Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą 50.000 litrów oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej – CPV 09134100-8 – Olej napędowy – do zbiornika paliwa Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami „OSADUS” w Zakrzewie, 13-200 Działdowo, sukcesywnie w ilości około 2000 litrów dwa razy w miesiącu przez okres 12 miesięcy 2017 roku.

Komunalny Zakład Gospodarki Odpadami OSADUS ogłasza przetarg

  • Adres: 73200 Działdowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 697 78 86 , fax. 23 697 78 86
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Odpadami OSADUS
    ul. Przemysłowa 61
    73200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 697 78 86, fax. 23 697 78 86
    REGON: 51143610100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą 50.000 litrów oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej – CPV 09134100-8 – Olej napędowy – do zbiornika paliwa Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami „OSADUS” w Zakrzewie, 13-200 Działdowo, sukcesywnie w ilości około 2000 litrów dwa razy w miesiącu przez okres 12 miesięcy 2017 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą 50.000 litrów oleju napędowego odpowiadającego wymaganiom jakościowym według Polskiej Normy PN-EN 590 lub normy równoważnej – CPV 09134100-8 – Olej napędowy – do zbiornika paliwa Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami „OSADUS” w Zakrzewie, 13-200 Działdowo, sukcesywnie w ilości około 2000 litrów dwa razy w miesiącu przez okres 12 miesięcy 2017 roku. 2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia 1) wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie, Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, poz. 1680) 2) na wniosek Zamawiającego, do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny, 3) Dostawy obywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego. Olej napędowy będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie do celów własnych Zamawiającego. 4) dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie (składzie podatkowym). 5) odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika paliwa oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. 6) Wydruk ze strony internetowej producenta paliwa będzie udokumentowaniem ceny obowiązującej na dzień dostawy paliwa. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć datę 9.12.2016r. 7) Zamawiający, zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenie ogólnej ilości i wartości dostaw maksymalnie o 30% łącznej ilości określonej w pkt. 1.1. Wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwały żadne roszczenia (Prawo opcji). 8) Rozliczenie pobranego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur wystawianych po każdej dostawie. Faktura musi zawierać: datę dostawy, rodzaj i ilość dostarczonego paliwa, cenę jednostkową brutto za 1 l paliwa z uwzględnieniem upustu, komunikat cenowy producenta o zmianie ceny obowiązującej w dniu dostawy. Termin płatności do 21 dni. 9) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10) Nazwy / kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV - Olej napędowy – CPV – 09134100-8 11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 12) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 13) Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 14) Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 15) Wymagania stawiane wykonawcy: 15.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 15.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 15.4 Zamawiający wymaga określenia przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 15.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne. 17. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie będzie prowadził rozliczeń w innych walutach niż PLN. 18. Zamawiający nie przewiduje wymagań z art. 29 ust 4 pzp. 19. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach