Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r. - w dniach realizacji obowiązku szkolnego.

Gmina Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Jana Pawła II 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0825721234 , fax. 0825721234
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodawa
    ul. Jana Pawła II 22 22
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0825721234, fax. 0825721234
    REGON: 11019786500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r. - w dniach realizacji obowiązku szkolnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2010 r. - w dniach realizacji obowiązku szkolnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: - Publiczne Gimnazjum Nr 2 we Włodawie - Szkoła Podstawowa w Różance - Szkoła Podstawowa w Orchówku - Szkoła Podstawowa w Żukowie - Inne placówki oświatowe do których uczęszczają uczniowie z terenu gminy Włodawa (Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Włodawie, Gimnazjum z Oddziałami Przysposabiającymi we Włodawie) 3. Wykaz placówek oświatowych wraz z wykazem miejscowości, z których będą dowożeni uczniowie oraz prognozowaną liczbą uczniów: 1) Publiczne Gimnazjum Nr 2 we Włodawie Wykaz miejscowości i prognozowana liczba uczniów dojeżdżających: - Wołczyny (4 uczniów) - Sobibór (18 uczniów) - Okuninka (10 uczniów) - Korolówka (16 uczniów) - Korolówka Kolonia (1 uczniów) - Orchówek (43 uczniów) - Dołhobrody (7 uczniów) - Konstantyn (3 uczniów) - Lack (7 uczniów) - Kaplonosy (6 uczniów) - Kolonia Kaplonosy (5 uczniów) - Lipówka (5 uczniów) - Zaświatycze (9 uczniów) - Horostyta (2 uczniów) - Zahajki (1 uczniów) - Adampol (4 uczniów) - Żłobek (4 uczniów) - Krasówka (8 uczniów) - Dobropol (1 uczeń) - Żuków (9 uczniów) - Hańsk (1 uczeń) - Dubeczno (1 uczeń) - Suszno/ Kol. Korolówka - (1 uczeń) - Siedliszcze (1 uczeń) b) Szkoła Podstawowa w Różance Wykaz miejscowości i prognozowana liczba uczniów dojeżdżających: - Dołhobrody (2 uczniów) c) Szkoła Podstawowa w Orchówku Wykaz miejscowości i prognozowana liczba uczniów dojeżdżających: - Wołczyny (3 uczniów i jedna opiekunka) - Sobibór (29 uczniów) - Sobibór St. (4 uczniów i 1 opiekunka) - Okuninka (16 uczniów) - Żłobek (10 uczniów) d) Szkoła Podstawowa w Żukowie Wykaz miejscowości i prognozowana liczba uczniów dojeżdżających: - Konstantyn (2 uczniów) - Lack (6 uczniów) - Krasówka (15 uczniów) - Korolówka Osada (23 uczniów) e) Inne placówki oświatowe (Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Włodawie, Gimnazjum z Oddziałami Przysposabiającymi we Włodawie) Wykaz miejscowości i prognozowana liczba uczniów dojeżdżających: - Korolówka Osada (1 uczeń) - Orchówek (2 uczeń) - Sobibór (2 uczniów) 4) Ilość zamawianych biletów: - 288 biletów ( podana ilość jest prognozowaną miesięczną ilością).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zerojedynkowym (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 1 do SIWZ); 2) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. nr 2 do SIWZ); 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie podleganie wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) - zał. nr 3 do SIWZ 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Polisę ubezpieczeniową. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wlodawa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną