Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
- Data zamieszczenia: 2019-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Tamka 1
00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
REGON: 70012800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ohp.pl www.bip.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru ksero A4 na potrzeby projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” – w ramach programu „Gwarancje dla młodzieży” Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru ksero A4 na potrzeby projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” – w ramach programu „Gwarancje dla młodzieży” Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do SIWZ (zał. nr 1 a do formularza ofertowego). Przedmiot zamówienia jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.24.2018 z dnia 21.02.2018 r. udzielonego przez Komendanta Głównego Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy’’
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywne dostawy papieru A4 do magazynu Departamentu Administracyjnego
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Radomiu i podległych jej jednostek
Dodano: 2024-03-12 - ZP/CZD/134/23 Dostawa papieru ksero.
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2023-07-10 - Sukcesywne dostawy papieru na potrzeby placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy.
Dodano: 2023-07-09 - Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-072/2023
Dodano: 2023-06-01 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy
Dodano: 2023-04-17