Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przygotowanie do digitalizacji zbioru rękopisów stanowiących przedmiot projektu „ Cyfryzacja archiwalnych danych meteorologicznych gromadzonych na ziemiach Małopolski od XIX do połowy XX wieku” realizowana w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”.

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 225 694 415
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Podleśna 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 225 694 415
    REGON: 80507000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przygotowanie do digitalizacji zbioru rękopisów stanowiących przedmiot projektu „ Cyfryzacja archiwalnych danych meteorologicznych gromadzonych na ziemiach Małopolski od XIX do połowy XX wieku” realizowana w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przygotowanie do digitalizacji zbioru rękopisów stanowiących przedmiot projektu „Cyfryzacja archiwalnych danych meteorologicznych gromadzonych na ziemiach Małopolski od XIX do połowy XX wieku” realizowana w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020”. 2. Przygotowanie do digitalizacji obejmować będzie 10 000 (+/- 1 %) arkuszy rękopisów oraz 34 sztuki woluminów i polegać będzie w szczególności na: 1) zabezpieczeniu i naprawie mechanicznie osłabionych arkuszy, w tym sklejeniu naderwanych arkuszy, wzmocnieniu miejsc wrażliwych na uszkodzenia (rogi, miejsce złożenia arkusza) materiałami dedykowanymi, przycięciu kruszącego się papieru niezawierającego informacji; 2) niwelacji deformacji, która zmniejsza czytelność dokumentów; 3) umożliwieniu odczytu tekstu (zapisu), zasłoniętego poprzednimi naprawami, w tym usunięcie starych i niewystarczających napraw i zastąpienie ich właściwymi; 4) demontaż 34 woluminów na poszczególne składki i karty. 3. Woluminy i rękopisy przygotowane przez Wykonawcę do digitalizacji w ramach realizacji Umowy muszą zostać przygotowane w taki sposób, aby od razu, bez dodatkowych działań Zamawiającego, dokumenty te mogły zostać poddane digitalizacji. 4. Po przeprowadzeniu digitalizacji woluminy nie będą ponownie zszywane. 5. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Dokładny opis stanu zachowania woluminów i rękopisów oraz szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik nr 1.1. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi on udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to należy przedstawić na etapie składania ofert. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga, aby dokumenty mające stanowić dowody na przedmiotową okoliczność określały co najmniej: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.Niezależnie od postanowień ust. 1, Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie, o którym tam mowa, zostało sporządzone według załącznika nr 3 do SIWZ – formularz Zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na jego stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w Rozdz. XI ust. 12 SIWZ, przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy – formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem tego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie to będzie zobowiązany przekazać każdy z Wykonawców. 4.Obowiązek, o którym mowa w ust. 3, nie dotyczy przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko 1 oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach