Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2955621 , fax. 012 2955555
- Data zamieszczenia: 2009-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
Al. 3-go Maja 1 1
30-062 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2955621, fax. 012 2955555
REGON: 00027596100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi plakatowania wystaw i projektów Muzeum Narodowego w Krakowie w 2010 roku. Wyklejanie plakatów na ok. 15 projektów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest plakatowanie plakatami B1 wystaw organizowanych przez Muzeum Narodowe w Krakowie w 2010 r. na słupach lub tablicach ogłoszeniowych w minimum 100 miejscach na terenie miasta Krakowa na następujących warunkach: - w obrębie centrum Miasta Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem Starego Miasta oraz obszaru wokół Oddziałów Muzeum. Ogół plakatowania obejmuje około 16 wystaw i wydarzeń organizowanych przez Muzeum w 2010 roku w tym projekty: Kraków na wyciągnięcie ręki, Gustaw Vigeland, Nowe Sukiennice, Europejskie Centrum Numizmatyki Polskiej. Ogółem wystawy wymagają rozmieszczenia około 15 000 plakatów ( B1; pion lub poziom), każdy na okres ok. 30 dni w rozbiciu na dwa lub trzy etapy. - Wykonawca biorąc pod uwagę ww. warunki realizacji usługi określa cenę jednostkową jednego plakatu, która stanowi podstawę obliczenia wartości plakatowania danej wystawy tj. cena jednostkowa plakatu x ilość plakatów x ilość dni. Wykonawca do ceny wlicza także wartość wykonania dokumentacji fotograficznej zrealizowanego zamówienia (min. 10 miejsc ekspozycyjnych). - Zamawiający pisemnym zleceniem wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy przekazywać będzie w trakcie realizacji umowy daty plakatowania oraz wymagane ilości plakatów, przy czym termin rozpoczęcia plakatowania wyznaczany będzie 20 dni przed wymaganym terminem realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz miejsc którymi dysponuje Wykonawca do plakatowania w postaci słupów lub tablic reklamowych zapewniających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców; Minimum 100 miejsc na terenie miasta Krakowa na następujących warunkach: - w obrębie centrum Miasta Krakowa ze szczególnym uwzględnieniem Starego Miasta oraz obszaru wokół Oddziałów Muzeum. Ogół plakatowania obejmuje około 16 wystaw i wydarzeń organizowanych przez Muzeum w 2010 roku. Wykaz ma zawierać dokładną lokalizacje (miasto, ulica, odniesienie miejsca do opisanego wyżej warunku np. w pobliżu 1 m od centrum handlowego) miejsc do plakatowania z określeniem rodzaju tj. słup lub tablica reklamowa oraz informację o formie dysponowania wskazanymi miejscami. c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania według wzoru - załącznik nr 3 specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. a składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i produkcja filmu oraz spotu promocyjno-informacyjnego dotyczących projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja kampanii reklamowej na nośnikach zewnętrznych typu billboard oraz citylight w związku z promocją Województwa Małopolskiego podczas Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016.
Dodano: 2016-04-12 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej
Dodano: 2015-07-27 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku na nośnikach typu citylight od 1 października 2015 roku
Dodano: 2015-07-15 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku na nośnikach typu citylight Część 1 zamówienia Ekspozycja od 1 października 2015 roku Część 2 zamówienia Ekspozycja od 16 września 2015 roku
Dodano: 2015-06-23 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku Część 1 zamówienia Ekspozycja plakatów typu citylight Część 2 zamówienia Ekspozycja plakatów typu billboard
Dodano: 2015-06-09 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej typu CLP (Citylight- 1,2 x 1,8 m) w Krakowie i Warszawie
Dodano: 2015-04-20 - Świadczenie usług akwizytorskich na rzecz Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w Krakowie oraz pozyskiwania sponsorów do audycji telewizyjnych
Dodano: 2015-03-13 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2015 roku Część 1 zamówienia Ekspozycja plakatów typu citylight do dnia 30 września 2015 roku Część 2 zamówienia Ekspozycja plakatów typu citylight do dnia 31 października 2015 roku Część 3 zamówienia Ekspozycja plakatów typu billboard
Dodano: 2015-01-14 - Usługi ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby promocji 7. Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Boska Komedia Część 1 Usługi ekspozycji reklamy na nośnikach typu citylight Część 2 Usługi ekspozycji reklamy na nośnikach typu billboard
Dodano: 2014-09-11