Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z posesji i terenów niezabudowanych będących własnością ARS Sp. z o.o.

Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3666150 , fax. 024 3666150
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o.
    ul. Stary Rynek 19 19
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3666150, fax. 024 3666150
    REGON: 61099361200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ars.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z posesji i terenów niezabudowanych będących własnością ARS Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór nieczystości stałych z pojemników i kontenerów odbywa się w poszczególnych punktach posesji należących do zasobów Spółki ARS, gdzie częstotliwość odbierania nieczystości z pojemników i warunki dojazdu obrazuje poniższy wykaz. Ulica: Grodzka 1, 3 Jerozolimska 2/4, 3, 6/8/10, 14/16/18, 12, 20, Synagogalna 9/11- altanka śmietnikowa zabudowana i zamykana z utwardzonym dojazdem od ulicy Jerozolimskiej 20 częstotliwość odbioru nieczystości w ciągu jednego tygodnia - poniedziałek, środa, piątek. Ilość pojemników SM 1100 - 3 szt. Ulica: Grodzka 8 altanka śmietnikowa zabudowana, znajdująca się w lewej oficynie budynku Grodzka 8 (patrząc od ulicy Małachowskiego) wjazd utwardzony od ulicy Małachowskiego, istnieje konieczności wytaczania pojemników - częstotliwość odbioru nieczystości pojemników: poniedziałek, środa, piątek . Ilość pojemników typu SM 1100 - 3 szt. Ulica: Kwiatka 9, Grodzka 9: altanka śmietnikowa zabudowana i zamykana znajdująca się od ulicy Kwiatka 9 - częstotliwość odbioru nieczystości z pojemnika dla obu tych posesji - wtorek i piątek. Ilość pojemników SM 1100 - 2 szt. Ulica: Kwiatka 11 : altanka śmietnikowa zabudowana z utwardzonym dojazdem od pomnika 13- Stu Straconych - częstotliwość odbioru - dwa razy w tygodniu: wtorek i czwartek. Ilość pojemnika SM - 1100 - 2 szt. Ulica: Zduńska 9 altanka śmietnikowa zabudowana, znajdująca się w podwórzu - częstotliwość odbioru dwa razy w tygodniu - wtorek i piątek. Ilość pojemników SM 1100 - 1 szt. Ulica: Królewiecka 18 altanka śmietnikowa zabudowana i zamknięta, wjazd od ulicy Tumskiej - częstotliwość odbioru raz w tygodniu - poniedziałek . Ilości pojemników SM 1100 -1 szt. Ulica: Tumska 13 pomieszczenie śmietnikowe zamknięte znajdujące się w podwórzu Tumska 13 - wjazd od ulicy Sienkiewicza - częstotliwość odbioru dwa razy w tygodniu - wtorek i piątek. Ilość pojemników SM 1100 - 3 szt. Ulica: Szpitalna 7, 7a,7b pojemnik wolnostojący przy budynku Szpitalna 7, teren nieutwardzony. Częstotliwość odbioru raz w tygodniu - wtorek. Ilość pojemników SM 1100 - 1 szt. Szpitalna 7a i 7b wjazd utwardzony pojemniki zlokalizowane przed wjazdem na posesję Szpitalna 7a i 7b - częstotliwość odbioru raz w tygodniu - wtorek. Ilość pojemników MGB 120 - 4 szt. Ulica: Kwiatka 55 wjazd utwardzony, pojemnik wolnostojący, istnieje konieczność wytaczania pojemników - częstotliwość odbioru raz w tygodniu - piątek. Ilość pojemników SM 1100 - 1 szt. Ulica: Kościuszki 22,22A, wjazd utwardzony, pojemnik wolnostojący przy budynku Kościuszki 20 - częstotliwość odbioru raz w tygodniu - piątek. Ilość pojemników SM 1100 - 1 szt. Szacunkowa ilość pojemników: SM 1100 około 2 000 szt. MGB 120 około 250 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1/ Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2/ Wadium można wnieś w: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w)w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a/ zrealizowali, jako Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od daty ogłoszenia o wszczęciu postępowania), co najmniej 3 zamówienia o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem będącym przedmiotem zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto (dotyczy każdego zadania oddzielnie) b/ dysponują narzędziami i urządzeniami, którymi realizowane będzie zamówienie tj.: min. 2 samochody do opróżniania pojemników SM 1100 i MGB 120 min. 2 samochody do odbioru odpadów segregowanych min. 1 samochód do mycia i dezynfekcji pojemników 3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez Wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia , nie spełnia), na podstawie dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zezwolenia wydanego przez Prezydenta Miasta lub inne organy samorządowe na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych wraz z oświadczeniem Wykonawcy o podpisanej umowie ze składowiskiem na odbiór odpadów i nieczystości - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 - m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (powyższa informacja dotyczy osób fizycznych). 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Prawa Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( powyższa informacja dotyczy podmiotów zbiorowych) np: w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Wykonawca załącza informacje z KRK dotyczące każdego członka Zarządu oraz informacje z KRK dotyczące Spółki. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz ilości i rodzaj sprzętu posiadanego przez Wykonawcę wg formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 8) Wykaz zleceń zrealizowanych, jako Wykonawca w okresie ubiegłych 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia (licząc od daty ogłoszenia o wszczęciu postępowania) oraz o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto (dotyczy każdego zadania oddzielnie) na Załączniku nr 5 do SIWZ. 9) Bilans oraz rachunek zysków i strat za lata 2006, 2007, 2008, a w przypadku Wykonawców, nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację określającą obroty, zysk albo straty oraz zobowiązania i należności za lata 2006, 2007, 2008. Jeżeli okres działalności jest ktrótszy - za ten okres. Do oferty należy załączyć również: 1) Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podając ceny netto - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Parafowany wzór umowy. 3) Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 4) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upomnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych Wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku Wykonawcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który prowadzone będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 - 7 winien załączyć każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ars.plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną