Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pomieszczeń biurowych i ciągów korytarzowych w obiektach MSZ w Warszawie.

Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-580 Warszawa, Al. Szucha 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5239962 , fax. 022 6283363
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych
    Al. Szucha 23 23
    00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5239962, fax. 022 6283363
    REGON: 01083915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pomieszczeń biurowych i ciągów korytarzowych w obiektach MSZ w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pomieszczeń biurowych i ciągów korytarzowych w obiektach MSZ w Warszawie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót budowlanych (załącznik nr 6 do siwz) oraz przedmiar robót elektrycznych (załącznik nr 7 do siwz). Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z treścią Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000 zł (słownie: dziewić tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym -wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 300 000,00 zł brutto każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający rozumie roboty remontowo - budowlane wewnętrzne z branży budowlanej; -osoby wskazane przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót elektrycznych muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane (w specjalności ogólnobudowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń i w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych ) oraz zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000, 00 zł.; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1665 z późniejszymi zmianami). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt.6.1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)Wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Załącznik nr 2) do SIWZ; b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 250 000, 00 zł; e)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W wykazie musi być: - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych (wymagane ważne uprawnienia dołączyć do wykazu). - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym; f) Uprawnienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych osób, o których mowa w pkt. 6.1 lit. e); g) Wykaz wykonanych robót budowlanych, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. min. 300 000 zł brutto każda) - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (wzór- załącznik nr 5 do SIWZ); h) Dokumenty potwierdzające, że roboty określone w pkt. 6.1 lit. g) zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem w wymaganym wykazie w lit. g) będą uznane roboty remontowo - budowlane wewnętrzne z branży budowlanej. Wykaz powinien zawierać zadania opisane, udokumentowane, obejmujące rodzaj robót w sposób jednoznaczny jak opisano. Dokumenty wyszczególnione w lit. b), c), d), f), h) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie wzbudzać wątpliwości co do jej prawdziwości). Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający do Wykonawcy oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach