Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na okres 4 lat w kwocie 135 000,00 zł na wydatki inwestycyjne nie znajdujące pokrycia w dochodach bieżących budżetu gminy.

Gmina Wręczyca Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-130 Wręczyca Wielka, ul. Henryka Sienkiewicza 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3170245 , fax. 034 3170215
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wręczyca Wielka
    ul. Henryka Sienkiewicza 1 1
    42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie
    tel. 034 3170245, fax. 034 3170215
    REGON: 00055130300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na okres 4 lat w kwocie 135 000,00 zł na wydatki inwestycyjne nie znajdujące pokrycia w dochodach bieżących budżetu gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na okres do 4 lat w wysokości 135 000,00 złotych na finansowanie zadania inwestycyjnego pn Budowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Truskolasy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. Posiadają uprawnienia do udzielania kredytów jednostkom samorządu terytorialnego, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, 4. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają poniższe wymagania: 1. Złożą wszystkie wymagane w specyfikacji zaświadczenia i oświadczenia, 2. Zagwarantują realizację usługi na warunkach określonych w rozdz. III, 3. Nie naliczą odsetek w przypadku, jeżeli kredyt w całości nie będzie wykorzystany, 4. Będą naliczać odsetki wyłącznie od kapitału niespłaconego. UWAGA Udzielenie kredytu nie może zobowiązać Gminę do zmiany bankowej obsługi budżetu do Banku kredytującego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale V niniejszej SIWZ na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2. Oświadczenia: - O nie naliczaniu odsetek w przypadku, jeżeli kredyt w całości nie będzie wykorzystany, - O naliczaniu odsetki wyłącznie od kapitału, niespłaconego, - Spełnieniu warunków udzielenia kredytu określonych, w rozdz. III, 3. Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 pzp), 4. Pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentowania Banku dla osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Banku. 5. Projekt umowy zawierający wszystkie postanowienia zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a zwłaszcza określone w rozdz. III siwz. 2. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienia publiczne są jawne, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu, do których wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć w ofercie. W przeciwnym razie cała oferta może być ujawniona. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach