Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Międzychód na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Międzychód

Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7488100 , fax. 095 7488134
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
    ul. Piłsudskiego 2 2
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 095 7488100, fax. 095 7488134
    REGON: 00052459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie Gminy Międzychód na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Międzychód
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie gminy Międzychód na potrzeby Urząd Miasta i Gminy Międzychód Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług sprzętowych i transportowych mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu w sezonie zimowym 2013/2014 na drogach gminnych na terenie gminy Międzychód w jednolitym standardzie zimowego utrzymania dróg . Opis stanu utrzymania i ewentualne dopuszczalne odstępstwa od nich podano w tabeli stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie utrudnień ruchu drogowego, wywołanych śliskością zimową oraz opadami śniegu. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - przygotowanie materiałów do zapobiegania powstawaniu i likwidowania śliskości na drogach gminnych / z materiału powierzonego przez Zamawiającego/, - ładowanie mieszanki piaskowo-solnej , - zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych na podstawie dyspozycji Zamawiającego , - odśnieżanie dróg gminnych na podstawie dyspozycji Zamawiającego, - zapewnienie stałej gotowości dla sprzętu i transportu związanego z zimowym utrzymaniem dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach