Gmina Olszanica ogłasza przetarg
- Adres: 38-722 Olszanica, 81
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica
81 81
38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
REGON: 37044005700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki oraz zrywki drewna liściastego oraz iglastego z lasów mienia gminy Olszanica w łącznej ilości 2500 m3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki oraz zrywki drewna liściastego oraz iglastego z lasów mienia gminy Olszanica w łącznej ilości 2500 m3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Oferenci, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2007.223.1655 oraz 2008. 171.1058): i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2007.223.1655 oraz 2008. 171.1058) 2. Posiadają lub będą posiadać niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj. pilarki i specjalistyczne ciągniki do zrywki drewna. 3. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. pracownikami z aktualnymi uprawnieniami drwali motorniczych - dotyczy pozyskania drewna; 3. Ocena spełniania przez oferentów warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie załączonej przez oferentów oferty, dokumentów i oświadczeń wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Spełniają warunki dodatkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. Załącznik nr 2 {Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączono wzór oświadczenia.} 2. Dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. {Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien zawierać określenie osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.}. 3. Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji oferenta i wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia. - załącznik nr 3 4. Propozycje zlecenia robót podwykonawcom Należy określić, jakie prace zostaną zlecone podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców należy dołączyć oświadczenie, że wszystkie prace zostaną wykonane samodzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszanica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w Gminie Olszanica w roku 2016
Dodano: 2016-03-30 - Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Lubaczów w roku 2016
Dodano: 2016-03-21 - Usługi pozyskania i zrywki drewna w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2016 r.
Dodano: 2016-02-24 - Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2016
Dodano: 2016-02-05 - Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w roku 2016
Dodano: 2015-12-14 - Usługi pozyskania i zrywki drewna w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2015 r
Dodano: 2015-02-24 - Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2015
Dodano: 2015-02-10 - Usługi pozyskania i zrywki drewna w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2015 r
Dodano: 2015-01-23 - Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w roku 2015 - sołectwo Morochów
Dodano: 2014-12-18 - Pozyskanie i zrywka drewna z lasów mienia Gminy Zagórz w roku 2015
Dodano: 2014-12-04