Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 11 ogłasza przetarg
- Adres: 41-933 Bytom, ul. Szymały 124
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 286 64 98 , fax. 32 286 64 98
- Data zamieszczenia: 2014-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 11
ul. Szymały 124 124
41-933 Bytom, woj. śląskie
tel. 32 286 64 98, fax. 32 286 64 98
REGON: 27630221800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zso11.interpc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna- szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 11 w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 11 w Bytomiu, ul. Szymały 124, 41-933 Bytom. Zamawiający wyszczególnił 9 części zamówienia na następujące asortymenty: 1. Mięso i wyroby wędliniarskie 2. Produkty mrożone 3. Produkty mleczarskie i nabiał 4. Warzywa i owoce 5. Pieczywo 6. Artykuły spożywcze, sypkie i przyprawy 7. Ryby 8. Jaja 9. Wyroby garmażeryjne. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 14 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania po udzieleniu zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. UWAGA: dla uznania, iż oferta została złożona na daną część wymagane jest wpisanie ceny ofertowej w pozycji (wierszu tabeli) na formularzu oferty oraz wypełnienie formularza cenowego. Oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części na którą została złożona oferta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso11.interpc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY WARSZTATÓW W CKZIU NR 1 W GLIWICACH W OKRESIE OD 01.09.2016 DO 15.07.2017
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH -warzywa, owoce III kwartał 2016 rok.
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa artykułów spożywczych warzywa owoce na VII-VIII 2016
Dodano: 2016-06-09 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH -warzywa, owoce III kwartał 2016 rok
Dodano: 2016-05-25 - : Dostawa artykułów spożywczych Warzywa i owoce VI-IX 2016
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa artykułów spożywczych Warzywa i owoce VI-IX 2016
Dodano: 2016-05-09 - Dostawy warzyw nowalijek dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DŻ.276.2.2016)
Dodano: 2016-05-09 - Dostawa artykułów spożywczych warzywa owoce na V-VI 2016
Dodano: 2016-04-19 - Sukcesywne dostawy owoców i warzyw
Dodano: 2016-04-01 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - warzywa, owoce II kwartał 2016.
Dodano: 2016-03-08