Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Karola Miarki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 995 600 , fax. 334 995 652
- Data zamieszczenia: 2020-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Karola Miarki 11
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 334 995 600, fax. 334 995 652
REGON: 70810575000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem Zamówienia jest ; zakup materiałów biurowych wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa Załącznik do SIWZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa Załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp przekazują Zamawiającemu Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą złożyć dowody,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencyjności w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynaleności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp. nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów biurowych, tonerów oraz etykiet samoprzylepnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2024-01-02 - „Dostawa artykułów biurowych ”
Dodano: 2023-11-20 - Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2023-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Żory w 2023 roku
Dodano: 2022-12-19 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2022-11-09 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Dodano: 2022-09-01 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby GIG na okres jednego roku
Dodano: 2021-04-02 - Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Dostawa wyposażenia stanowisk pracy oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach”” – z podziałem na zadania.
Dodano: 2021-03-12