Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni na terenie Gminy Stare Babice.

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2010-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni na terenie Gminy Stare Babice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyszczególnienie prac będących przedmiotem zamówienia. 1) Zamiatanie mechaniczne chodników. a) oczyszczanie chodnika na całej szerokości przy użyciu zamiatarki mechanicznej, b) likwidacja odrostów traw i chwastów metodą ręczną lub chemiczną na całej szerokości chodnika oraz w strefie przykrawężnikowej, c) wywiezienie nieczystości (trawa, piasek, błoto, liście itp.) musi odbywać się w miejsce zapewnione przez Wykonawcę, d) zamówienie dotyczy bieżącego utrzymania czystości chodników i ścieżek rowerowych na terenie Gminy Stare Babice o łącznej powierzchni około 85 000 m2 (bez przystanków autobusowych) - załącznik nr 2. 2) Oczyszczenie ścieków przykrawężnikowych. a) usunięcie zanieczyszczeń, które zalegają przy krawężnikach i wpustach ulicznych (piasek, błoto, liście itp.) metodą ręczną lub przy pomocy zamiatarki mechanicznej, b) likwidacja odrostów traw i chwastów metodą ręczną lub chemiczną w strefie przykrawężnikowej, c) wywiezienie nieczystości (piasek, błoto, liście itp.) w miejsce zapewnione przez Wykonawcę, d) bieżące utrzymanie czystości ścieków przykrawężnikowych na terenie Gminy Stare Babice o łącznej długości około 11 000 m - załącznik nr 3. 3) Sprzątanie pasa zieleni. a) usunięcie z pasa zieleni wszelkich śmieci (papiery, puszki, liście itp.) pomiędzy chodnikiem a krawężnikiem oraz pomiędzy chodnikiem a granicą pasa drogowego, b) wywiezienie śmieci (papiery, puszki, liście itp.) w miejsce zapewnione przez Wykonawcę, c) utrzymanie czystości pasów zieleni o łącznej powierzchni około 10 000 m2. UWAGA: Gmina Stare Babice nie zapewnia zwałki wszelkich odpadów pochodzących z sprzątania chodników i pasa zieleni. 2. Zasady, warunki prowadzenia prac i obowiązki Wykonawcy: 1) Sprzątanie chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni należy przeprowadzić min. dwa razy w ciągu roku w okresie wiosennym oraz jesiennym. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku kiedy dwukrotne sprzątanie chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni nie wystarczy wówczas Zamawiający może zlecić ponowne ich czyszczenie, za którą to czynność Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie w oparciu o stawki jednostkowe podane w przetargu i załączonego do oferty. 2) Wszelkie odpady pochodzące z czyszczenia chodników, ścieków i pasa zieleni lub inne zanieczyszczenia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Nie dopuszcza się składowania niebezpiecznych odpadów w miejscach do tego nieprzystosowanych, należy je wywieźć na składowisko lub wysypisko, na którym mogą być przyjmowane takie materiały. 3) Koszt ceny jednostkowej sprzątania chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni przyjęty w przetargu nie ulega zmianie w okresie obowiązywania umowy. 4) Zakres prac - czas i miejsce wykonania prac związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni, każdorazowo będą zgłaszane na 3 dni robocze wcześniej z podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia prac przez pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Starych Babicach. 5) Wykonawca podejmie prace związane z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającą. W przypadku gdy Wykonawca nie dostosuje się do terminu wskazanego przez Zamawiającą, zastosowane zostaną kary przewidziane w umowie. 6) Podczas wykonywania sprzątania należy zabezpieczyć wpusty studzienek odwadniających przed możliwością ich zanieczyszczenia, zasypywania. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia wpustów studzienek przez Wykonawcę sprzątania ich oczyszczenie następować będzie na koszt w/w Wykonawcy. 7) Transport sprzętu zapewni Wykonawca. 8) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającą wad związanych z niewłaściwym wykonaniem prac (tj. chodniki, ścieki przykrawężnikowe, pas zieleni niewłaściwe oczyszczone - pozostałości piasku, błota, chwastów, trawy lub śmieci), Wykonawca zobowiązuje się do ponownego oczyszczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ. Ponowne oczyszczenie musi być wykonane w trybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającą. Za niewykonanie przedmiotowych prac w wyznaczonym terminie, naliczane będą kary przewidziane w umowie. 9) Wykonawca w dokumentach odbioru wskaże miejsce prac (ulica i miejscowość) oraz poda ilość wykonanych prac (chodniki w m2 ; ścieki w mb ) i ich zakres. 10) Przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na terenie prac związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni. 11) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wiedzą techniczną oraz przy zastosowaniu sprzętu i urządzeń gwarantujących dobrą jakość wykonania prac. 12) Po zakończeniu świadczeń związanych z sprzątaniem Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania prac. 3. Inne obowiązki Wykonawcy. a) Wszelkie prace związane z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania. b) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia prac bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem prac będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. c) Za jakość zastosowanych materiałów, sprzętu i wykonywanych prac odpowiedzialny jest Wykonawca. d) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców jakie wpłyną do Gminy Stare Babice (jako Zarządcy dróg gminnych), związane z uszkodzeniem mienia prywatnego bądź publicznego, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. W przypadku wpłynięcia do Gminy roszczenia i uznania go za zasadne oraz przekazaniu go Wykonawcy robót, wówczas deklaruje się on w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane prace. e) W czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 4. Klasyfikacja usług wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.0000-6, 77.31.2000-0. 5. Warunki prowadzenia usług związanych z sprzątaniem chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni: 1) Zamawiająca przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych prac. Kontroli Zamawiającej będą poddane w szczególności: a) Stosowane materiały i urządzenia w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności z SIWZ. b) Sposób wykonania prac w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 2) Wykonawca jest zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Organizacji i wykonywania prac drogowych b) Zabezpieczenia interesów osób trzecich c) Ochrony środowiska d) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy e) Organizacji i utrzymywania zaplecza budowy f) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy g) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac drogowych Za wykonanie prac stanowiących przedmiot umowy Zamawiająca zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ilości wykonanych i przyjętych prac przez inspektora oraz ceny jednostkowej podanej w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wymagania Zamawiającej dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji (poręczenia) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, Beneficjenta gwarancji (poręczenia) - Zamawiającej, Gwaranta (Poręczyciela) - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem) 3) Kwotę gwarancji (poręczenia) 4) Termin ważności gwarancji (poręczenia) 5) Zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta (Zamawiającej) zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy d) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6) Gwarancja (poręczenie) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającej: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem WADIUM - Świadczenie usług w zakresie mechanicznego sprzątania chodników, ścieków przykrawężnikowych i pasa zieleni 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającą formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającej w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 18. UWAGA! Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty prosimy o załączenie kopi potwierdzającej wniesienie wadium. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiająca będzie uważała za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającej przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p., tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Ponowne wniesienie wadium. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp (pkt. 11.6.1 SIWZ), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającą. 8. Utrata wadium. Zamawiająca zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach