Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz usuwanie występujących usterek w instalacji elektrycznej i odgromowej w obiektach na terenie rejonu administrowania i utrzymania nieruchomości w zarządzie Rejonu Tarnów.

PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-516 Kraków, Rondo Mogilskie 1/407
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 393 13 13 , fax. 012 393 11 69
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie
    Rondo Mogilskie 1/407 1/407
    31-516 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 393 13 13, fax. 012 393 11 69
    REGON: 00012680100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.pkp-nieruchomosci.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PKP SA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz usuwanie występujących usterek w instalacji elektrycznej i odgromowej w obiektach na terenie rejonu administrowania i utrzymania nieruchomości w zarządzie Rejonu Tarnów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz usuwanie występujących usterek w instalacji elektrycznej i odgromowej w obiektach na terenie rejonu administrowania i utrzymania nieruchomości w zarządzie Rejonu Tarnów. Przeglądy będą wykonywane: co roku dla kotłowni i hydroforni, dla pozostałych budynków co pięć lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713141003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu pomiarów instalacji elektrycznej w budynkach, 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym typu E z wpisanymi uprawnieniami do prac kontrolno-pomiarowych, 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 4) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części IV ogłoszenia. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części III ogłoszenia, przy czym: 1) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w części IV pkt 3 i 4 - z wykazu, o którym mowa w części IV pkt 3 (Załącznik 3 do SIWZ) powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania należycie wykonał usługi; dokumenty, o których mowa w części IV pkt 4, powinny stwierdzać, że usługi zostały wykonane należycie, 2) ocena spełniania przez Wykonawcę warunku, pisanego w części III pkt 2: - w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części IV pkt 5 i 7 - z wykazu, o którym mowa w części IV pkt 5 powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje; dokumenty, o których mowa w części IV pkt 7, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają wymagane kwalifikacje określone w pkt 2, - w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami, ocena będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części IV pkt 5, 6 i 7 - Wykonawca oprócz dokumentów określonych w części IV pkt 5 i 7, obowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie (zobowiązania) innych podmiotów, o którym mowa w części IV pkt 6. 3) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 3 będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części IV pkt 8 - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000 zł, 4) ocena spełniania pozostałych warunków, o których mowa w części III pkt 4, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w części IV pkt 2, oraz oświadczenia, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców (Załącznik 3 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 4) co najmniej 2 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował,, posiadających kwalifikacje, o których mowa w części III pkt 2 (Załącznik 4 do SIWZ), 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających kwalifikacje, o których mowa w części III pkt 2, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5, posiadają kwalifikacje, 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100.000 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6 - 8 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien złożyć każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pkp-nieruchomosci.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach