Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonywania usługi w zakresie deratyzacji i dezynsekcji oraz stałego monitoringu w ramach systemu HACCP, w tym świadczenia usług interwencyjnych w obiektach należących do Zamawiającego w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, obsługiwanych przez:Sekcja Obsługi Infrastruktury w Hel Grupa zabezpieczenia Gdańsk Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Witomino Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie

Komenda Portu Wojennego Gdynia ogłasza przetarg

  • Adres: 81-103 Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 626 21 98 , fax. 58 6262314
  • Data zamieszczenia: 2014-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego Gdynia
    ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 1
    81-103 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 626 21 98, fax. 58 6262314
    REGON: 19023285200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywania usługi w zakresie deratyzacji i dezynsekcji oraz stałego monitoringu w ramach systemu HACCP, w tym świadczenia usług interwencyjnych w obiektach należących do Zamawiającego w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, obsługiwanych przez:Sekcja Obsługi Infrastruktury w Hel Grupa zabezpieczenia Gdańsk Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Witomino Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest wykonywania usługi w zakresie deratyzacji i dezynsekcji oraz stałego monitoringu w ramach systemu HACCP, w tym świadczenia usług interwencyjnych w obiektach należących do Zamawiającego w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, obsługiwanych przez Sekcja Obsługi Infrastruktury w Helu Grupa zabezpieczenia Gdańsk Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Pogórze Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Witomino Sekcja Obsługi Infrastruktury Gdynia Oksywie 2 Świadczenie usług będących przedmiotem umowy obejmuje: a) deratyzacja; efektywne wykonanie deratyzacji, przegląd karmników deratyzacyjnych, czynności związane z usuwaniem problemów deratyzacyjnych, wystawienie odpowiedniej ilości karmników deratyzacyjnych, wystawienie odpowiedniej ilości trutki, odławianie gryzoni, wystawienie odpowiedniej ilości przynęty i trutki dostosowanej do przeznaczenia obsługiwanych obiektów, profilaktykę i monitoring szkodników, transport i utylizację martwych gryzoni, wykonanie zabiegów wraz ze stałym monitoringiem w obiektach produkcji, przetwarzania, magazynowania żywności b) dezynsekcja: efektywne wykonywanie dezynsekcji, przegląd pułapek, karmników i lamp owadobójczych, czynności związane z usuwaniem problemów dezynsekcji, wystawienie odpowiedniej ilości pułapek i lamp owadobójczych, opryskiwanie miejsc przebywania szkodników, wykonywanie zabiegów wraz z e stałym monitoringiem w obiektach produkcji, przetwarzania, magazynowania żywności c) świadczenie usług interwencyjnych w zależności od potrzeb np. w celu tępienia mrówek, komarów, usuwania gniazd owadów żądlących, padłego ptactwa, usuwanie nieczystości po gołębiach. d) wykonanie i przygotowanie Zamawiającemu Programu zwalczania, profilaktyki oraz monitoringu nadzoru występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP, e) zapewnienie odpowiedniej ilości stacji deratyzacyjnych na czas obowiązywania umowy. Zostaną one rozłożone na podstawie opracowanego przez Wykonawcę planu monitoringu deratyzacji i dezynsekcji. Koszt zapewnienia stacji należy ująć w cenie oferty. f) każdorazowo po zakończeniu usługi sporządzania comiesięcznego protokółu z wykonania czynności dezynsekcji i deratyzacji (dla każdej SOI/GZ oddzielnie), g) posiadania wymaganych certyfikatów, atestów zgodnie z wymogami HACCP, h) wykonywanie usługi przy użyciu preparatów i środków wabiących, które posiadają karty charakterystyki i zezwolenia Ministra Zdrowia oraz zezwolenia i pozytywne opinie zakładów i instytutów naukowo - badawczych takich jak Państwowy Zakładu Higieny, i) sporządzenie wniosków (spostrzeżeń) dotyczących poprawy stanu technicznego budynku pod kątem zabiegów DDD (np. uszczelnienia kanałów ciepłowniczych, naprawy posadzki itp.) j) dokonywanie systematycznej obsługi i konserwacji urządzeń monitorujących i na podstawie uzyskanych danych podejmowania stosownych i skutecznych działań w celu wyeliminowania zagrożeń, k) posiadanie niezbędnych części zamiennych do zamontowania przez Wykonawcę urządzeń monitorujących, l) dostosowanie się do zaleceń SANEPID-u i innych instytucji kontrolujących (wojskowych i cywilnych) w ramach wykonywanej usługi, ł) uzgodnienie dnia miesiąca, w który będzie wykonywana usługa, z właściwym dla danego kompleksu wojskowego Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia,Sekcji Obsługi Infrastruktury, m)przeprowadzenie dezynsekcji i deratyzacji dodatkowej - nieodpłatnie, nie później niż 72 godziny od zgłoszenia telefonicznego/fax przez Zamawiającego faktu wystąpienia ponownie insektów lub gryzoni, n)zabezpieczenie warunków pracy swoich pracowników i wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. o)ponoszenie pełnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim przy wykonywaniu przedmiotu umowy, p)zapoznanie przedstawiciela poszczególnych użytkowników z zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z usług deratyzacji i dezynfekcji, r)usługa w zakresie dezynsekcji i deratyzacji będzie realizowana tylko przez osoby posiadające przeszkolenie w zakresie świadczenia takich usług oraz systemu HACCP (potwierdzone odpowiednim dokumentem np. zaświadczenie, certyfikat wystawionym przez organ/ instytucją uprawnioną), oraz posiadająca poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych oznaczone klauzulą POUFNE, s)przez -usługę cykliczną- Zamawiający rozumie usługę świadczoną przez Wykonawcę dwa razy w roku tj. sześć razy podczas trwania umowy, t) przez usługę stałą Zamawiający rozumie usługę związaną ze stałym monitoringiem, przeprowadzaną raz w miesiącu, Zamówienie o wartości poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi - 5 000,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: NBP O O Gdańsk nr rachunku: 21 1010 1140 0171 5413 9120 2000 z dopiskiem: wadium - nr sprawy: 114/KPW/INFR/2014 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych , e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w Kancelarii Jawnej Komendy Portu Wojennego Gdynia w kopercie opatrzonej nazwą oraz adresem wykonawcy z dopiskiem: Wadium - nr sprawy 114/KPW/INFR/2014, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiąca dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 4.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia powinno w ich treści zawierać zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli zajdą przesłanki określone w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w Specyfikacji 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas( w godz.) przeprowadzenia dezynsekcji i deratyzacji dodatkowej -maksimum 72 godz. o
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach