Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do Izby Celnej w Łodzi

Izba Celna w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-232 Łódź, ul. Lodowa 97
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6388277 , fax. 042 6388354
  • Data zamieszczenia: 2010-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Łodzi
    ul. Lodowa 97 97
    93-232 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6388277, fax. 042 6388354
    REGON: 00014377400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do Izby Celnej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do Izby Celnej w Łodzi. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia (załącznik dostępny jest na stronie www.lodz.ic.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Artykuły biurowe będą dostarczone jednorazowo w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do umowy za pośrednictwem faksu na numer Dostawcy lub osobiście, który następnie potwierdzi otrzymanie zamówienia w sposób opisany na formularzu zamówienia. 2) Wykonawca dostarczy zamówione artykuły biurowe, w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy, w godz. 7.30 - 15.00 poniedziałek - piątek. Miejscem dostawy jest adres siedziby Zamawiającego: ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź. Koszty transportu artykułów biurowych wraz z wniesieniem i złożeniem we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego. 3) Wykonawca na dostarczone artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego. 4) W przypadku dostarczenia produktu uszkodzonego, wadliwego lub niesprawnego wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt wolny od wad terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach