Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie, umożliwiającego uzyskanie i uzupełnienie wiedzy , umiejętności i kwalifikacji zawodowych, skazanym, odbywającym karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczącym w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanym w ramach Progr

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 41
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 00078295900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie, umożliwiającego uzyskanie i uzupełnienie wiedzy , umiejętności i kwalifikacji zawodowych, skazanym, odbywającym karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczącym w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanym w ramach Progr
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie, umożliwiającego uzyskanie i uzupełnienie wiedzy , umiejętności i kwalifikacji zawodowych, skazanym, odbywającym karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczącym w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Kurs jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Kurs będzie prowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186) dla wybranej formy kształcenia o której mowa w§3 pkt 5 rozporządzenia. CPV 80530000-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania 1. Liczba osób uczestniczących w kursie - 12 skazanych. 2. 1) W przypadku nie przystąpienia skazanego do kursu lub nieukończenia kursu, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o liczbę osobogodzin kursu, w których skazany nie uczestniczył. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie zweryfikować koszt kursu. 1) Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie przed ukończeniem 20% zajęć, bądź nie przystąpienia skazanego do kursu Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nowego skazanego z listy rezerwowej, który zobowiązany będzie realizować obowiązki uczestnika kursu na zasadach określonych w specyfikacji. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby. 3. Nabór kandydatów do udziału w kursie przeprowadzi Zamawiający, który skieruje na kurs 12 skazanych oraz dodatkowo przygotuje listę rezerwową z 3 skazanymi, umożliwiającą łatwe wprowadzanie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej na zasadach określonych w ust.2 pkt 2. 4. Osoba, która ukończy kurs, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, wydane przez Wykonawcę na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186) oraz potwierdzi jego odbiór własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 4 do Umowy. Zaświadczenie o ukończeniu kursu może otrzymać osoba, która będzie miała nie więcej niż 20% nieobecności w zajęciach. W wydanym zaświadczeniu nie można umieszczać żadnych danych, wskazujących, że osoba kończąca kurs przebywała w zakładzie karnym. 5. Liczba godzin dydaktycznych kursu - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynieść 160 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut). W tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować 24 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować 136 godzin. Koszt osobogodziny kursu należy obliczyć dzieląc koszt przeszkolenia jednego uczestnika przez liczbę godzin przypadającą na jednego uczestnika. 6. Kurs powinien odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach między 8:30 a 16:30, za wyjątkiem świąt, nie dłużej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie z zastrzeżeniem, że w godzinach od 13:00 do 14:00 uczestników kursu obowiązuje przerwa obiadowa. 7. Miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica. Zamawiający zapewnienia salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych oraz wskaże miejsca, gdzie odbywać się będą zajęcia praktyczne. 8. W cenie brutto kursu Wykonawca uwzględni: 1) odzież ochronną skazanym, 2) materiały dydaktyczne (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu), materiały szkoleniowe (zeszyt oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek) - których własność zostanie przeniesiona na skazanych, 3) sprzęt i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia tego rodzaju kursu. Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu: młot wyburzeniowy HM1304 1500W 1 szt., niwelator laserowy 1szt., bruzdownica 1 szt., przecinarka tarczowa 1szt., odkurzacz budowlany 1 szt., taczka spawana 3 szt., drabina roz. przyst. 4 szt., wiertarko-wkrętarka aku. 14,4V 1 szt., wiertarka HR 2460 780W 2 szt., łopata 5 szt., łopata szpadel - 5 szt., kilof 2.5 kg 2 szt., mieszarka Collomix CX10 1 szt., szlifierka kątowa 2szt., Wiertarka HP 2050 720W 3 szt., szlifierka kątowa 2200W 1 szt., spawarka inwerter THF220 DC PLUS 1 szt., betoniarka bębnowa 100L ślimak 1 szt., młotek ślusarski 5000g 1 szt., przecinak ślusarski 6 szt. 4) materiały przeznaczone do praktycznej nauki zawodu, z zastrzeżeniem, że wartość tych materiałów nie może przekroczyć 40% ceny brutto kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Wykonawca zastosuje materiały uzgodnione z Zamawiającym. 5) napoje chłodzące w ilości 1 litra dziennie dla każdego uczestnika w trakcie zajęć praktycznych. 6) badania lekarskie. Przed rozpoczęciem kursu, kandydatom na kurs Wykonawca zapewni przeprowadzenie badań lekarskich o których mowa w § 35 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ.U. z 2004, nr 37,poz. 337, DZ.U. z 2009 nr 169, poz. 1331). Badanie musi zostać przeprowadzone na terenie Zakładu Karnego w Dębicy. Uzyskanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik kursu uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia przedmiotowego kursu, jest warunkiem przyjęcia skazanego na kurs. W przypadku zaistnienia przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia nauki na kursie, na badanie lekarskie zostanie skierowany skazany z listy rezerwowej. 7) ubezpieczenie uczestników kursu na czas realizacji kursu. Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu. W przypadku zaistnienia wypadku powstałego z udziałem skazanego, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji wypadku oraz do podjęcia niezbędnych działań celem zrealizowania wszystkich uprawnień wynikających z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 8) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia. Wykonawca zapewni prowadzącego zajęcia teoretyczne oraz instruktora praktycznej nauki zawodu, posiadających: a) wykształcenie budowlane lub tytuł mistrza w zawodzie budowlanym oraz b) przygotowanie pedagogiczne lub ukończony kurs pedagogiczny oraz c) doświadczenie w prowadzeniu kursów tj. każda z osób przeprowadziła co najmniej dwa kursy o tematyce budowlanej. 9. Zajęcia praktyczne będą realizowane z materiałów zakupionych przez Wykonawcę. Każdy uczestnik kursu w ramach zdobywania umiejętności praktycznych musi uczestniczyć w następujących zajęciach praktycznych: 1) Układanie płytek ceramicznych polegające na: a) przygotowaniu podłoża pod ułożenie płytek, b) zagruntowaniu powierzchni, c) ułożeniu płytek ceramicznych, e) położeniu fugi. Na każdego kursanta musi przypadać co najmniej 7 m2 powierzchni ułożonej płytkami ceramicznymi. 2) Malowanie podłoża farbą emulsyjną i emalią polegające na: a) przygotowaniu podłoża pod malowanie, b) zagruntowaniu powierzchni gruntem, c) malowaniu powierzchni farbą emulsyjną, Na każdego kursanta musi przypadać co najmniej 8 m2 powierzchni wykończonej malaturą. 3) Montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych z przeszkleniem polegające na: a) demontażu istniejących drzwi, b) przygotowaniu otworu ściennego pod montaż drzwi, c) montażu futryny za pomocą pianki montażowej i dybli stalowych, d) montażu drzwi, e) wykonaniu szpalet wokół futryn. Grupa 12-stu kursantów musi dysponować co najmniej 1-ym kompletem drzwi wraz z oprzyrządowaniem. 4) Montaż okna z otwieranym dolnym skrzydłem polegające na: a) demontażu istniejącego okna, b) przygotowaniu otworu ściennego pod montaż okna, c) montażu okna, d) wykonaniu szpalet wokół okna. Grupa 12-stu kursantów musi dysponować co najmniej 1-ym kompletem okna wraz z oprzyrządowaniem. 5) Montaż parapetu granitowego 1) demontażu istniejącego parapetu, 2) przygotowaniu otworu ściennego pod montaż parapetu, 3) montażu parapetu, 4) wykonaniu szpalet wokół parapetu. Grupa 12-stu kursantów musi dysponować co najmniej 1-ym parapetem granitowym. 10. Po zakończonym kursie Wykonawca przekaże na własność Zamawiającego 1) Okładzinę w postaci malatury, wykonaną w trakcie kursu, 2) Okładzinę w postaci ułożonych płytek ceramicznych wykonaną w trakcie kursu, 3) Drzwi wewnętrzne aluminiowe 1 szt. z oprzyrządowaniem, zamontowane w trakcie kursu, 4) Okno wewnętrzne 1 szt. z oprzyrządowaniem, zamontowane w trakcie kursu. 5) Parapet granitowy ułożony w trakcie kursu 11. Podczas prowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca będzie zobowiązany: 1) nadzorować i dbać o prawidłowy przebieg zajęć praktycznych, które muszą być realizowane zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi dotyczącymi wykonania i odbioru robót, 2) dbać o zapewnienie ładu i porządku podczas kursu, w szczególności dbać o utrzymanie w czystości stanowiska pracy, 3) konsultować z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego wszelkich uwag, spostrzeżeń i problemów wynikających podczas trwania kursu. 12. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) prowadzić kurs zgodnie z programem i harmonogramem stanowiącymi integralną część umowy. Harmonogram kursu Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni robocze przed podpisaniem umowy. Harmonogram kursu powinien zawierać m.in.: nazwę Wykonawcy, nazwę kursu, miejsce prowadzonych zajęć, podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne, liczbę godzin kursu, daty oraz godziny w jakich będą odbywać się poszczególne zajęcia. W przypadku zmiany harmonogramu, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia na piśmie Zamawiającego o wprowadzonych zmianach, 2) prowadzić dokumentację przebiegu kształcenia, która powinna spełniać wymagania określone w § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r w sprawie standardów i warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (DZ.U. z 2010r. Nr 177 poz.1193). 3) przeprowadzić wśród uczestników anonimową ankietę oceniającą jakość kursu, 4) prowadzić wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów do prowadzenia zajęć praktycznych, 5) systematycznie uzupełniać: listy potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, odzieży, zaświadczeń, ankiety oceniające kurs, dziennik, imienne listy obecności uczestników kursu, 6) stosować w dokumentacji kursu jednoznacznego określenia formy kształcenia, 7) dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia kursu i nie później niż do 03 grudnia 2012r. kserokopie (podpisane na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów z uwzględnieniem zasad ochrony danych osobowych określonych przez przepisy prawa europejskiego oraz prawa krajowego, a) dziennik zajęć, b) protokół z przeprowadzonego zaliczenia, c) protokół i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia, d) listy obecności uczestników kursu, e) ankiety końcowe oceniające jakość kursu, f) listy potwierdzające odbiór odzieży ochronnej, materiałów dydaktycznych i szkoleniowych wg Załącznika nr 2 i nr 3 do Umowy, g) listę potwierdzającą odbiór dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu wg Załącznika nr 4 do Umowy, h) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu oraz potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu, i) wykaz poniesionych wydatków na zakup materiałów przeznaczonych do zajęć praktycznych, określonych w kosztorysie kursu, j) materiały dydaktyczne (skrypt lub podręcznik, prezentacje). Warunki dotyczące realizacji zamówienia 1. Wykonawca spełnia warunki dla organizatorów kursów, o których mowa w §18 ust.1Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186). 2. Wszelkie dane osobowe uczestników kursu niezbędne do organizacji i prowadzenia zajęć, Wykonawca winien gromadzić bezpośrednio od osadzonych, będących uczestnikami zajęć, od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. Gromadząc, przetwarzając i przechowując dane osobowe uczestników kursu, Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i ochrony p.poż. podczas kursu oraz spełnia wymagania określone w §19 ust.1 pkt 2-5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. z 2012r. poz. 186). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów obowiązujących w jednostkach organizacyjnych więziennictwa. 6. Materiały szkoleniowe, dokumentacja kursu powinny zawierać logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej oraz zapis umożliwiające identyfikację źródeł jego finansowania zgodnie z obowiązującymi przepisami ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawne zestawienie logotypów i proporcji pomiędzy znakami w nich zawartymi. 7. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników. 8. Zamawiający oraz instytucje nadzorujące realizację Projektu zastrzegają sobie prawo do dokonywania kontroli sposobu prowadzenia zajęć i wizualizacji materiałów. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontrolę kursu w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów, zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu przeprowadzania zajęć. 9. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia dokumentacji przebiegu kursu oraz dokumentacji finansowej dotyczącej realizacji umowy, Zamawiającemu oraz instytucjom nadzorującym realizację Projektu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie przechowywać dokumentację kursu do końca 2020r. 11. Wykonawca nie ma prawa bez pisemnej zgody Zamawiającego dokonać przelewu wierzytelności na osoby trzecie, przysługujących mu na podstawie umowy zawartej z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach