Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących (comiesięcznych) przeglądów, konserwacji bieżącej i obsłudze ruchowej wyszczególnionych systemów, instalacji i urządzeń będących na wyposażeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi.

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    Traugutta 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48 422726806, , fax. +48 422726800
    REGON: 47083053600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących (comiesięcznych) przeglądów, konserwacji bieżącej i obsłudze ruchowej wyszczególnionych systemów, instalacji i urządzeń będących na wyposażeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących (comiesięcznych) przeglądów, konserwacji bieżącej i obsłudze ruchowej wyszczególnionych systemów, instalacji i urządzeń będących na wyposażeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje comiesięczne bieżące przeglądy, konserwację bieżącą oraz obsługę ruchową następujących systemów, instalacji i urządzeń: 2.1. Instalacja awaryjnego zasilania systemu UPS wraz z zasilaczem UPS Cover NTH 250 kVA i akumulatorami 2.2. Instalacja awaryjnego zasilania systemu Centralnej Baterii Systemowej (CB-S) wraz z oświetleniem awaryjnym i oświetleniem ewakuacyjnym (piktogramy), 2.3. Instalacja urządzeń do kompensacji mocy biernej (dławiki), 2.4. Instalacja elektryczna (gniazda, oświetlenie, tablice TO i TK, itp.), 2.5. Instalacja systemu alarmowego ŁOG, 2.6. Instalacja systemu ewidencji czasu pracy ŁOG, 2.7. Doraźne prace elektryczne wynikające z eksploatacji budynku, których nie można przewidzieć na etapie zawierania umowy, w ilości do 60 godzin. 3. W zakres czynności wchodzą: 3.1. prace przeglądowo – konserwacyjne, w skład których wchodzą: a) okresowe [miesięczne] prace przeglądowe, b) prace awaryjne, c) prace dodatkowe, d) pogotowie techniczne, 3.2. prace w zakresie: demontażu, montażu, wymiany, naprawy urządzeń i elementów wchodzących w skład systemów i instalacji określonych w pkt. 3.2. (zwane dalej pracami naprawczymi). 4. Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem zamówienia. 5. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za zapewnienie usługi objętego prawem opcji nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 7. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 8. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia 9. Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 15 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złoży oświadczenie, że pracownicy, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odbyli szkolenie z zakresu BHP zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. (Dz. U. z 2004r. Nr 180 poz. 1860, z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do s.i.w.z., zawierający w szczególności: wskazanie poprzez opisanie oferowanego przedmiotu zamówienia zakresu podstawowego i opcjonalnego, łączną cenę ofertową brutto, netto podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji jakości i rękojmi, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z. i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zaakceptowany wzór umowy wraz z wypełnionym Harmonogramem rzeczowo-finansowym przedmiotu umowy. b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do s.i.w.z., c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach