Przetargi.pl
przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowej usługi - pełnienie funkcji inwestora zastępczego - dla planowanego przedsięwzięcia: MODERNIZACJA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO W SIERPCU polegajaca na przebudowie istniejącej ciepłowni węglowej na źródło ciepła bazujace na skojarzonej produkckji energii cieplnej i elektrycznej z wykorzystaniem gazu ziemnego jako paliwa

Ciepłownia Sierpc Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Przemysłowa 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 275 22 47 , fax. 24 275 22 47
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ciepłownia Sierpc Sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 2a 2a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 24 275 22 47, fax. 24 275 22 47
    REGON: 61002748400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieplownia-sierpc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przedmiotem zamówienia jest zakup kompleksowej usługi - pełnienie funkcji inwestora zastępczego - dla planowanego przedsięwzięcia: MODERNIZACJA SYSTEMU CIEPŁOWNICZEGO W SIERPCU polegajaca na przebudowie istniejącej ciepłowni węglowej na źródło ciepła bazujace na skojarzonej produkckji energii cieplnej i elektrycznej z wykorzystaniem gazu ziemnego jako paliwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Etap - przygotowanie inwestycji 1. Opracowanie studium wykonalności przedsięwzięcia pod względem technicznym i ekonomicznym - zgodnie z wymogami instytucji finansujących. 2. OPracowanie wniosków wstępnych i ostatecznych (wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym studium wykonalności przedsięwzięcia inwestycyjnego) w celu pozyskania środków finansowych niezbędnych do realizaci inwestycji w formie preferencyjnych pożyczek, kredytów i dotacji ze źródeł finansowania: z krajowych instytucji finansujacych oraz funduszy unijnych. 3. Pomoc w pozyskaniu środkówfinansowych, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego programem finasowania, pochodzacych spoza budżetu Zamawiającego (w formie dotacjo - o ile wystąpią takie możliwości oraz niskooprocentowanych pozyczek i kredytów preferencyjnych) na realizację zadania w wysokości min. 75 % przewidywanego kosztu przedsięwżięcia. 4. Współudział w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcówrobót budowlano-montażowychzgodnie z obowiązujacą ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie: a) przygotowania dokumentacji przetargowej i uzgodnienia jej z Zamawiającym b) obsługi dokumentacyjnej, analizy kompletności oraz strony formalno-prawnej złożonych ofert. 5. Przygotowanie tresci umowy z wybranym wykonawcą, zgodnie z ustaleniami przetargu i na warunkach wynikajacych ze złożonej oferty. 6. Obsługa prawna a) audyt prawny nieruchomości w kontekście przewidywanej inwestycji, b) udział w postępowaniach (zastępstwo prawne) oraz organami administracji samorządowej i rządowej w przedmiocie wydania decyzji pozwolenia na budowee na poszczególnych etapach: - postępowania w przedmiocie uzyskania decyzji o warunkach zabudowy, - postępowania związanego z usyskaniem opinii środowiskowych i innych opinii niezbednych do usyskania pozwolenia na budowę , - postepowania w przedmiocie uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. a) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej tj. umów z poszczególnymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, b) udział w postępowanich o zamówienie publiczne: - przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, - zastepstwo procesowe w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, a) sporządzenie opinii prawnych i analiz prawnych związanych z inwestycjami b) obsługa prawna w zakresie realizacji inwestycji: - oopiniowaniw projektów umów, - zastepstwo procesowe w postępowaniach sądowych wynikających z umów związanych z realizacją inwestycji oraz po zakończeniu procesu inwestycyjnego (dotyczy roszczeń z gwarancji i rękojmi) - sporzadzenie analiz i opinii prawnych II Etap II - realizacja 1. Przekazanie wykonawcy przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy. 2. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a) kontrola jakości wykonywanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacji, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkownika, b) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów świadectw jakości, wyników badań) dotyczacych materiałów i urządzeń, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzajacych oko0liczności majace znaczenie dla włąściwego wykonania i wyceny robót, d) kontrola jakości wykonywanych prac, e) uczestniczenie w prowadzonych próbach o odbiorach technicznych, częściowych, f) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, w razie potrzeby zasięgania opinii autora projektu bąź rzeczoznawców, g) bieżące informowanie Zamawiąjącego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji. 3. Zorganizowanie odbiorów częściowych i końcowego oraz protokółarne przekazanie Zleceniodawcy zrealiwowanego zakresu przedsięwzięcia, 4. Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji przedsięwzięci, umożliwiającą Zamawiajacemu sporzadzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej, 5. Sprawdzenie faktur pod wzglęem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z wykonawcą, 6. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji - zgodnie z wymogami instytucji finansujących, 7. Załatwienie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej, 8. Odbiory techniczne, dokonywane przy współudziale Zamawiającego, wykonywanych elementów budowy budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urzadzeń i wyposażenia, 9. Uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz udział w pracach komisji związanych z budową, 10. Potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy 11. Wyegzekwownie od wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, 12. Udział w pracach komisji odbioru i przekazania obiektu do użytkownika, 13. Przygotowanie wymaganych i niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację, 14. Pomoc w przygotowaniu wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie ( o ile będzie taka potrzeba). III. Rozliczenie końcowe inwestycji wraz z udytem projektu i rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieplownia-sierpc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach