Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi (z dopuszczeniem składania ofert częściowych) w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przemyśla, w tym: zadania nr 1 usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 2.404 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek PGE Dystrybucja Zamość Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Zamościu, ul. Koźmiana 1 oraz zadanie nr 2 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 2 305 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Gminy Miejskiej Przemyśl. Wykonawca odpowiedzialny jest za stan i bezpieczeństwo urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów oraz ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu nie oświetlenia odcinka lub całej drogi spowodowanych na skutek niewłaściwie prowadzonej konserwacji. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. 2) Właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. 3) Właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, bez zagrożenia dla osób postronnych. 4) Właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów nie powodujący powstania zjawiska olśnienia, zmniejszenia żywotności źródeł światła i nie powodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego. 5) Prawidłowe położenie opraw oświetleniowych, pozwalające na zachowanie wystarczającej równomierności oświetlenia. 6) Prawidłowe położenie źródeł światła i odbłyśników w oprawach, pozwalające zapewnić możliwie wysoką sprawność świetlną opraw oświetleniowych i odpowiedni stopień ochrony przed olśnieniem oraz stosowanie w przypadku istniejących możliwości technicznych sodowych źródeł światła w miejsce zużytych, wyeksploatowanych lub uszkodzonych. 7) Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 8) W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia Zakładu Energetycznego. 9) Bieżącą współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. 10) Dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej odczytu wskazań liczników energii elektrycznej, oraz środki transportu dla w/w komisji. 11) Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, tj.: a) czyste klosze i korpusy, b) pozamykane wnęki słupowe, c) wypionowane, czyste słupy, 12) W dni robocze bieżące powiadamianie Zamawiającego o powstałych awariach, usunięciu usterek i wykonanych naprawach, robotach oraz o zastosowaniu tymczasowych połączeń sieci zasilającej. 13) Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic. 14) Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, otwarte lub uszkodzone skrzynki podziałowe sieci zasilającej, itp.) wraz z potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego. 15) Wymiana w czasie do 48 godzin źródeł światła, uszkodzonych wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu lub kradzieży. 16) Wymiana w czasie do 72 godzin tabliczek bezpiecznikowych, kabla, przewodu linii napowietrznej elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.) - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 17) Wymiana lub naprawa w terminie do 14 dni słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy, opraw oświetleniowych, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 18) Załączenie i wyłączenie istniejących urządzeń oświetleniowych, ponadto czasowe podłączenie nowych urządzeń pod warunkiem zachowania wymogów technicznych i prawnych, związane z imprezami okolicznościowymi organizowanymi przez Urząd Miejski w Przemyślu i jednostki mu podległe. 19) Systematyczne usuwanie plakatów, anonsów, reklam, tabliczek informacyjnych, obejm, sznurów itp. umieszczonych bez zgody Właściciela / Zamawiającego lub po upływie uzgodnionego terminu. Zamawiający / Właściciel będzie na bieżąco informował Wykonawcę o wyrażeniu takiej zgody i czasie jej obowiązywania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat minimum jedną usługę polegającą na konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na łączną wartość 50 000 zł. z pisemnym potwierdzeniem o wykonaniu usługi z należytą starannością. 2) dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje i uprawnienia: - osoba nadzorująca (kierownik prac) - ważne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonawstwa sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ważne świadectwo kwalifikacyjne, w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, 3) dysponują potencjałem technicznym, tj. minimum jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 18 m oraz jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 11 m. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ((tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.). 5. Wniosą wadium w wysokości 6 000,00 zł. 6. Zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez zatrudniania podwykonawców 7. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 8. Określenie warunku udziału w postępowaniu dotyczą każdego zadania częściowego, a Wykonawca składający ofertę na dwa zadania częściowe składa dokumenty potwierdzające spełnienie warunku jak dla jednego zadania częściowego. 9. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień, (zgodnie z załącznikiem nr 5) 2) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 6; 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. 5) oświadczenie, że wykonawca zamówienie wykona przy użyciu posiadanych sił i środków, bez zatrudniania podwykonawców. Pod pojęciem (posiadanych sił i środków) należy rozumieć siły i środki znajdujące się w dyspozycji wykonawcy w okresie objętym zamówieniem, wg załącznika nr 7 6) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 8 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, aktualnej na dzień składania ofert. Zamawiający żąda aby wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza posiadał aktualny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na okres nie krótszy niż czas realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach