Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na okres do 5 lat w wysokości 250 000,00 złotych na finansowanie zadania inwestycyjnego pn Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Wręczyca Wielka wraz z wykonaniem dokumentacji projektowych

Gmina Wręczyca Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-130 Wręczyca Wielka, ul. Henryka Sienkiewicza 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3170245 , fax. 034 3170215
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wręczyca Wielka
    ul. Henryka Sienkiewicza 1 1
    42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie
    tel. 034 3170245, fax. 034 3170215
    REGON: 00055130300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na okres do 5 lat w wysokości 250 000,00 złotych na finansowanie zadania inwestycyjnego pn Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Wręczyca Wielka wraz z wykonaniem dokumentacji projektowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na okres do 5 lat w wysokości 250 000,00 złotych na finansowanie zadania inwestycyjnego pn Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Wręczyca Wielka wraz z wykonaniem dokumentacji projektowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Posiadają uprawnienia do udzielania kredytów jednostkom samorządu terytorialnego, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, 4. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają poniższe wymagania: 1. Złożą wszystkie wymagane w specyfikacji zaświadczenia i oświadczenia, 2. Zagwarantują realizację usługi na warunkach określonych w rozdz. III, 3. Nie naliczą odsetek w przypadku, jeżeli kredyt w całości nie będzie wykorzystany, 4. Będą naliczać odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego. UWAGA Udzielenie kredytu nie może zobowiązać Gminę do zmiany bankowej obsługi budżetu do Banku kredytującego Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V siwz, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2. Oświadczenia: -O nie naliczaniu odsetek w przypadku, jeżeli kredyt w całości nie będzie wykorzystany, -O naliczaniu odsetki wyłącznie od kapitału, niespłaconego, -Spełnieniu warunków udzielenia kredytu określonych, w rozdz. III, 3. Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 pzp), 4. Pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentowania Banku dla osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Banku. 5. Projekt umowy zawierający wszystkie postanowienia zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a zwłaszcza określone w rozdz. III siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach