Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, na potrzeby realizacji zadań Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Ogrodowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 88-66-500 , fax. 74 88-66-509
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
    ul. Ogrodowa 5b
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 88-66-500, fax. 74 88-66-509
    REGON: 89112930100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dwup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, na potrzeby realizacji zadań Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, na potrzeby realizacji zadań Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (według załączonego wykazu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE w ramach projektu „Pomoc techniczna PO WER dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy na lata 2019-2020”. 3. Koszt transportu i rozładunku towaru ponosi Wykonawca. 4. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy do jego Filii we Wrocławiu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot umowy wymaganej, minimalnej gwarancji na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru dostawy. 6. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować gwarancję oraz reklamację w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 7. Termin wykonania zamówienia maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że nie później niż do dnia 23.12.2020 r. 8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu umowy zostały zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ – stanowiący wzór umowy. 9. Oznaczenie według wspólnego słownika zamówień CPV: 30125100-2, 30125110-5, 30124100-5, 30124300-7, 30125120-8. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 4 do SIWZ, 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ, 5) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które jest składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert - załącznik nr 6 do SIWZ, 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne co do przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. oświadczeń złożonych przez Wykonawcę lub innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego, w szczególności dokumenty te powinny zawierać informację dotyczącą wydajności tonera (wyznaczonej zgodnie z normą ISO/IEC 19798 dla kaset/tonerów do kolorowych urządzeń drukujących, ISO/IEC 19752 dla kaset/tonerów do monochromatycznych urządzeń drukujących, ISO/IEC 24711 dla atramentowych wkładów drukujących) oraz zawierać potwierdzenie odnośnie tego, że produkt jest nieregenerowany i powtórnie nienapełniany.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach