Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2011-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi (z dopuszczeniem składania ofert częściowych) w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Przemyśla, w tym: zadania nr 1 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 2 370 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna w Lublinie, ul. Garbarska 21A; zadanie nr 2 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 2 458 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Gminy Miejskiej Przemyśl. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan i bezpieczeństwo urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów oraz ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu nie oświetlenia odcinka lub całej drogi spowodowanych na skutek niewłaściwie prowadzonej konserwacji. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. 2) Właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. 3) Właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, bez zagrożenia dla osób postronnych. 4) Właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów nie powodujący powstania zjawiska olśnienia, zmniejszenia żywotności źródeł światła i nie powodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego. 5) Prawidłowe położenie opraw oświetleniowych, pozwalające na zachowanie wystarczającej równomierności oświetlenia. 6) Prawidłowe położenie źródeł światła i odbłyśników w oprawach, pozwalające zapewnić możliwie wysoką sprawność świetlną opraw oświetleniowych i odpowiedni stopień ochrony przed olśnieniem oraz stosowanie w przypadku istniejących możliwości technicznych sodowych źródeł światła w miejsce zużytych, wyeksploatowanych lub uszkodzonych. 7) Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 8) W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia Zakładu Energetycznego. 9) Bieżącą współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. 10) Dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej odczytu wskazań liczników energii elektrycznej, oraz środki transportu dla w/w komisji. 11) Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, tj.: a) czyste klosze i korpusy, b) pozamykane wnęki słupowe, c) wypionowane, czyste słupy, 12) W dni robocze bieżące powiadamianie Zamawiającego o powstałych awariach, usunięciu usterek i wykonanych naprawach, robotach oraz o zastosowaniu tymczasowych połączeń sieci zasilającej. 13) Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic. 14) Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, otwarte lub uszkodzone skrzynki podziałowe sieci zasilającej, itp.) wraz z potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego. 15) Wymiana w czasie do 48 godzin źródeł światła, uszkodzonych wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu lub kradzieży. 16) Wymiana w czasie do 72 godzin tabliczek bezpiecznikowych, kabla, przewodu linii napowietrznej elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.) - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 17) Wymiana lub naprawa w terminie do 14 dni słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy, opraw oświetleniowych, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 18) Załączenie i wyłączenie istniejących urządzeń oświetleniowych, ponadto czasowe podłączenie nowych urządzeń pod warunkiem zachowania wymogów technicznych i prawnych, związane z imprezami okolicznościowymi organizowanymi przez Urząd Miejski w Przemyślu i jednostki mu podległe. 19) Systematyczne usuwanie plakatów, anonsów, reklam, tabliczek informacyjnych, obejm, sznurów itp. umieszczonych bez zgody Właściciela / Zamawiającego lub po upływie uzgodnionego terminu. Zamawiający / Właściciel będzie na bieżąco informował Wykonawcę o wyrażeniu takiej zgody i czasie jej obowiązywania. Szczegółowa lokalizacja urządzeń oświetleniowych dla poszczególnych zadań określono w załączniku nr 1A i nr 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 5 000 zł. Zadanie Nr 2 - 1 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach