Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki oraz zrywki drewna liściastego oraz iglastego z lasów mienia gminy Olszanica w łącznej ilości 2500 m3

Gmina Olszanica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-722 Olszanica, 81
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica
    81 81
    38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
    REGON: 37044005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki oraz zrywki drewna liściastego oraz iglastego z lasów mienia gminy Olszanica w łącznej ilości 2500 m3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki oraz zrywki drewna liściastego oraz iglastego z lasów mienia gminy Olszanica w łącznej ilości 2500 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Oferenci, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2007.223.1655 oraz 2008. 171.1058): i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2007.223.1655 oraz 2008. 171.1058) 2. Posiadają lub będą posiadać niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. pilarki i specjalistyczne ciągniki do zrywki drewna. 3. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. pracownikami z aktualnymi uprawnieniami drwali motorniczych - dotyczy pozyskania drewna; 3. Ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonej przez oferentów oferty, dokumentów i oświadczeń wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Spełniają warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. Załącznik nr 2 {Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączono wzór oświadczenia.} 2. Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. {Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien zawierać określenie osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.}. 3. Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji oferenta i wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. - załącznik nr 3 4. Propozycje zlecenia robót podwykonawcom Należy określić, jakie prace zostaną zlecone podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców należy dołączyć oświadczenie, że wszystkie prace zostaną wykonane samodzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszanica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach