna nauka obsługi kas fiskalnych. Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres kursu, - czas i miejsce realizacji kursu, - cele kursu, - plan nauczania z zawarciem tematów zajęć, wymiaru z uwzględnieniem podziału na część teoretyczną i praktyczną kursu, - treści kursu, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych Szczegółowy opis realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie gminy Koluszki, - zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Wymiar zajęć: minimalnie 4 godziny dydaktyczne, maksymalnie 6 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę. Zamawiający dopuszcza dwie przerwy kawowe i jedną przerwę obiadową podczas przeprowadzania zajęć. W czas trwania kursu nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, -Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich stwierdzających zdolność do odbycia kursu, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom badań na nosicielstwo celem wystawienia książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych i pokrycia kosztów wystawienia takiej książeczki wraz z wpisem lekarza o dopuszczeniu osoby do pracy, gdzie wymagane jest takie uprawnienie, - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa, herbata, kruche ciastka oraz obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka). Posiłek powinien być podawany w termoizolacyjnym, jednorazowego użytku opakowaniu wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, - Wykonawca wyposaży każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w materiały dydaktyczne, przybory biurowe oraz odzież ochronną, w tym fartuch ochronny zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy dla danego rodzaju zawodu. Po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne, przybory biurowe oraz odzież ochronna stają się własnością uczestnika/uczestniczki kursu, - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu indywidualne stanowisko do szkolenia, - Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu, - Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi zaświadczenia o ukończonym kursie zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki, z dnia 3 lutego 2006 roku, w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, - dokumentację zdjęciową z przebiegu realizacji kursu prowadzi Wykonawca. Zamawiający wymaga załączenie co najmniej 20 zdjęć z przebiegu realizacji kursu zamieszczonych na płycie CD/DVD, - listy obecności, listy odbioru materiałów dydaktycznych, przyborów biurowych, odzieży ochronnej, listy odbioru obiadów, dzienniki zajęć, ankiety ewaluacyjne, protokół egzaminacyjny, dokumentacje zdjęciową, kserokopie zaświadczeń u ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem MEN przez każdego uczestnika/uczestniczkę potwierdzonej pieczątką za zgodność z oryginałem prowadzi Wykonawca usługi, - przed i po przeprowadzeniu kursu Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką kursu, - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez uczestników/uczestniczki, listy potwierdzające odbiór obiadów, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne, zaświadczenia, protokół egzaminacyjny oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Szczegółowy opis kursu: Opiekun osób starszych i dzieci Ilość osób: 7, w tym 2 osoby niepełnosprawne. Ilość godzin kursu przypadających na każdego/każdą uczestnika/uczestniczkę:120 godzin dydaktycznych zajęć, w tym: - zajęcia teoretyczne - 70 godz. dydaktycznych, - zajęcia praktyczne - 50 godz. dydaktycznych. Godzina dydaktyczna = 45 minut Program kursu powinien obejmować następujące zagadnienia: 1.Role i zadania opiekuna osób starszych i dzieci, 2.Psychologiczne i pedagogiczne aspekty opieki nad ludźmi starszymi i dziećmi, 3.Problemy i kwestie społeczne osób potrzebujących opieki oraz sposoby ich rozwiązania, pielęgnowanie podopiecznych, chorych i niesamodzielnych, 4.Na czym podlega wychowanie dzieci - kształtowanie u dzieci właściwych przyzwyczajeń i nawyków, obowiązkowości i systematyczności, doskonalenie sprawności motorycznej i manualnej dziecka, 5.Metodyka czasu wolnego, 6.Higiena osobista i higiena żywienia dzieci oraz osób starszych, 7.Choroby wieku dziecięcego i podeszłego, obserwacja chorego, pomiar podstawowych parametrów, 8.Profilaktyka odleżyn oraz skutki długotrwałego unieruchomienia, 9.Pierwsza pomoc przedlekarska - zasady udzielania pierwszej pomocy, 10.Pomoc w codziennych czynnościach domowych, 11.Aktywizowanie podopiecznego mające na celu zwiększenie jego samodzielności życiowej, 12.Mobilizowanie do aktywnego spędzania czasu wolnego oraz kształtowania zainteresowań, 13.Pomoc przy usprawnianiu ruchowym osób starszych, 14.Współpraca ze środowiskiem dziecka i osoby starszej, 15.Minimum sanitarne - zakończone wyrobieniem książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych. Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres kursu, - czas i miejsce realizacji kursu, - cele kursu, - plan nauczania z zawarciem tematów zajęć, wymiaru z uwzględnieniem podziału na część teoretyczną i praktyczną kursu, - treści kursu, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie gminy Koluszki, - zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Wymiar zajęć: minimalnie 4 godziny dydaktyczne, maksymalnie 6 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę. Zamawiający dopuszcza dwie przerwy kawowe i jedną przerwę obiadową podczas przeprowadzania zajęć. W czas trwania kursu nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, -Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich stwierdzających zdolność do odbycia kursu, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom badań na nosicielstwo celem wystawienia książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych i pokrycia kosztów wystawienia takiej książeczki wraz z wpisem lekarza o dopuszczeniu osoby do pracy, gdzie wymagane jest takie uprawnienie, - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa, herbata, kruche ciastka oraz obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka). Posiłek powinien być podawany w termoizolacyjnym, jednorazowego użytku opakowaniu wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, - Wykonawca wyposaży każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w materiały dydaktyczne, przybory biurowe oraz odzież ochronną, w tym fartuch ochronny zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy dla danego rodzaju zawodu. Po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne, przybory biurowe oraz odzież ochronna stają się własnością uczestnika/uczestniczki kursu, - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu indywidualne stanowisko do szkolenia, - Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu, - Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi zaświadczenia o ukończonym kursie zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki, z dnia 3 lutego 2006 roku, w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych; - dokumentację zdjęciową z przebiegu realizacji kursu prowadzi Wykonawca. Zamawiający wymaga załączenie co najmniej 20 zdjęć z przebiegu realizacji kursu zamieszczonych na płycie CD/DVD, - listy obecności, listy odbioru materiałów dydaktycznych, przyborów biurowych, odzieży ochronnej, listy odbioru obiadów, dzienniki zajęć, ankiety ewaluacyjne, protokół egzaminacyjny, dokumentacje zdjęciową, kserokopie zaświadczeń u ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem MEN przez każdego uczestnika/uczestniczkę potwierdzonej pieczątką za zgodność z oryginałem prowadzi Wykonawca usługi, - przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką kursu, - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez uczestników/uczestniczki, listy potwierdzające odbiór obiadów, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne, zaświadczenia, protokół egzaminacyjny oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Szczegółowy opis kursu: Pracownik magazynu i hurtowni Ilość osób: 2 Ilość godzin kursu przypadających na każdego/każdą uczestnika/uczestniczkę:80 godzin dydaktycznych zajęć, w tym: - zajęcia teoretyczne - 30 godz. dydaktycznych, - zajęcia praktyczne - 50 godz. dydaktycznych. Godzina dydaktyczna = 45 minut Program kursu powinien obejmować następujące zagadnienia: 1.BHP w magazynie i hurtowni, 2.Zasady organizacji gospodarki magazynowej, 3.Dokumentacja magazynowa, 4.Minimum sanitarne - zakończone wyrobieniem książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych, 5. Obsługa komputera, 6. Obsługa komputerowych programów w gospodarce magazynowej i sprzedaży, 7. Inwentaryzacja magazynu. Program zajęć powinien zawierać: - nazwę i zakres kursu, - czas i miejsce realizacji kursu, - cele kursu, - plan nauczania z zawarciem tematów zajęć, wymiaru z uwzględnieniem podziału na część teoretyczną i praktyczną kursu, - treści kursu, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji kursu: - zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie gminy Koluszki, - zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Wymiar zajęć: minimalnie 4 godziny dydaktyczne, maksymalnie 6 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę. Zamawiający dopuszcza dwie przerwy kawowe i jedną przerwę obiadową podczas przeprowadzania zajęć. W czas trwania kursu nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, -Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich stwierdzających zdolność do odbycia kursu, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom badań na nosicielstwo celem wystawienia książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych i pokrycia kosztów wystawienia takiej książeczki wraz z wpisem lekarza o dopuszczeniu osoby do pracy, gdzie wymagane jest takie uprawnienie, - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa, herbata, kruche ciastka oraz obiad jednodaniowy każdego dnia zajęć (drugie danie: ziemniaki lub frytki, mięso, surówka). Posiłek powinien być podawany w termoizolacyjnym, jednorazowego użytku opakowaniu wraz ze sztućcami jednorazowego użytku, - Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, - Wykonawca wyposaży każdego uczestnika/uczestniczkę kursu w materiały dydaktyczne, przybory biurowe oraz odzież ochronną, w tym fartuch ochronny zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy dla danego rodzaju zawodu. Po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne, przybory biurowe oraz odzież ochronna stają się własnością uczestnika/uczestniczki kursu, - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi/uczestniczce kursu indywidualne stanowisko do szkolenia, - Kurs zakończy się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu, - Wykonawca po zakończeniu kursu wystawi zaświadczenia o ukończonym kursie zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki, z dnia 3 lutego 2006 roku, w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, - dokumentację zdjęciową z przebiegu realizacji kursu prowadzi Wykonawca. Zamawiający wymaga załączenie co najmniej 20 zdjęć z przebiegu realizacji kursu zamieszczonych na płycie CD/DVD, - listy obecności, listy odbioru materiałów dydaktycznych, przyborów biurowych, odzieży ochronnej, listy odbioru obiadów, dzienniki zajęć, ankiety ewaluacyjne, protokół egzaminacyjny, dokumentacje zdjęciową, kserokopie zaświadczeń u ukończonym kursie zgodnie z rozporządzeniem MEN przez każdego uczestnika/uczestniczkę potwierdzonej pieczątką za zgodność z oryginałem prowadzi Wykonawca usługi, - przed i po przeprowadzeniu kursu Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką szkolenia, - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń przez uczestników/uczestniczki, listy potwierdzające odbiór obiadów, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne, zaświadczenia, protokół egzaminacyjny oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mgopskoluszki.wikom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach