Wrocławska Rewitalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 56
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 342 20 59 , fax. 71 341 04 50
- Data zamieszczenia: 2012-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławska Rewitalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Kuźnicza 56 56
50-138 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 342 20 59, fax. 71 341 04 50
REGON: 02077088600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.w-r.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa wraz z montażem) wyposażenia dla projektu pn: Utworzenie Lokalnego Centrum Rozwoju Zawodowego we Wrocławiu, ul. Dubois 33.35a, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, w podziale na 3 części zamówienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie przedmiotu zamówienia, wielkość oraz zakres zostały zawarte w Załączniku nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - część 1 - 1 000,00 PLN (jeden tysiąc PLN) - część 2 - nie jest wymagane wadium - część 3 - nie jest wymagane wadium Wadium musi obejmować termin związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy PKO BP S.A. 1 O/Wrocław, ul. Wita Stwosza 33/35, 50-901 Wrocław nr rachunku: - dla podmiotów krajowych 36 1020 5226 0000 6302 0417 7655, - dla podmiotów zagranicznych, kod swift: BPKOPLPW , nr iban: PL36 1020 5226 0000 6302 0417 7655 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 2. Gwarancję i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław i zdeponować w Likwidaturze Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 108. 3. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Kasa Wydział Księgowości Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 108. Dokument kserokopii gwarancji lub poręczenia potwierdzony za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty Wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty poprzez wniesienie wadium, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.w-r.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu biurowego dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa tonerów i opasek identyfikacyjnych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/13/16
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/04/16
Dodano: 2016-02-10 - DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK I URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO - PAKIETY - Szp/FZ-64/2015
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa i montaż nowoczesnego systemu ochrony, identyfikacji , porządkowania, wypożyczeń i zwrotu książek dla Jeleniogórskiego Centrum Informacji i Edukacji Regionalnej - Książnica Karkonoska
Dodano: 2015-05-19 - Dostawa materiałów biurowych znak sprawy ZOZ/DZP/PN/06/15
Dodano: 2015-03-13 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego (powielacza cyfrowego i zszywarek drutowych)
Dodano: 2014-11-25 - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego i zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla 4 bibliotek jako część zadania: Remont i wyposażenie 4 bibliotek z terenu Gminy Siechnice dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek
Dodano: 2014-10-31 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2014-10-15